Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies loukkaantui, kun kerroin, etten ole koskaan saanut kukkia

Kukkia
28.09.2023 |

Mitä mieltä olette, loukkasinko miestäni niin pahasti kuin hän antaa ymmärtää vai vetikö hän herneet nenään pienestä? Olimme viime viikonloppuna ystävieni luona illanistujaisissa, joissa oli reilut 10 tuttavaamme. Jossakin vaiheessa iltaa joku ehdotti en ole koskaan-juomapeliä, jossa siis otetaan huikka, jos on tehnyt jonkin asian, mitä toinen ei ole. Erään naispuolisen sinkkuystäväni vuoron tullessa, hän sanoi, ettei ole koskaan saanut kukkia keneltäkään mieheltä. Kaikki muut seurueen naiset ottivat huikan, mutta minä en. Tästä alettiin sitten hieman piikittelemään miestäni, jonka kanssa olen ollut kohta 10 vuotta yhdessä. Yritin kääntää keskustelun muualle, koska näin miestäni nolottavat tilanne, mutta nyt hän on ollut lähes puhumatta minulle siitä lähtien. Minun olisi kuulemma pitänyt ottaa huikka, koska mitä väliä jollain kukilla on :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ei ole tuonut niitä kukkia. Seisokoon tekojensa tai tekemättömiensä asioiden takana.

Vierailija
22/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä väliä mitä muut ajattelevat? Te ootte sopinut omat pelisäännöt, turhaan miestä hävettää. Jos hävettää niin se on merkki että hänen pitää "parantaa" ei tarvitse silloin hävetä juomapelissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran parikymppisenä tapailunaiselle kukkia. Nainen nauroi ja sanoi, että jotain rajaa nyt. En ole sen jälkeen ostanut kenellekään paitsi äidille.

M39

Sehän oli kehu. Haloo, ettekö te mitään tajua...

Vierailija
24/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihi :)

Tiesitkö että miehenä minä ostan vähintään kerran kuukaudessa naiselleni 10 ruusun kimpun (ison, siis pitkät ruusut) ja ovat kalliita toki, mutta jos tiedät mistä ostaa, niin alennuksien kanssa se ei ole paha raha loppujen lopuksi. Olemme molemmat  puutarharuusujen harrastajia, pakko siis sanoa sekin, toki. 

Itse olen niin älytön ruusujen harrastaja ja vaimoni myös että eiköhän meillä ole jonkinlainen sopuisa suhde tämän asian myötä <3

Jos nyt vielä vastaan itse itselleni että juurikin se rakkaus hitsasi meidätkin yhteen, hän vältteli minua kokonaisen vuoden, mutta lopulta näki ja huomasi kuinka tosissani oikeasti olen hänen suhteen. 

Nykyään et voi olla varma suhteestasi, koska on niin paljon kilpailua ja muita deittejä. Aiemmin ei ollut tällaista ongelmaa.

Vierailija
25/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sillä väliä mitä muut ajattelevat? Te ootte sopinut omat pelisäännöt, turhaan miestä hävettää. Jos hävettää niin se on merkki että hänen pitää "parantaa" ei tarvitse silloin hävetä juomapelissä

Miten niin sopineet? Luuletko että ap ja ukkonsa ovat jotenkin yhdessä päättäneet että ap jääkööt ilman kukkia

Vierailija
26/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ei ole tuonut niitä kukkia. Seisokoon tekojensa tai tekemättömiensä asioiden takana.

Mun mielestä tuo suuttuminen on paljon törkeämpi teko kuin se että ei ole tuonut kukkia. Lapsellisia on kaveritkin jos tuollaista jankkaavat.

Vierailija
27/27 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin sopineet? Luuletko että ap ja ukkonsa ovat jotenkin yhdessä päättäneet että ap jääkööt ilman kukkia

No sitten ap on hiljaisesti hyväksynyt tämän. Tiesitkös jos ei avaa suuta ei tapahdu muutosta