Ahdistaa. Nuori ihminen menettänyt valtavia summia sijoitushuijaukselle
Teen työtä jossa näen tapauksia, joissa ihmiset ovat joutuneet erilaisten huijausten uhriksi. Yleensä nuo eivät juuri hetkauta, mutta nyt hetkautti. Liekö syynä henkilön suht nuori ikä. Kertoi, että on kyllästynyt tekemään töitä pienellä palkalla ja nyt tuli tilaisuus saada asiaan muutos. Lopputulos: Ottanut valtavasti pikavippejä ja lähettänyt ne huijareille ajatellen että rikastuu sijoittamalla. Ei uskonut, kun ammattilaiset sanoivat hänelle että kyseessä on huijaus, hän jatkoi sitä siitäkin huolimatta. Tulee olemaan loppuelämän velkahelvetissä. Ahdistaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi jotku idiootit sortuu tollasiin?
Epätoivo ajaa vaikka ja mihin.
Mieti niitä, jotka suostuu huumekuriireiksi jollain 2000 euron korvauksella. Kun jäävät kiinni niin ovat 20 vuotta vankilassa ilman mitään tuloja. Mitä niiden päässä oikein liikkuu?
No ei kai siitä niin kauan saa, kun Katiska ykkösestä ja kakkosesta tuli yhteensä 13 vuotta, josta kai puolet istutaan? Korjatkaa, jos olen väärässä.
Sori, tarkistin itse. Tuomiota Lanta-aholle tuli 11 vuotta, josta istuu ensikertalaisena puolet. Eikö olisi edes kokonaan voinut istua, kun tuli se Katiskan jatko-osakin? Minua ahdistaa tuo, että tuollainen limanuljaska pääsee kohta vapaalle.
Vierailija kirjoitti:
Typeristä huijausjutuista et voi tietää mikä on suunniteltua ja mikä todellista.
No se pitäisi ainakin tietää, että pikavipeistä kannattaa pysyä kaukana. Sanoisin, että ne ovat käytännössä todennäköisen jyrkän taloudellisen alamäen alku.
Hankkii toisen työn. Tekee 60 tuntista työviikkos. Ottaa pankista yhden lainan, joka kuittaa pikavipit. Sitten msksaa pankille mahdollisimman nopeasti pois lainan.
Nikäcsiinä on etteivät jotkut ynmärrä lainojen päälle mitään?
Ja ulosottokin vanhenee 20 vuodessa.
Typeristä huijausjutuista et voi tietää mikä on suunniteltua ja mikä todellista.