Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan väärä hetki ottaa työtarjousta kauempaa vastaan. Pelkään pahinta, että vanhempani kunto romahtaa. Miten pitäisi toimia?

Vierailija
28.09.2023 |

Oi tsiisus.. ei oikein löydy sanoja. On surullinen fiilis.
Ei työn takia vaan sen takia, että tuntuu, että nyt on jotain pahasti vialla vanhemmallani.
Sairaalaan joutunut. Huomenna katsomaan.
Laihtunut todella paljon lyhyessä ajassa, kunto mennyt huonoon. Ei ole edes kovin vanha ihminen vielä mutta kertoi rivien välistä, että nyt on tilanne huolestuttava. Tiesinhän minä sen jollain tasolla mutta on sellainen ihminen joka vähättelee oireitaan eikä suostu sairasteluun, nyt vaikuttaa että hän haluaa kertoa jotain kasvokkain sitten.

Samaan aikaan olisi työtarjous juuri kohdillani. Tämä tarkoittaisi todella kauaksi lähtemistä hetkeksi.
En tiedä yhtään mitä teen tai muutakaan. On sisällä olo vaan että nyt pitää varautua ja ehkä ei ole oikea aika lähteä. En tiedä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä ääntä kannattaa aina kuunnella. Nyt saattaa olla äitisi viimeiset hetket, kun on äkkiä mennyt noin huonoon kuntoon. Mene kiireettömästi häntä sairaalaan tapaamaan ja anna hänen kertoa, mitä on sydämellään. Käy katsomassa niin usein kuin vain pystyt ja vietä kiireetöntä aikaa hänen kanssa. Voit myös jutella hoitavan lääkärin kanssa äitisi tilanteesta. Omien vanhempieni kohdalla voin kertoa, että tuosta ei enää noustu ja kotiuduttu. He menivät Taivaan Kotiin. Toimin itse yllä antamieni ohjeiden mukaan ja saattohoidin heidät. Mitään ei jäänyt välillämme sanomatta rakkaudella ja minua ei jäänyt mikään asia vaivaamaan, että voi kun olisin toiminut toisin. Toivotan sinulle paljon voimia erittäin vaikeana aikana.

Vierailija
2/3 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäistä ääntä kannattaa aina kuunnella. Nyt saattaa olla äitisi viimeiset hetket, kun on äkkiä mennyt noin huonoon kuntoon. Mene kiireettömästi häntä sairaalaan tapaamaan ja anna hänen kertoa, mitä on sydämellään. Käy katsomassa niin usein kuin vain pystyt ja vietä kiireetöntä aikaa hänen kanssa. Voit myös jutella hoitavan lääkärin kanssa äitisi tilanteesta. Omien vanhempieni kohdalla voin kertoa, että tuosta ei enää noustu ja kotiuduttu. He menivät Taivaan Kotiin. Toimin itse yllä antamieni ohjeiden mukaan ja saattohoidin heidät. Mitään ei jäänyt välillämme sanomatta rakkaudella ja minua ei jäänyt mikään asia vaivaamaan, että voi kun olisin toiminut toisin. Toivotan sinulle paljon voimia erittäin vaikeana aikana.

Niin. On jotenkin olo etten edes ole yhtään varma mitä tässä tapahtuu. Surullinen olo ja varautunut mutta ei tietoa todellisesta tilanteesta.

Tiedän vain sen, ettei ole koskaan noin huonossa kunnossa ollut. Ei ole vielä edes eläkeläinen vaan työssäkäyvä ihminen.

Ei ole vaivojaan ottanut koskaan tarpeeksi vakavasti, vasta lähti sairaalaan kun ei ollut enää muutakaan vaihtoehtoa.

Jotain hän haluaa kertoa mutta ei pystynyt. Ei halunnut vielä sanoa mitään ääneen. Oli vain surullinen ja huonovointinen puhelimen päässä.

Haluaa viettää lastensa kanssa aikaa. Mennään tietenkin.

En tiedä onko nyt oikeasti jotain todella ikävää tapahtumassa vai mitä ihmettä.

Ehkä on vaan mentävä päivä kerrallaan nyt.

Huomenna kun näen vanhempani, päätän lähdenkö työreissulle vai en.

Kiitos viestistäsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...