Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulunkäynninohjaajat

Vierailija
28.09.2023 |

Kertoisitteko, millaisia teidän työpäivänne ovat. Viihdyttekö alalla? Montako viikkotuntia teette ja millaista palkkaa saatte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työpaikassani viihdyn. 

Meillä on pieni koulu, ja mukava työyhteisö. Kaikki arvostavat toistensa työpanosta. Tämä on mielestäni ykkösjuttu, sillä työ on ajoittain raskasta ja hyvä yhteisö tukee jaksamista. Olen ollut myös ihan erilaisissa työilmapiireissä.

Työaikani on 34 tuntia viikossa. Osa koulun puolella, osa iltapäivätoiminnan puolella.

Koulun puolella olen joko luokassa opettajan apuna tai sitten toisinaan ohjaan jotain enemmän tukea tarvitsevaa lasta /  lapsia jossain toisessa tilassa 

Iltapäiväryhmässä taa työparini kanssa ohjaamme läksyjen tekoa, valvomme ulkoiluja, järjestämme erilaista ohjattua toimintaa päivittäin.

2134 euroa olisi  se täysien tuntien bruttopalkka meidän kaupungilla. Minulla on kokemuslisä minkä brutto on 170 euroa. Siitä voi laskea niiden tuntien perusteella (mitä itse tekisi ) vähän suunta antavaa.

Kysy vain lisää jos tulee jotain mieleen

Vierailija
2/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisessä työpaikassani viihdyn. 

Meillä on pieni koulu, ja mukava työyhteisö. Kaikki arvostavat toistensa työpanosta. Tämä on mielestäni ykkösjuttu, sillä työ on ajoittain raskasta ja hyvä yhteisö tukee jaksamista. Olen ollut myös ihan erilaisissa työilmapiireissä.

Työaikani on 34 tuntia viikossa. Osa koulun puolella, osa iltapäivätoiminnan puolella.

Koulun puolella olen joko luokassa opettajan apuna tai sitten toisinaan ohjaan jotain enemmän tukea tarvitsevaa lasta /  lapsia jossain toisessa tilassa 

Iltapäiväryhmässä taa työparini kanssa ohjaamme läksyjen tekoa, valvomme ulkoiluja, järjestämme erilaista ohjattua toimintaa päivittäin.

2134 euroa olisi  se täysien tuntien bruttopalkka meidän kaupungilla. Minulla on kokemuslisä minkä brutto on 170 euroa. Siitä voi laskea niiden tuntien perusteella (mitä itse tekisi ) vähän suunta antavaa.

Kysy vain lisää jos tulee jotain mieleen

Iso kiitos kattavasta vastauksestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piti vielä kysyä, että millainen koulutus sinulla on tähän työhön?

Vierailija
4/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi- ja perhetyön perustutkinto ( lastenohjaajakoulutuksen nimelläkin ehkä tunnetaan)

Vierailija
5/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi- ja perhetyön perustutkinto ( lastenohjaajakoulutuksen nimelläkin ehkä tunnetaan)

Ja työparillani puolestaan on lähihoitajan koulutus (sekä lukio sitä ennen). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi