Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikisinkkumies ja tiedän syyn siihen.

Vierailija
28.09.2023 |

Olen ikisinkku koska olen liian tavismies, en ole se miesmalli joka näyttää justin bieberille tai pete parkkoselle eikä minulla ole rahaa kuin elon muskilla.
Ei tämä minua haittaa mutta tulipahan nyt vaan mieleen, tykkään olla yksin koska olen introvertti paitsi seksiä kyllä tekee mieli joten siihen naista tarvitsisin mutta oma käsi kelpaa hyvin korvaamaan naisen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet hyväksynyt asian ja tykkäät näperellä itse munaasi. Kivat sulle 👍

Vierailija
2/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et seksiin sitten käden korvikkeeksi naista tarvisit? Ei sulla mitään kumppanuutta ois tarjota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että olet tyytyväinen osaas sillä tolla ulinallas muuta ei ole jatkossakaan tiedossa kuin omaa kättäs.

Vierailija
4/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se just on, että luullaan, että pitäisi olla jonkun pikkupoikajulkkiksen näköinen ja miljardööri, jotta saisi naisen. Ei ole sen vertaa ulkomaailmassa käyty, että olisi nähty ihmisiä ja todettu että kaikenlaiset ihmiset pariutuu.

Luuletko, että kaikkien Suomessa syntyvien vauvojen isät ovat ökyrikkaita? Voisko olla, että heissä on jotain, muuta, mitä sinussa ei ole?

Vierailija
5/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole miesmalli-miljonääri niin on mahdotonta pariutua Suomessa.

T: Kaikkein kiltein mies

Vierailija
6/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkein sinulta puuttuu eli älykkyys.

Vierailija
7/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä mulle miksi suomalaiset naiset voivat syttyä pienituloisista virolaisista ja serbeistä? Seuraa ketjuja niin huomaat ettei kaikki hae amerikkalaisia tai pohjoismaalaisia miehiä.

Vierailija
8/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia miehet aina luulee, että vika on ulkonäössä?

Vierailija
9/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä huolimatta tuhannet "tavismiehet" nussivat, deittaavat ja pariutuvat. 

Vierailija
10/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon kilttimies mutta eipä oo ollut kysyntää naismarkkinoilla. Naisten pitäisi enemmän iskeä meitä kilttejä ja ujoja miehiä. Meillä ei oo sosiaalisia kokemuksia naisista, mutta ihan kunnon miehiä ollaan. Ei me olla aggressiivisiä ja kilpailullisia naisten tavoittelijoita.

Vierailija
11/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia miehet aina luulee, että vika on ulkonäössä?

Samasta syystä kuin  nainen luulee että mies lähestyy häntä baarin toisesta laidasta koska näkee naisen kauniin luonteen.

Vierailija
12/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minä vaan sanon, jotta... kirjoitti:

Minäkin oon kilttimies mutta eipä oo ollut kysyntää naismarkkinoilla. Naisten pitäisi enemmän iskeä meitä kilttejä ja ujoja miehiä. Meillä ei oo sosiaalisia kokemuksia naisista, mutta ihan kunnon miehiä ollaan. Ei me olla aggressiivisiä ja kilpailullisia naisten tavoittelijoita.

Tossa se sinkkuden syy taas tuli. Naisen pitää iskeä.

Mitä ihmettä. Iskeminen on miehen homma. Niin saamaton ei saa olla ettei naista kosiskele.

Vierailija
13/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveen suhteen merkit.

1. Youre Not Afraid to Speak Up => kilttiksillä on tiukat mielipiteet. Ei onnistu

2. Trust Is at the Core of the Relationship => läheisriippuvainen tarvitsee aikaa voidakseen luottaa. Ei onnistu (ainakaan heti)

3. You Know Each Others Love Language => Kilttistä ei kiinnosta muu kuin oma napa. Eli ei

4. You Agree to Disagree on Certain Issues => mitkä erimielisyydet? Pidä suusi kii ja näytä seksikkäältä. Tuo kaljaa!

5. You Encourage Each Other to Go After Your Goals => naisen pitää täydellä sydämellä omistautua ilmaiseksi edustusrouvaksi.

6. You and Your Partner Hold Separate Interests => naisen täytyy pysyä kotona.

7. Youre Comfortable in Your Own Skin => oot sä tosissas?

8. Boundaries Are Honored and Respected => lue yllä.

9. You Feel Happy and Supported => yksisuuntainen onni.

Vierailija
14/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pariutuu jotka uskaltaa naisia lähestyä. Tarpeeksi monta kun lähestyy sanoo joku kyllä.

Vierailija
15/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pariutuu jotka uskaltaa naisia lähestyä. Tarpeeksi monta kun lähestyy sanoo joku kyllä.

Et sä voi joka kerta piiloutua ujouden tai kiltteyden taakse. Sulla on omakin vastuu!

Vierailija
16/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen suhteen merkit.

1. Youre Not Afraid to Speak Up => kilttiksillä on tiukat mielipiteet. Ei onnistu

2. Trust Is at the Core of the Relationship => läheisriippuvainen tarvitsee aikaa voidakseen luottaa. Ei onnistu (ainakaan heti)

3. You Know Each Others Love Language => Kilttistä ei kiinnosta muu kuin oma napa. Eli ei

4. You Agree to Disagree on Certain Issues => mitkä erimielisyydet? Pidä suusi kii ja näytä seksikkäältä. Tuo kaljaa!

5. You Encourage Each Other to Go After Your Goals => naisen pitää täydellä sydämellä omistautua ilmaiseksi edustusrouvaksi.

Sellaiset karikatyyrit sieltä. Toivottavasti tuli edes vähän parempi mieli.

Vierailija
17/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen suhteen merkit.

Sellaiset karikatyyrit sieltä. Toivottavasti tuli edes vähän parempi mieli.

Ootte toivoneet monessa ketjussa löytävänne kotirouvan,joskin kustannustehokkaasti.

Vierailija
18/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statuksesi ei ole riittävällä tasolla. Tavis naisille ei kelpaa tavis miehet joten tavis miehenä joudut tyytymään omaan käteesi. Kannattaa harkita maksullista naista niin ainakin saat seksiä.

Vierailija
19/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi joka kerta piiloutua ujouden tai kiltteyden taakse. Sulla on omakin vastuu!

Mulla on ollut pitkiä parisuhteita. Sinkku oon ollut vaan silloin kun niin haluan.

Vierailija
20/22 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat oman tasonsa, se pullukkanainen luulee olevansa keskitasoa ja se haluaa itselleen sen akateemisen,pitkän ja atleettisen miehen. 

Miehet tajuaa sekä ymmärtää tasonsa kun taas naiset yliarvioi tasonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi