Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsettomuus ja homeopaattiset

01.09.2008 |

Mä olen tässä nyt useamman kuukauden miettinyt että kertoisinko oma kohtaisen juttuni vai enkö - uskoakko ja luottaako edes itse että näin pääsi käymään !!

Meillä on mieheni kanssa yritystä vuoden 2002 alusta, tutkittu oli sen verran että miehen epilepsia lääkkeet vaihdettiin vuonna -04 , jolloin vasta selvisi että ne heikentävät siittiöiden laatua, kulkua ja määrää, joka meillä oli yhdeksi heikentäväksi syyksi sperma testin perusteella sanottu, mutta se ei kuulemma voinut olla ainut syy lapsettomuuteen!!

itseni tutkittiin, ilman mitään löydöstä tai syytä!!

Suositeltiin hoitoja, mutta valitsimme siinä kohtaa kansainvälisen adoption , josta meillä onkin varsin suloinen ja ihana poika.

Tän vuoden alussa mieteimme jääkö perheemme tämän kokoiseksi vai mitä tehdään?Adoptio oli pitkä ja varsin raskas, hoidot eivät vieläkään innostaneet , joten ajattelimme sijaisvanhemmuutta ja kuin " kokeilu mielessä" kävimme myös luontaistuote kaupassa kysymässä homeopaatilta mitä hän suosittelisi?

Mies lähti mukaaan kun ei tohtinut eikään sanoa , enkä minäkään ihan sata vakuuttunut ollut varsinkaan sen purnukkamäärän ja laskun kuullessani!! Mahtaisinkohan todellakaan jaksaa niiden syömistä, kun ei täti luvannut että ihan saman tein mitään tulosta olisi edes odotettavissa.... ehkäpä jopa vuoden päivät!

No söimme kiltisti mitä olimme ostaaneet ilman sen kummenpaa ajatusta että niiden avulla saisimme perheenlisäystä, otin vähän sellaisen kannan että ne on yleisesti minun parhaakseni koska suurin osa oli tavallisia vitamiineja, jotka varmasti oli ihan tarpeeseen!! Niiden lisäksi sain ainakin menolistiga merkkistä tuotetta jota ainakin mainostetaan vaidevuosista kärsiville jonka pitäisi tasapainottaa ihmisen omaa hormooni toimintaa ja sitten niitä homeopaattisia pikku pillereitä. Mies sai preloks ( en muista kirjotetaanko noin) merkkistä valmistetta jonka piti tukea mies kuntoa ja josta ainakin homeopaatin kertoman mukaan on ollut apua raskaaksi pyrkivillä, niin ja ihan tavis sinkkiä.

Tammikuussa siis alotimme ja huhtikuun alussa tein raskaustestin kun ei menkoja kuulunut, vitsailinkin että tais alkaa ne vaihdevuodet! Enemmän kuin yllättyneenä tuijotimme testiä joka paukautti kaks viiva samantein. Siis häh? Mä olen raskaana ekaa kertaa elämässäni!! nyt ollaan viikolla 27 ja edelleen tuntuu siltä että hoh hoh onko tää ees totta ?

Tän tarkotus ei oo olla mikään mainos vaan yks elämän tarina muiden mahdollisuuksien joukossa. En tietenkään osaa sanoa tulinko raskaaksi näiden pillereiden ansiosta vai sattumalta niiden syömisen aloittamisen jälkeen, laihtumisesta , työtressin poistumisesta vai esikoisen kotiin saapumisen johdosta...eikä sillä ole mitään merkitystäkään, nyt toivotaan vaan että tää päättyy onnellisesti ja josko vaikka tästä olisi jollekkin toisellekin apua

puhi RV27

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille!Eräälle läheiselle pariskunnalle ei annettu toivoa saada luonnollisesti lasta.Molemmissa vikaa,kävivät hoidoissa,ei tulosta.Alkoivat molemmat syödä erilaisia vitamiineja yms ja mies kerran vyöhykkeessä ja nainen useamman kerran.Nyt luonnollisesti alkunsa saanut puolivuotias poika.Onko sattumien summa vai mikä,mutta tulos oli joka tapuksessa mahtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla