Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla naisilla kotona erillinen meikkauspöytä?

Vierailija
28.09.2023 |

Jossa on peili ja lokeroita eri meikeille?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes meikkejä, niin mitä pelkällä meikkipöydällä tekisin. :D

Vierailija
22/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut eikä tule.

Meikkaan vessassa peilin edessä tai keittiössä pöydän ääressä, riippuu tilanteesta.

En ole ymmärtänyt tuota tarvetta minäkään koskaan.

Miksi siihen pitäisi olla oma pöytä ja tuoli jotta voi meikata ja harjailla hiukset siinä peilin edessä. Täysin turhaa.

Studioissa ymmärrän meikkipöydät, en kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
24/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan joskus käynyt jonkun naisen kotona ja huomannut ehkä että ei ole?

Ei, vaan päinvastoin. Kaikilla on tähän mennessä ollut oma meikkauspöytä. Yhdellä naisella oli koululaisen pöytä, jonka kannen alapuolella oli peili. Kannen kun nosti pystyyn, siinä oli hyvä meikata peilin edessä.

Kertoo ehkä enemmänkin siitä, että lähipiiriisi kuuluu naisia, jotka panostavat meikkaamiseen keskimääräistä enemmän (ja asuvat sen verran tilavasti, että on tilaa meikkipöydälle)

Vierailija
25/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En omista meikkiä. Rasvaan naamani kuivat kohdat vessan peilin edessä aamulla. 

Vierailija
26/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut eikä tule.

Meikkaan vessassa peilin edessä tai keittiössä pöydän ääressä, riippuu tilanteesta.

En ole ymmärtänyt tuota tarvetta minäkään koskaan.

Miksi siihen pitäisi olla oma pöytä ja tuoli jotta voi meikata ja harjailla hiukset siinä peilin edessä. Täysin turhaa.

Studioissa ymmärrän meikkipöydät, en kotona.

Helpottaahan se elämää, jos on oma meikkauspöytä. Ei tarvitse joka päivä seistä vessan peilin edessä kun voi istua mukavasti tuolilla.

Vierailija
27/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikka olisi tilaakin. Sen vähän minkä meikkaan voi hoitaa pikkuvessassa...Hyvä valo, lavuaarin molemmilla puolella pöytätasotilaa ja alla kaappitilaa ja hyllyjä ja lokerot. Iso peili.

Vierailija
28/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua.

Vierailija
29/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meikkaa tunnin niin varmaan tarvitsee tuolin. Minun Meikkaus kestää korkeintaan 5min.

Vierailija
30/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos meikkaa tunnin niin varmaan tarvitsee tuolin. Minun Meikkaus kestää korkeintaan 5min.

En tarvii, näin 5-kymppisenä jalat kestää vielä - no ei siihen nyt ehkä ihan tuntia mene. Olen kyllä haaveillut meikkauspöydästä ja mummollani oli just täydellinen avautuva peilillinen lipasto, joka olisi täydellinen siihen. No, äitini peri tuon ja ehkä mä sitten perin sen joskus.

Vierailija
31/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset meikkaa. Aika monella naisella kaikki meikit sopivat pieneen pussukkaan, kun eivät enempää tarvitse.

Vierailija
32/43 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
33/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaiken aamulla tarvittavan", myös meikkien ja deodoranttien, sukkien ja alusvaatteiden jne. oma "pöytä" (entinen kirjoituslipasto, kolme laatikkoa ja avattava työtaso) on, kun nyt muuttelin sisustusta. Toimii oikeinkin hyvin, valoa tällä hetkellä vielä vähänlaisesti, mutta muuten ihan hyvä. Jos vanhetessa hankkisin oikein oikean kampaus-meikkauspöydän, sen pitäisi olla suljettava, eli kaikki ylimääräisine lamppuineen ja tykötarpeineen, on mahduttava ovien taakse. Pesuhuone on liian lämmin, sitä voivat tarvita toisetkin eikä siellä ole koskaan riittävästi säilytystilaa eikä päivänvaloa.

Vierailija
34/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lipaston päällä kyllä peili ja sen vieressä lokerikossa meikit, mutta en minä siinä meikkaa enkä pidä sitä minään varsinaisena meikkauspöytänä. Aiemmin olen säilyttänyt meikit vessassa lokerikossa.

Vierailija
35/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei olisi tilaa, enkä koe tarpeelliseksi.

Vierailija
36/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli, mutta itse en edes osaa meikata muualla kuin kylppärin peilin edessä, silloin harvoin kun nykyään meikkaan. Oma kylppäri on ja oma vaatehuone ja omat kaapistot jos se nyt jotenkin tähän liittyy, moni vaan tuonut senkin esiin. 

Vierailija
37/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meikit on kylppärissä ja siinä meikkaan kylppärin peilin edessä. 

Vierailija
38/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noin 10 vuotta sitten. Ei sellainen enää mahdu asuntoihin. Jos tuuri käy ja löytää hyväkuntoisen vanhan asunnon missä oikea makuuhuone eikä pelkkä sänkykomero, niin sellaiseen olisi kiva meikkipöytä laittaa.

Vierailija
39/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikilla miehillä on autotalli, jonka seinillä on siistissä järjestyksessä kaikki mahdolliset työkalut?

Vastaus ap:n kysymykseen: EI ole.

Vierailija
40/43 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole.