Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että menetän kaiken olennaisen kun en koskaan ole seurustellut/ollut parisuhteessa

Vierailija
28.09.2023 |

Eikä kukaan ole koskaan rakastanut minua.

Massiiviset elämänkokemukset jäänyt kokematta.
Ihan kuin pelkkä yksinäisyys ei olisi tarpeeksi paha asia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarpeesi tulla rakastetuksi niin suuri, että olisit valmis tekemään jotain löytääksesi ihmisen, jonka kanssa voisi kehittyä keskinäinen rakkaussuhde, vai haetko nyt tukea sille, että oppisit hyväksymään sen, ettei sellaista luultavasti koskaan osu kohdallesi?

Vierailija
2/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsia haluat, niin sitten.

Muuten et mielestäni ole jäänyt paitsi mistään. Sen sijaan olet säästänyt hermojasi varmaan 20:n ikävuoden edestä verrattuna meihin muihin, jotka ovat erityisesti huonoissa suhteissa seilanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistat ongelman => hae ratkaisua.

Vierailija
4/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko sinulla omasta mielestäsi erityisiä esteitä sille, että voisit löytää kumppanin, jos sellaisen kuitenkin haluisit?

Minäkin olen eläessäni seurustellut vain yhden naisen kanssa ja olemme vieläkin yhdessä.

Aloimma seurustella, kun olin 27v ja sitä ennen mahdollisesti koin jotain samoja vastoinkäymisiä tai tuntemuksia, kuin mitä sinulla on.

Hyvä puolihan tässä on se, ettei sinun tarvitse olla erityisen "hyvä" riiustelija, kun ei siinä tarvitse välttämättä onnistua kuin kerran oikean henkilön kanssa. Epäonnistumisia sallitaan loputon määrä.

Vierailija
5/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tarpeesi tulla rakastetuksi niin suuri, että olisit valmis tekemään jotain löytääksesi ihmisen, jonka kanssa voisi kehittyä keskinäinen rakkaussuhde, vai haetko nyt tukea sille, että oppisit hyväksymään sen, ettei sellaista luultavasti koskaan osu kohdallesi?

Hyvä kysymys.

Tarve on ja on ollut niin suuri että olen yrittänyt, vuosia löytää kumppania, mutta ei ole löytynyt.

Joten tässä vaiheessa tuki sille että oppisin hyväksymään asian ja että se ei vain koskaan tule olemaan minä, olisi enemmän kuin tarpeen.

Ap

Vierailija
6/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Tarve on ja on ollut niin suuri että olen yrittänyt, vuosia löytää kumppania, mutta ei ole löytynyt.

Joten tässä vaiheessa tuki sille että oppisin hyväksymään asian ja että se ei vain koskaan tule olemaan minä, olisi enemmän kuin tarpeen.

Ap

Kaikki eivät tiedä, mutta on mahdollista hakeutua perhe-/parisuhdeterapeutille myös siksi, että ei ylipäänsä onnistu luomaan/saamaan parisuhdetta. Varsinaisesti se kai on tarkoitettu ihmisille, jotka kerta toisensa jälkeen ajautuvat suhteisiin, jotka eivät kestä, mutta kannattaa selvittää, löytyisikö omasta kunnasta sellainen perheterapeutti, joka ottaa vastaan myös parisuhteettomuuttaan kipuilevia asiakkaita.

Kirkon perheterapia on ilmaista eikä se ole mitenkään sidottu kirkon jäsenyyteen tai millään lailla uskonnollista. Helsingissä siihen on mahdotonta päästä muiden kuin akuutissa tilanteissa olevien lapsiperheellisten, mutta muissa kunnissa kannattaa kysyä, millaiset jonot on.

Toinen vaihtoehto on sitten ihan tavallinen psykoterapeutti. Kelan korvausta ei ole helppo saada, mutta kannattaisi ainakin kysellä joiltakin terapeuteilta, ottavatko uusia asioita ja arviota, että montako käyntiä olisi tarpeen. Halpojahan käynnit eivät ole, mutta jos oikeasti haluaa ratkaisua, niin ehkä siihen kannattaisi sijoittaa.

Vierailija
7/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen nettideitti. Rupea selaamaan:

Lopeta tuo saatanan spämmääminen kun kukaan ei pyydä noita linkkejäsi.

Vierailija
8/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ikisinkun ja kokemattomien kuuntelevan aihetta käsittelevää kirjallisuutta. Miksi? Sillä täytyyhän sun tietää mitä oot hakemassa, vaikka ootkin ollut pitkään ilman. Tiedon sisäistämiseksi suositan avainsanojen ylöskirjaamista ja kuuntelun jälkeen niiden läpikäymistä.

https://www.amazon.com/Love-Languages-Secret-that-Lasts/dp/080241270X/r…

(Lauran muutkin kirjat ovat hyviä)

https://www.amazon.com/dp/B0001O34ZS?plink=HMfATXOQqQoUSn5l&pf_rd_r=XMJ…

https://www.amazon.com/Keys-Building-Lifelong-Healthy-Relationships/dp/…

https://www.amazon.com/Boundaries-Dating-Healthy-Choices-Relationships/…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi