Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdeterapia

Vierailija
27.09.2023 |

Te jotka olette käyneet. Miten ja minne hakeuduitte? Jouduitteko odottamaan kauan?

Entä kuinka monta kertaa kävitte?
Parisuhde jossa myös lapsia on täysin romahtamispisteessä ja miehen mielestä minä olen k-pää ja minun mielestäni mies on muuttunut täysin yllättäen ja vääntää sanomiseni aina valituksesi tai vi**uiluksi, esimerkkinä viimeisin on seuraava : Mies sanoo että siirrä hänelle puolet yhden isomman laskun erästä. Kysyin että oho, joko se on tullut ja sanoin siirtäväni kun olen käyttänyt koiran.

Se että aidosti yllätyin tuon laskun jo saapuneen ja kysyin siitä mies väänsi asian niin että kyseenalaistan ja kuvittelenko että mies huvikseen sanoo että nyt pitää siirtää.

En ymmärrä yhtään mistä nämä tulevat ja nykyään mitä vaan sanon tai kysyn se on jonkinlainen hyökkäys miehen mielestä vaikka ei tosiaan ole mielestäni, terapiaa tarvitsemme jos puhumme näin eri kieltä.

Mitä kautta siis apua on saatavilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnalla on monesti ihan ilmaiseksi tarjolla keskustelu apua tälläisiin tilanteisiin

Vierailija
2/2 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan stressiä ja väsymystä voisin epäillä, sellainen saa tunnelman perheessä kiristämään.

Tuollaisissa tilanteissa voisi myöhemmin käydä asiaa läpi kun tilanne on rauhoittunut, kun toinen loukkaantuu voi pyytää anteeksi, vaikka itse ei ole asiaa sanonut sillä tavalla kun toinen on sen tulkinnat, niin sellainen pieni sana voi kuitenkin tuoda hyväksyntää toista ihmistä kohtaan, se että huomioidaan toisen tunteet on tärkeää, mies on selkeästi nyt se osapuoli jolla on vaikeaa juuri nyt, nii tule häntä vastaan asioiden suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla