Koiraparka ihan järkyttynyt. Sohva vietiin!
Nukkuu apaattisena keskellä olohuoneen lattiaa. Katsoo välillä tyhjää paikkaa, jossa lämmin ja pehmoinen oma sohva vielä muutama tunti sitten oli. Tuijottaa syyttävästi emäntäänsä.
Ei usko, vaikka kuinka yritän selittää, että huomenna saadaan uusi sohva, joka on matalampi ja johon on paljon helpompi pienen vanhan koiran hypätä. Ei luota yhtään.
Kukaan muu hentomielinen uusinut sohvaa ihan vaan siksi, että vanha koira pääsisi loikkaamaan siihen helpommin?
Kommentit (31)
Entä jos koira olisi halunnut sellaisen kävelysillan sohvalle tai loivat askelmat. Ettei tarvitse hypätä ja olla matalalla sohvalla. :)
Meillä on liuska vanhalle kissarouvalle. Samoin sänkyyn ja keittiön ikkunalaudalle.
Vierailija kirjoitti:
Koira ei kuulu sohvalle
No ethän sinä voi toisten ihmisten koiria ja sohvia määrätä.
Itse olisin ostanut sopivan rahin, jonka kautta koira olisi päässyt sohvalle. Jos ei kerta muuta syytä uusimiselle ollut.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos koira olisi halunnut sellaisen kävelysillan sohvalle tai loivat askelmat. Ettei tarvitse hypätä ja olla matalalla sohvalla. :)
Hällä on sellainen rahi, joka on kalteva ja josta pääsee kiipeämään kätevästi sohvalle. Portaita kokeiltiin joskus, mutta ei suostunut käyttämään
-ap
Voi koiraparkaa, se on selvästi rakastanut vanhaa soffaa. Eiköhän se tokene kun uusi saadaan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ostanut sopivan rahin, jonka kautta koira olisi päässyt sohvalle. Jos ei kerta muuta syytä uusimiselle ollut.
Oli se soffa muutoinkin vähän eri tyyliä kuin muu vintagesisustus eli himpun liian moderni.
ap.
Mitävit se tekee sohvalla? Koiran paikka on pihalla kopissa.
Jos siinä sohvassa oli koiran hajumuistot teistä? Vähän niin kuin pierujen ja murujen kotialbumi.
Vierailija kirjoitti:
Koira ei kuulu sohvalle
Meillä kuuluu :)
Kaipaako koira nyt pehmuketta ja lämmikettä.
Vierailija kirjoitti:
Trollin paikka on sillan alla.
Eikö koiralla ole omaa makuupaikkaa?
Haha ihana! Toivottavasti uusi sohva on yhtä miellyttävä kuin edellinen.
Ei se koira mitään tuommoisia mieti
Vierailija kirjoitti:
Eikö koiralla ole omaa makuupaikkaa?
Minun koirani oma makuupaikka on sohvalla.
-ohis
Hei ap, entä jos hoidat tämän transitiovaiheen siten, että laitat sohvan kohdalle peiton ja menet itse siihen _herkkujen_ kera. Ehkä jopa nukutte yhdessä siinä <3 Kunnes huomenna uusi sohva tulee.
Terveisin
En pidä ikävistä yllätyksistä itsekään ja pidän pehmeistä sohvista
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ottako koiraa, jos ajattelette näin koppiajattelulla. Suomi on kylmä maa ja muissakin maissa kylmä yö, säätilat. Tai liian kuumaa. Koiran hyvinvointi ei saisi olla pelkästään ihmisen varassa joka ei aja koiran etua. Kaikilla koirilla on oikeus hyvinvointiin, kotiin, ulkoiluun, hemmotteluun siitä mistä koira aidosti pitää ja lämpöön. Samoin jänikset ja kissat jne. Eläinsielut ovat ihmisen ystäviä. Koiria opetataan sisäsiisteiksi ja ei nuolla käsiä. Koirat pidättelevät liian kauan, niillä pitäisi olla joku hiekkalaatikko tai pihaan usein.
Kaunis teko koiruudelle !