Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät vaan pysty asumaan kenenkään kanssa?

Vierailija
27.09.2023 |

Kaikki mun suhteet menee pilalle siinä vaiheessa kun muutetaan yhteen. En vaan osaa elää kenenkään kanssa saman katon alla luontevasti.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä

kilttimies

Vierailija
2/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes yrittänyt asua kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko miehen kanssa olet sitten ehtinyt jo asumaan?

Vierailija
4/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko asua jonkun kanssa? Olen 30-vuotta asunut yksin. Välillä seurustellut ja ollut tosi rakastunut, mutta arvostan omaa tilaa ja vapautta. Jos lapsia ei halua, näin on hyvä elää. N60

Vierailija
5/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua kenenkään kanssa. Onneksi ei ole pakko.

Vierailija
6/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osaisi asua kenenkään kanssa. En ota luokseni yövieraitakaan enää koska sekin häiritsisi yöuntani. N59

Vierailija
7/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko miehen kanssa olet sitten ehtinyt jo asumaan?

Neljän.

Ap

Vierailija
8/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mutta olosuhteiden pakosta ei käy ja mies haluaa pitää oman asunnon.

Vierailija
9/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko asua jonkun kanssa? Olen 30-vuotta asunut yksin. Välillä seurustellut ja ollut tosi rakastunut, mutta arvostan omaa tilaa ja vapautta. Jos lapsia ei halua, näin on hyvä elää. N60

Ei ole, enkä ole kymmeneen vuoteen asunutkaan. Mietin vaan, että kuinkahan harvinaista tämä on..

Ap

Vierailija
10/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin mutta olosuhteiden pakosta ei käy ja mies haluaa pitää oman asunnon.

Älä vaan pakota miestä muuttamaan.

Vierailija
11/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut kenenkään kanssa sen jälkeen kun muutin lapsuuden kodista omilleni. Olen ollut parisuhteissa, mutta yhteenmuuttoon en ole koskaan suostunut. Minulla on niin pinttyneet omat tavat, olen minimalisti ja säästäväinen. Kukaan mies ei ole vielä yltänyt samalle minimalismin ja säästäväisyyden tasolle, että huolisin jakamaan talouden kanssani.

Vierailija
12/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susiparit asustavat aikansa yhdessä, kunnes jolkottelevat seuraavan luo, ja lopulta johonkin yksiöön.

Vierailija
13/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää osaisi asua kenenkään kanssa. En ota luokseni yövieraitakaan enää koska sekin häiritsisi yöuntani. N59

Minäkään en enää osaisi. Aikoinaan kun muutin pois kotoa, piti opetella asumaan yksin. Nyt pitäisi opetella asumaan yhdessä jonkun kanssa, ja en usko että onnistuisi. En myöskään haluaisi yövieraita, mutta parin viikon päästä on pakko ottaa, ja ahdistaa jo valtavasti.

Vierailija
14/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen hulluksi toisen kanssa asuessa, kokemusta on. Siis ihan oikeasti alkaa mielenterveys ja todellisuudentaju flipata. Kai oma rauha ja yksinäisyys on joillekuille vastaava tarve kuin uni, ettei voi aidosti levätä, jos jakaa kodin toisen kanssa.

Vierailija
15/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen huomasin kuinka kivaa on olla yksin. No, lapsi on kyllä mulla aika usein ja se on kivaa seuraa.

Jouduin rempan takia joitakin vuosia sitten majailemaan erään sukulaisen luona pari viikkoa ja se oli kyllä helvettiä.

Vierailija
16/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa tylsää elämää., jos kukaan lähisukulainenkaan, ei käy koskaan ole yövieraana luonas?

Etkö käy itse käy edes lomillasi matkoilla, yövuieraana, missään, koskaan?

Elätkö todella tynnyrissä, jonka pienestä reiästä tirkistelet vähän maailmaa?

Vierailija
17/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen hulluksi toisen kanssa asuessa, kokemusta on. Siis ihan oikeasti alkaa mielenterveys ja todellisuudentaju flipata. Kai oma rauha ja yksinäisyys on joillekuille vastaava tarve kuin uni, ettei voi aidosti levätä, jos jakaa kodin toisen kanssa.

En minäkään enää pystyisi. Se on kuin olisi aina työssä hotelli -ja ravintola alalla. Suoritan parisuhdetta ja se on kuin päivätyö. Ei loputtomiin jaksa olla asiakaspalvelu valmiina.

Vierailija
18/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa tylsää elämää., jos kukaan lähisukulainenkaan, ei käy koskaan ole yövieraana luonas?

Mikä siinä yökyläilyssä on niin oleellista? Tirkistellä vieraita yöpaidoissaan ja nähdä, mitä hammastahnaa muut käyttävät? Yöllä nukutaan!

Vierailija
19/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä yökyläilyssä on niin oleellista? Tirkistellä vieraita yöpaidoissaan ja nähdä, mitä hammastahnaa muut käyttävät? Yöllä nukutaan!

Meinaatko, että yökyläily tarkoittaa sitä että joku tulee kylään nukkumaan kello 23 ja lähtee pois kello 07? Voihan tuokin tietysti olla mahdollista.

Vierailija
20/34 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin hirmukuorsaajasta 20 vuoden avioliiton jälkeen. Kaiken lisäksi hänellä oli vielä levottomat jalat. Piti vaihtaa parisänky erillisiin, että saa välin sänkyihin. Sitten herkistyin kuulemaan peiton kahinaa sen jalkopäässä, kun jalat twistas puoli yötä. Nukahti aina viidessä minuutissa selälleen ja kuorsaus alkoi. Minä pökin ja tönin hereille ja tämä joka kerta kysyi Mitä? Sanoin käänny kyljelle. Sitten kuorsaus siinä. Taas tönin hereille ja äkäinen kysymys MITÄÄ, älä häiritse mun unta. Apua!!!

Arvatenkin minä en sitten paljoa nukkunut öisin ja silti harmikseni olen iltakukkuja. Silloin se pääsi oikein kunnon vauhtiin kuorsaamisen kanssa ja tympi mennä nukkumaan samaan huoneeseen. Yritin tietysti mennä ennen häntä nukkumaan, muttei vaan nukuttanut yhtään. Olin oppinut jännittämään tulevaa yötä taisteluineen.

Erosimme täysin eri syistä ja olemme hyvissä väleissä vielä 7 v. eron jälkeenkin. Kun nukuin ensimmäistä yötä ilman häntä, unta riitti 15 h ja saman verran tai 12 h pari seuraavaa viikkoa. Ei enää ikinä miestä tähän huusholliin öitään viettämään. Kunnon yöuni on paljon tärkeämpää.