Haluaisin paksummat huulet...
... mutta en viitsi mennä hankkimaan täyteaineita kun pelkään epäluonnollista lopputulosta. Miten saisi paksummat huulet ilman piikkiä?
Kommentit (20)
Mistä tiedät, että ne paksummat huulet edes sopisivat sun piirteisiin? Mun yks ystävä otti huulitäytteet, ei edes mitkään överit, ja lopputulos on kaamea. Hän oli tosi kaunis ennen.
Mulla on tosi ohuet viivahuulet... Ap
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta ne voivat sopia juuri sinun piirteisiisi. Ehkä noita huulitäytteitä voi isolla rahalla saada ihan luonnollisenkin näköisiä, mutta tuolla ystävälläni ne ovat todella epäluonnolliset, vaikka huulet eivät ole varsinaisesti paksut. Mua surettaa katsoa häntä.
Kaikista mukavimmat suudella on luonnolliset. Arvosta itseäsi sellaisena kuin olet. Paremmaksi et tekokonstein tule eikä kukaan muukaan.
Laita huulet termariin ja imeskele tunti, tyhjiö hoitaa asian.
Mulla on pieni suukkosuu, mutta en haluaisi täytteitä. Käytän jotain essencen/catricen huulia pullistavia huulikiiltoja :)
Mun mielestä huulitäytteet erottaa helposti vähäisessäkin määrin, kun huuli kohoaa luonnottomasti.
turvottavia huulivoiteita on ja vaikutus ei oo pysyvä
Tule järkiisi ja jätä nuo ääliömäiset ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta ne voivat sopia juuri sinun piirteisiisi. Ehkä noita huulitäytteitä voi isolla rahalla saada ihan luonnollisenkin näköisiä, mutta tuolla ystävälläni ne ovat todella epäluonnolliset, vaikka huulet eivät ole varsinaisesti paksut. Mua surettaa katsoa häntä.
Mä taas jollain sairaalla tavalla nautin kun näen tuollaisen ihmisen, joka on itse mennyt pilaamaan oman ulkonäkönsä jollain täytteillä tms. Mielestäni ihan oikein että tyhmyydestä sakotetaan.
Kaikki haluaa eri asioita. Mulla on luonnostaan pusuhuulet ja olen lapsesta saakka vihannut niitä. Jos pistät täytettä huuleen, niin toivottavasti et nuku mahallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas jollain sairaalla tavalla nautin kun näen tuollaisen ihmisen, joka on itse mennyt pilaamaan oman ulkonäkönsä jollain täytteillä tms. Mielestäni ihan oikein että tyhmyydestä sakotetaan.
Ehkä et nauttisi, jos hän olisi ystäväsi.
Tässä mallia mitä ainakaan ei kannata tehdä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0ad38f71-878d-4aea-b3f9-d212e9…
Ja se täyttäminen tekee stanan kipeää.
Btw vuodessa jo haihtuu joten ei sillä ulkonäköönsä pilaa.
Pari sataa maksaa.
Huulivoiteella, osa pullistaa huulia. Mutta mitä jos huuli jää sellaiseksi? Vaikka yleensä kai ei.
Vierailija kirjoitti:
Laita huulet termariin ja imeskele tunti, tyhjiö hoitaa asian.
Ei missään nimessä, hetkellinen efekti ja pahimmillaan siitä alipaineesta halkeaa huulet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta en osaa oikein asettua tuohon tilanteeseen, koska mun lähipiirissä ei olisi niin tyhmää ihmistä joka ottaisi täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta en osaa oikein asettua tuohon tilanteeseen, koska mun lähipiirissä ei olisi niin tyhmää ihmistä joka ottaisi täytteitä.
Tämä mun ystäväni ei ole tyhmä, enkä elä illuusiossa, että lähipiirini jakaisi kaikki omat arvoni saumattomasti.
Vanha kikka: lasi suun ympärille ja imet sieltä ilmat pois. Huulet paisuu.
Pyydä Ryde hakkaan sut.