Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin paksummat huulet...

Vierailija
27.09.2023 |

... mutta en viitsi mennä hankkimaan täyteaineita kun pelkään epäluonnollista lopputulosta. Miten saisi paksummat huulet ilman piikkiä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Ryde hakkaan sut.

Vierailija
2/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että ne paksummat huulet edes sopisivat sun piirteisiin? Mun yks ystävä otti huulitäytteet, ei edes mitkään överit, ja lopputulos on kaamea. Hän oli tosi kaunis ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi ohuet viivahuulet... Ap

Vierailija
4/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta ne voivat sopia juuri sinun piirteisiisi. Ehkä noita huulitäytteitä voi isolla rahalla saada ihan luonnollisenkin näköisiä, mutta tuolla ystävälläni ne ovat todella epäluonnolliset, vaikka huulet eivät ole varsinaisesti paksut. Mua surettaa katsoa häntä.

Vierailija
5/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mukavimmat suudella on luonnolliset. Arvosta itseäsi sellaisena kuin olet. Paremmaksi et tekokonstein tule eikä kukaan muukaan.

Vierailija
6/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huulet termariin ja imeskele tunti, tyhjiö hoitaa asian.

Vierailija
7/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni suukkosuu, mutta en haluaisi täytteitä. Käytän jotain essencen/catricen huulia pullistavia huulikiiltoja :)

Mun mielestä huulitäytteet erottaa helposti vähäisessäkin määrin, kun huuli kohoaa luonnottomasti.

Vierailija
8/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvottavia huulivoiteita on ja vaikutus ei oo pysyvä

Vierailija
9/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule järkiisi ja jätä nuo ääliömäiset ajatukset.

Vierailija
10/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta ne voivat sopia juuri sinun piirteisiisi. Ehkä noita huulitäytteitä voi isolla rahalla saada ihan luonnollisenkin näköisiä, mutta tuolla ystävälläni ne ovat todella epäluonnolliset, vaikka huulet eivät ole varsinaisesti paksut. Mua surettaa katsoa häntä.

Mä taas jollain sairaalla tavalla nautin kun näen tuollaisen ihmisen, joka on itse mennyt pilaamaan oman ulkonäkönsä jollain täytteillä tms. Mielestäni ihan oikein että tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
11/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa eri asioita. Mulla on luonnostaan pusuhuulet ja olen lapsesta saakka vihannut niitä. Jos pistät täytettä huuleen, niin toivottavasti et nuku mahallasi.

Vierailija
12/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas jollain sairaalla tavalla nautin kun näen tuollaisen ihmisen, joka on itse mennyt pilaamaan oman ulkonäkönsä jollain täytteillä tms. Mielestäni ihan oikein että tyhmyydestä sakotetaan.

Ehkä et nauttisi, jos hän olisi ystäväsi.

Vierailija
13/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mallia mitä ainakaan ei kannata tehdä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0ad38f71-878d-4aea-b3f9-d212e9…

14/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se täyttäminen tekee stanan kipeää.

Btw vuodessa jo haihtuu joten ei sillä ulkonäköönsä pilaa.

Pari sataa maksaa.

Vierailija
15/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulivoiteella, osa pullistaa huulia. Mutta mitä jos huuli jää sellaiseksi? Vaikka yleensä kai ei. 

Vierailija
16/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita huulet termariin ja imeskele tunti, tyhjiö hoitaa asian.

Ei missään nimessä, hetkellinen efekti ja pahimmillaan siitä alipaineesta halkeaa huulet

Vierailija
17/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mutta en osaa oikein asettua tuohon tilanteeseen, koska mun lähipiirissä ei olisi niin tyhmää ihmistä joka ottaisi täytteitä.

Vierailija
18/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mutta en osaa oikein asettua tuohon tilanteeseen, koska mun lähipiirissä ei olisi niin tyhmää ihmistä joka ottaisi täytteitä.

Tämä mun ystäväni ei ole tyhmä, enkä elä illuusiossa, että lähipiirini jakaisi kaikki omat arvoni saumattomasti.

Vierailija
19/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski Peltonen?

Vierailija
20/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka: lasi suun ympärille ja imet sieltä ilmat pois. Huulet paisuu.