Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijat saavat ministeriltä vain ymmärrystä: leikkaukset ovat välttämättömiä

Vierailija
27.09.2023 |

Onhan se kiva, että tulee edes ymmärrystä. Sillähän saa paljon ruokaa marketista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei lapsiperheiltä leikata saman verran jos kerran leikkaukset ovat välttämättömiä? Nehän on sitä paitsi pääasiassa hyvätuloisia. Ei vähävaraiset hanki lapsia.

Tämä. Kaikki muut ihmisryhmät kyllä poljetaan vaikka maanrakoon, mutta pyhistä lapsiperseistä ei saa edes sanoa poikkipuolista sanaa tai alkaa hirveä poru ja julkinen lynk kaus.

Jokainen vähääkään ajattelemaan kykenevä ymmärtää, että lapsissa on tulevaisuus. Se,kuinka lapsia (ja heidän perheitään). kohdellaan, muokkaa pitkälti tulevaisuutta.

Nyt,kun hallitus leikkaa työtötmiltä lapsiperheiltä lapsikorotuksetkin pois ja muut leikkaukset, tulee se näkymään entistäkin enemmän  vähät välittävänä nuorisona ja aikuisina tulevaisuudessa.

Huomautan vielä, että olen tätä mieltä, vaikka minulla itselläni ei ole eikä valitettavasti tule lapsia.

Vierailija
22/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin!

Niimpä, noitten miekkareiden ajan olisi voinut hyödyntää vaikka mainoksia jakamalla. Kunto nousee ja saisi sitä ihan omaa rahaa ostella mitä haluaa, eikä aina toisten taskulla olla ja valittaa köyhyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurille ikäluokille kelpaa kyllä meidän maksamat eläkerahat, mutta opintotukea emme sukupolvellemme saa maksaa. 

Vierailija
24/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jaksaa huomiseen kun maha täynnä ymmärrystä, Kiitos Purra, kiitos Orpo.

Vierailija
25/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin!

Opiskelijan työssäkäyntiä rajoitetaan opintotuen menettämisen uhalla. Ennen sai tehdä töitä niin paljon kuin ehti ja jaksoi.

Vierailija
26/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin!

Niimpä, noitten miekkareiden ajan olisi voinut hyödyntää vaikka mainoksia jakamalla. Kunto nousee ja saisi sitä ihan omaa rahaa ostella mitä haluaa, eikä aina toisten taskulla olla ja valittaa köyhyydestä.

Miekkareiden aikana tehtiin läppäreillä opintoja, ainakin täällä.

Vierailija
27/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys lämmittää sielua ja vatsaa. Nälän kurniessa suolistossa, voi lämpimästi ajatella ministeriä, niin nälän kurnintakin vähenee. Olen opiskelija, käyn töissä kahvilassa, jossa myymättä jääneet leivät, pullat heitetään roskiin päivän päätteeksi. Me emme saa niitä syödä. Joskus olen jonkun leivän syönyt, kun vien roskia, koska on ollut niin nälkä.

Vierailija
28/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrys lämmittää sielua ja vatsaa. Nälän kurniessa suolistossa, voi lämpimästi ajatella ministeriä, niin nälän kurnintakin vähenee. Olen opiskelija, käyn töissä kahvilassa, jossa myymättä jääneet leivät, pullat heitetään roskiin päivän päätteeksi. Me emme saa niitä syödä. Joskus olen jonkun leivän syönyt, kun vien roskia, koska on ollut niin nälkä.

Mä oon ottanut mukaan. Olin töissä kahvilassa. Merkattiin poistoihin, laitoin biopussiin ja vein roskiksen taakse. Kun lähdin töistä, hain pussin.

Vierailija
29/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olisipa hauska tavat se kokoomusta äänestänyt opiskelija jonka tuloja nyt pudotetaan!

Vierailija
30/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän piletystä kirjoitti:

on kuin -70 luvulla kun teini politrukit kiersivät kouluja silloin jopa opettajat kannustivat heitä meidän luokasta lähti änkyttäen naama aateen punaisena. me jo 13 vuotiaina kyseen alaistimme paskan jauhannan jopa punikki opettajakin tajus. nyt hihkutaan minä haluan jos valmistuvat silloin maksavat mitähän silloin miettivät

Ja jätit sitten koulut kesken? Päätellen yhdys......sanoista, välimerkeistä ja isoista kirjaimista?

Vierailija
31/31 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt opiskelijat missään nimessä saisi saada enempää rahaa. Mistä silloin esim. Hesburger ja muut firmat löytävät halukkaita, innokkaita työskentelijöitä pienellä palkalla ja surkeilla työoloilla ja -ajoilla? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme