meidän autosta löytyi käytetty...
kortsu.
sitä käyttää lisäkseni vain mieheni.
muuta mahdollisuutta ei ole kuin että hän on pettänyt minua.
keksisin vaan miten asian hänelle esitän,vaikea asia.
Kommentit (13)
Siis ei vaan kun pettää mut et jättää huolimattomuuttaan kortsunki autoon??? Heh.
ja näytä ulko-ovea :) näin mä tekisin... ja vielä tyynen rauhallisesti ja sanoisin että etpä jää kaipaamaan!
Kysyt että mitä h********ä tämä meinaa.
Jotenkin luulen, että tapa millä esität on aika yksi hailee. Luultavasti saat mitä mielenkiintoisimpia selityksiä ja selvityksiä asiaan esitit sen millä tavalla hyvänsä.
Pahoitteluni ikävästä tapahtumasta. Nyt on vaan suunnattava katse tulevaan ja mietittävä, että mitä nyt. Milloin pääset miehen kanssa juttelemaan? Onko teillä lapsia?
vähän raottaa panon jälkeen ikkunaa tai ovea ja pudottaa kortsu maahan.
Miehesi: " Älä ihmeessä, mä lainasin autoa ' Kallelle' joka on mun työkaveri ja enpä arvannut mihin tarkoitukseen hän sitä tarvitsi, nyt ymmärrän."
Sinä: " Jotain tämänkaltaista arvelinkin tapahtuneen," ja jatkat ruoan laittoa.
Mies itsekeen ajatellen lehden takana: " Voi että tuo muija on ihan saapas, se uskoo aivan kaiken mitä keksin sanoa, olipa kuitenkin täpärällä kärähtiminen, pääsinpä pälkähästä."
Sitten pakkaisin miehen laukun ja nostaisin sen odottelemaan eteiseen. Kun mies on lähdössä ja ottaa avaimensa, on kaikki valmiina.
tarttua kenkään, tai sitten mies on oikeasti lainannut autoa kaverille...
Tai sitten joku (teini) on mennyt autoonne kuksimaan, kun ovet ovat unohtuneet auki.
Toki miehesi on voinut myös pettää sinua, mutta vaikea uskoa, että olisi vienyt rakastajansa panolle autoonne...;)
omaan autoonsa... Joten se puhuu ap:n miehen syyttömyyden puolesta, ellei hän ole täysi imbesilli...;)
Ap varmaan tarkoitti, että sitä autoa käyttävät sekä mies että hän, ei kortsua.
mihinkään kulunut, vaikka välillä olisi vieraan reikään sitä tunkenutkin. Osa naisistakin ymmärtää tämän, osa taas on sen verran lasten asteella ettei ymmärrä tuon vertaa. Kysy siis suoraan, että vieläkö miehesi rakastaa sinua ja että ymmärtääkö hän moisen toisen naisen kanssa nusaisun nollanneen keskinäisen luottamuksenne ?? Siitä se keskustelu sitten lähtee. Suuttua ei kannata, kun siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä mutta suutuksissaan kumpi osapuoli hyvänsä voi laukoa sanoja joita katuu lopun elämäänsä.