Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄLLEENMYYNTITYÖTÄ KOTONA

26.12.2006 |

Olisiko kenelläkään vinkkejä mitä pienimuotoista työtä voisi kotoa käsin tehdä kun kotona on kaksi pientä lasta. Olisi kiva saada lisätuloja...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päätyönsä lisäksi lähtenyt mukaan GNLD:hen. Se on eräänlaista verkostomarkkinointia, mutta niitä harvoja sellaisia, joilla oikeasti voi tienata! Sinänsä se ei ole jälleenmyyntiä, koska siinä riittää että käytät itse tuotteita ja houkuttelet muitakin mukaan tienaamaan. Olen kyllä ollut todella positiivisesti yllättynyt homman suhteen! Tahdotko tietää lisää??

Vierailija
2/2 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista helpointa ja järkevintä olisi, kun pääsisit kuuntelemaan liiketoimintaesittelyä! Niitä pidetään iltaisin joka puolella Suomea, ja siellä kyllä parhaiten selviää homman idea. Tietenkin jos voit antaa puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteesi, voisi mieheni ottaa sinuun yhteyttä henkilökohtaisesti; hän kun näistä paremmin tietää!

Hyviä puolia tässä työssä on se, ettei se vaadi isoa rahallista panostusta alkuun, eli se on riskitön vaihtoehto. Työajan määrittelet myöskin itse ja se, mitä tienaat, riippuu ihan itsestäsi ja aktiivisuudestasi. Tuotteet ovat laadukkaita (puhdistus, kauneus, hyvinvointi), vaikka monet ovatkin lähteneet mukaan ihan vain bisnesmielessä :) Mitään palkkakattoa ei ole, joten ansaitsemismahdollisuudet ovat lähes rajattomat!! (toki se vaatii myös työtä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla