Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen tytön antaisit (aikaisintaan) meikata ihmisten ilmoille mentäessä?

Vierailija
01.09.2008 |

Tyyliin ripsiväriä ja huulikiiltoa, sipaus puuteria.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis suurinpiirtein kun yläasteelle mennään, mutta kunhan pysyy tuolla puuteri-ripsiväri -linjalla

Vierailija
2/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tyyliin meikkasin itse 11-vuotiaasta alkaen eikä nykynuorilla näytä tuo tarve tulevan yhtään aikaisemmin. Oma nuoreni alkoi meikata vasta 15-vuotiaana eikä hänen tarvinnut kysyä siihen minulta lupaa. Isänsä luulee edelleen, ettei hän meikkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo kaikki eli ripsari, huulikiilto ja puuteri yhdessä - yläkoulussa sitten!

Nykyään laittaa joskus (pelkkää) ripsaria tai sitten huulikiiltoa pelkästään. Useimmiten ei mitään. On kutosella.

Vierailija
4/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta yläkoululaiset voi jo meikata. Äidit voisivat kyllä vähän opettaa tyttäriään meikkaamaan, ettei ne teinit olisi ihan hirveän näkösiä niissä meikeissään. Välillä huvittaisi käydä neuvomaan avuttomimpia meikkaajia, mutta en sitten kuitenkaan viitsi :)

t. ope

Vierailija
5/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nykyään meikkaa jo ala-asteella, itse en kyllä ehkä antaisi.

Tietty juhliin tms. vois kokeilla laittaa vähän ripsiväriä nuorempanakin.

Vierailija
6/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä sen kestän ; ) Nätti tyttö.

Vierailija
7/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään itse meikannut.

Vierailija
8/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa siinä on, itsekin meikkaan joka päivä. Ihan sitten reilummin saa meikata joskus yläaste-iässä (n. 12v eteenpäin). Ja reilummin tarkoitan nyt siis just jotain ripsiväriä ja puuteria vähän, ei mitään sotamaalausta.

Vierailija
9/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään itse meikannut.

Vierailija
10/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja vähän.

Vierailija
11/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo siinä kuudennella luokalla. Siis hyvin hillitysti ja luonnollisesti toki.

Vierailija
12/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en antais puutereita tai vastaavaa laittaa, ei hyväksi iholle

Vierailija
13/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siinä 13 v paikkeilla ailkaa kiinnostumaan? Ripsiväri ja huulirasva on ok, sen ikäinen ei tarvitse puuteria, meikkivoidetta tai edes luomivärejä.

Vierailija
14/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuteri nimenomaan ON hyväksi iholle, suojaa ihoa saasteilta, pakkaselta ja viimalta!

Vierailija
15/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää jotain meikkiä kuin mennä ihan ilman mitään... Lisäksi meikit suojaavat ihoa saasteilta.

Vierailija
16/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella saisi sitten meikata oman mielensä mukaan. Luultavasti yläasteelle mennessä antaisin vähän perusopetusta meikkauksessa, että lapsi välttyisi pahimmilta tyylimokilta kokeiluissaan. :)

Vierailija
17/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää jotain meikkiä kuin mennä ihan ilman mitään... Lisäksi meikit suojaavat ihoa saasteilta.

Ja terveelle nuorelle iholle ei jatkuva peseminen tee hyvää.

Vierailija
18/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveelle nuorelle iholle ei jatkuva peseminen tee hyvää.

Vierailija
19/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 8 v. esikoinen vinkuu jatkuvasti että haluaa meikata. Sillä on omat meikit kotona joilla saa harjoitella, mutta kouluun en anna laittaa mitään. Nyt viikonloppuna oltiin rennommissa juhlissa, niin meikkasin sen itse: luomiväriä, poskipunaa ja huulipunaa :-) Ripsaria ei anna laittaa, on sen verran arka. Meikkasin muuten 3-vuotiaankin samoihin pirskeisiin samalla kaavalla. ITse meikkaan päivittäin, joten taitaa se tyttärillekin olla sellainen "normi" mihin pyritään. Mutta pidän sen päivättäisen meikkaamisen nyt mahd. pitkään "aikuisten juttuna". Tavoitteena voi olla että kun viidennelle menee niin saa laitta kouluun ripsaria (jos jo uskaltaa...) ja huulikiiltoa.

Niin ja yritän opettaa jo ennen sitä meikkaamisen perusasiat tytöille. Oma äitini ei meikannut ja itse on pitänyt opetella kantapään kautta kaikki. Että olen varmaan näyttänyt aika kamalalta joskus :-P

Vierailija
20/44 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään luomivärejä ja kajaleita vielä silloin. Mun mielestä ne on lukioikäisten juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi