Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteinen salaisuus osa 2

26.12.2006 |

Vaimoni jäi juuri kiinni suhteestaan naapurin mieheen. meillä lapset 2,6,8 vuotta. Koko suhteemme ajan aika-ajoin vaimoni on touhuillut muiden miesten kanssa baareissa yms. Nämä ovat vaimoni ja hänen kaveireiden yhteisiä salaisuuksia. Toki olen ne aina vaistonnut, koska 12 vuoden aikanan oppii tuntemaan toisen tosi hyvin ja kavereiden käytöksestä ja suhtautumisesta voi asiat aistia ts. käytöksen pienet muutokset. Asiasta on aika ajoin yritetty puhua, mutta vaimoni on pistänyt asiat minun pikkiin tyyliin -kun kotoa ei saa läheisyyttä- vaikka sitä olisikin ollut koko ajan tarjolla. Toki läheisyyttä on vaikea antaa, jos tietää tulevansa petetyksi. Näyttöä toki on ollut vaikea saada. Muutimme vuosi sitten pieneen maalaiskylään ajattelin touhun jäävän, mutta yllättävästi uusi suhde olikin naapuri. Lapsemme leikkivät yhdessä ja ovat kavereita koulussa. Naapurin rouva ei asiasta tiedä. Naapurin mies selvisi asiasta kuin koira veräjästä, koska en halunnut naapurin rouvalle samaa henkistä tuskaa kuin itselläni. Kylillä ja tarhassa ja koulussa nähdään...vaikeaa on leikkiä ettei mitään olisi tapahtunut. Naapurin miehelle tein selväksi, etten halua sitä meidän pihapiirissä nähdä. Mitenköhän jatkossa, kun yhteisiä grilli-iltoja tai perheiden välisä saunailtoja ei tule enää? Vaimoni on edelleen naapurin vaimon kaveri tai haluaa olla. Varmaa on, että en naapureita voi katsoa silmiin ja näytellä kaikki on okei leikkiä. Ratkaisuni on pysyä erossa heistä. Mitenköhän selittävät haluttomuuteni osallistua perheiden välisiin tapahtumiin? Totuus varmasti paljastuu joskus tai ainakin kysymyksiä herää? Mitkäköhän ovat selitykset?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin itse sanoit, se tulee ilmi jossain välissä.. Itse olen sitä mieltä, että nyt olisi ehkä aika nostaa kissa pöydälle ja puhua asiat halki. On totta, että miehen vaimolle kertominen tuottaa tuskaa mutta onko se oikein että hän elää valheessa?

Itse olen kahden lapsen äiti ja tiedän mistä puhun..

Entä jos juttelisit myös vaimosi kanssa, että mistä kiikastaa. Jios hän vaan katselee muita ns syyttä, olen sitä mieltä että ansaitset parempaa!

Joka tapauksessa voimia sinulle, tilanne on vaikea! Kerro ihmeessä mitä mieltä olet ja muutenkin olisi kiva kuulla kuulumisia..

Vierailija
2/3 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein usko että vaimosi pattämistä pystyt paikanvaihdoilla muuttamaan. kyllä niitä miehiä löytyy jos haluaa aina lisää.

sun pitäisi nyt itse miettiä minkälaiseen suhteeseen suostut. vaimosi ei ilmeisesti edes lupaile että tapojaan muuttaisi tai edes ottaisi itse vastuuta pettämisestä kun sanoo että vika on sinussa.

ihan lyhyesti siis: sinulla ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin joko lähteä tai sitten jäädä ja hyväksyä se että vaimosi on pettäjä ja todennäköisesti juttu toistuu vaan. oletko koittanut saada vaimoasi johonkin pariterapiaan miettimään noita pettämisen syitä (muitakin kuin se yksioikoinen syy on miehessäni..)

ehkäpä tämä on rankkaa puhetta varsinkin jos vaimoasi rakastat, mutta niitä kunnollisia naisiakin on. oletko ajatellut eroa?

kuten joku on joskus sanonut: jos et pidä tennarinkuvasta naamallasi, niin nouse itse ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kuuluu tietää millaisen miehen kanssa on aviossa, pettäminen on niin luuserien hommaa, että siitä on hyvä narahtaa ja kunnolla..minä ainakin haluaisin tietää, jos mieheni juoksisi vieraissa ja kyllä, olisin vihainen heille,jotka sen tiedon minulta pimittäisi.Sinulla itselläsi on kyllä ahdistava tilanne..annatko pettämisen aina anteeksi vaimollesi?Sinuna olisin jo ensimmäisellä kerralla tehnyt asiat hyvin selväksi.Ihmiset ovat erilaisia ja reagoi eritavoin, mutta itse en katsoisi tuollaista yhtään.Todennäköisesti vaimosi jatkaa pettäjäntiellä jatkossakin, asialle on tehtävä jotain.. ts.hankitte hänelle ammattiapua!Voimia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän