Häiritseekö sinua nyt vallankahvassa olevien perussuomalaisten parin vuoden takainen venäjä-menneisyys?
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/laura-huhtasaari-ps-put…
IS 2018 Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei vasureita häiritse ollenkaan se, että he itse ja heidän sadat tai tuhannet aktivistiporukkansa tekee edelleen venäjän eteen työtä, joko tarkoituksella tai hölmöyttään.
Kuten vaikka kesän pesukarhukampanjat osoitti.
Kiva kuitenkin nähdä että rokotevastaiset on löytäneet muitakin hokemisen aiheita kuten sen että persut on suomen venäjäpuolue samalla kun he itse ja vasurit on tuossa kisassa monta kymmentä kierrosta edellä.
Diidadaada liirum laarumi huutelee tuuleen taas viisauksiaan.
Meidän isä on voimakkaampinkuin teidän isä pikku-ville
Eikö ne venäjämieliset ole tähän asti löytyneet enemmänkin demareista...?
No ei sit yhtään. Suomen pärjääminen on ollut Venäjään kytköksissä aina. Hyvät suhteet on mahdollistaneet sen missä nyt ollaan.
Itsekin olin aiemmin töissä venäläisomisteisessa firmassa, enkä häpeä yhtään. Melko pikkusieluista nykytilanteen peilaaminen menneeseen. Samantien voitaisiin sit kauhistella kaikkea mahdollista mitä aiemmin on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua sylettää putkipaavo, Putinia kädestä pitelevä Tarja, Pirkkalan kokeilumonisteita tehtaillut Tuominen ja Suomi-Neuvostoliitto -seuran jäsenkorttia heilutellut Haavisto. Haavisto on myös ehdottanut pontta jonka mukaan Suomen pitäisi vähentää puolustusmenoja 10% vuosittain.
Kyllä minuakin sylettää monikin historian henkilö, mutta esim. nykydemareitten johto on ollut ihan tolkun väkeä. Sinua ei ilmeisesti syletä ne rikostuomiot, joita on lähes puolella persujen kansanedustajista.
Olen eri, mutta mua sylettää se, että demarien puoluesihteeriksi valittiin kahdestakin rikoksesta tuomittu sa dis ti nen eläinrääkkääjä, rattijuoppo ja valehtelija.
Tällaisten venäjän myyrä persujen pääsyä kaikkeen valtaan pitää tarkkailla.
Trumpilaisuus on suoraa puuti nin pussiin pelaamista. Hallis ja spermis on samaa koulukuntaa.
Onneksi taustamme on siinä mielessä turvattu että Marin ehti viedä Suomen Natoon.
Nato Turva säilyy vaikka Suomessa on toimintakyvytön populistihallitus ja vaikka Trump valittaisiin uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetut persut kuten Lipponen, Tuomioja, Halonen, Aho, Heinäluoma suorastaan nuolivat russakoiden pyllyjä.
Kun taas tämän päivän demarijohtajat kuten Marin, ottivat varsin vahvan asenteen Venäjää vastaan. Asenteen joka sai maailmallakin suurta arvostusta.
Marin: NATOON EI LIITYTÄ MINUN VAHTIVUOROLLANI
Marinin hallituskumppani Vasemmisto: äänestämme omaa esitystämme vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten venäjän myyrä persujen pääsyä kaikkeen valtaan pitää tarkkailla.
Trumpilaisuus on suoraa puuti nin pussiin pelaamista. Hallis ja spermis on samaa koulukuntaa.
Onneksi taustamme on siinä mielessä turvattu että Marin ehti viedä Suomen Natoon.
Nato Turva säilyy vaikka Suomessa on toimintakyvytön populistihallitus ja vaikka Trump valittaisiin uudelleen
Pääministerikö vastaa ulkopolitiikasta?
Profeetta Allah-oha osallistui somessa vielä päivää ennen Venäjän hyökkäystä erään Putinin arvostelijan vainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse pätkääkään. Ei ne ukrainalaisetkaan mitään pyhimyksiä ole, aika raakoja tekoja niiden historiassa esim puolalaisia kohtaan.
Eikä ainoastaan historiassa vaan myös nykyään. Mutta kansamme kulkee laput silmillä kunnes media alkaa paljastamaan oikeita tietoja.
Ja senkö takia Venäjän pitäisi saada tuhota ja vallata Ukraina? Niinkö?
Kuinka se sua liikuttaa?
Se liikuttaa suuresti,raakalaismainen hyökkäyssota on järkyttävää.
Mitenkä esimerkiksi tarja halonen joka on demari? Sehän oli putlerin kanssa tosi hyvää pataa ja miten vasemmistoliitto ja sdp joka vastusti natoa koska kyseiset puolueet on venäjänmielisiä?
Häiritseekö tämä teitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetut persut kuten Lipponen, Tuomioja, Halonen, Aho, Heinäluoma suorastaan nuolivat russakoiden pyllyjä.
Kun taas tämän päivän demarijohtajat kuten Marin, ottivat varsin vahvan asenteen Venäjää vastaan. Asenteen joka sai maailmallakin suurta arvostusta.
Kun turvallisuustilanne muuttuu äkisti niin hyvä poliitikko osaa tehdä uusia päätöksiä. Se perskokkareita vituttaa kun oma porikka keskittyy pelkkään valehtelemiseen ja ek:n juoksupojiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua sylettää putkipaavo, Putinia kädestä pitelevä Tarja, Pirkkalan kokeilumonisteita tehtaillut Tuominen ja Suomi-Neuvostoliitto -seuran jäsenkorttia heilutellut Haavisto. Haavisto on myös ehdottanut pontta jonka mukaan Suomen pitäisi vähentää puolustusmenoja 10% vuosittain.
Kyllä minuakin sylettää monikin historian henkilö, mutta esim. nykydemareitten johto on ollut ihan tolkun väkeä. Sinua ei ilmeisesti syletä ne rikostuomiot, joita on lähes puolella persujen kansanedustajista.
Nykydemarit ovat populisteja, sen näytti Marinin nopea takinkääntö natokysymyksessä.
Lisäksi puolueen johtoon juntattiin diktaattorin ottein eläinrääkkääjä jonka rikos on yksi iljettävimmistä rikoksista.
Ei voida oikein puhua tolkun väestä.
Millä tavalla Marin muka käänsi takkinsa. Hän sanoi, että näki epätodennäköisenä, että Suomi liittyisi NATOon hänen pääministerikaudellaan. Ei hän kertonut omaa kantaansa. Myöskään Niinistö ei suositellut NATOa ennenkuin kansan mielipide kääntyi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa puolueissa oli venäjämyönteisiä. Vihervasurikommareissa edelleen vaikka eivät julkisesti sitä kehtaa tässä maailmnantilanteessa myöntääkään.
Entä jos ne ovatkin isänmaallisia ja toivovat venäjänkaupan ja suomalaisen yhteiskunnan uudelleen kukoistukseen? Onko paha.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne venäjämieliset ole tähän asti löytyneet enemmänkin demareista...?
Pitää hiukan ymmärtää, että ajat muuttuvat. Kun Neuvostoliiton (ja sittemmin Venäjän) kanssa kauppa kukoisti, niin jopa äärimustat vuorineuvokset olivat kovin innoissaan hyvistä suhteista itään. Se oli yksiselitteisesti suuri etu Suomelle taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykydemarit ovat populisteja, sen näytti Marinin nopea takinkääntö natokysymyksessä.
Lisäksi puolueen johtoon juntattiin diktaattorin ottein eläinrääkkääjä jonka rikos on yksi iljettävimmistä rikoksista.
Millä tavalla Marin muka käänsi takkinsa. Hän sanoi, että näki epätodennäköisenä, että Suomi liittyisi NATOon hänen pääministerikaudellaan. Ei hän kertonut omaa kantaansa. Myöskään Niinistö ei suositellut NATOa ennenkuin kansan mielipide kääntyi.
Puhuiko Marin omalla vai puolueen suulla. Kuinka hänen oma kantansa vaikuttaa asiaan? Oliko sdp=Marin.
Mikä on Lindtmanin oma kanta asiaan, onko hän kertonut sen. Julkisen vastauksen tiedämme, kukaan ei uskalla kertoa ääneen oikeaa omaa kantaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin: PIDÄN TODENNÄKÖISENÄ, ETTÄ NATOON EI LIITYTÄ MINUN VAHTIVUOROLLANI: Etkö tosiaan ymmärrä tuon yhden (sinulta puuttuvan) sanan merkitystä tuossa lauseessa. Aika harva siinä vaiheessa uskoi Venäjän hyökkäykseen. Ei Niinistö eiväkä kenraalitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä esimerkiksi tarja halonen joka on demari? Sehän oli putlerin kanssa tosi hyvää pataa ja miten vasemmistoliitto ja sdp joka vastusti natoa koska kyseiset puolueet on venäjänmielisiä?
Häiritseekö tämä teitä?
Mitenkäs Kekkonen, mitenkäs Paasikivi. Eilen oli eilen ja nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota samaa on laulettu vuosikymmenet
Ei haittaa. Enemmän haittaa SDP:n/SKDL:n vuosikymmeniä jatkunut suorastaan maanpetoksellinen stalinismi. Siitä pitäisi puhua enemmän.
Häiritsee. Tämä eu tapahtunut 1960-luvulla, vaan 2020-luvulla. Persut pelaavat Putinin pussiin.