Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä kivan näköiset palkataan mieluummin kuin turjakkeet

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sopivin palkataan, sellainen joka tekee positiivisen vaikutelman

Vierailija
2/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palkata, vaan voi käydä jopa niin että hyvä ulkonäkö kääntyy itseä vastaan.  Maanmatonen haastattelijana saattaa tuntea kateudesta aiheutuvaa vallantunnetta kun saa päättää itseään kauniimman tai komeamman kohtalosta.  Siitäs sait!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minut poimittiin jo aikoinaan cum laude vaiheessa töihin ja ihan suiraan sanottuna naamalla. Kyllä tämä on ihan totta.

Vierailija
4/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palkata, vaan voi käydä jopa niin että hyvä ulkonäkö kääntyy itseä vastaan.  Maanmatonen haastattelijana saattaa tuntea kateudesta aiheutuvaa vallantunnetta kun saa päättää itseään kauniimman tai komeamman kohtalosta.  Siitäs sait!

Ja kyllä juuri näin tätäkin tapahtuu!

Vierailija
5/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvyys, jota ei saa enää myöntää, koska nykyaika on tasapäistämisen ja tasa-arvouskon aikaa. Kukaan ei ole toistaan parempi, eikä ulkonäöllä ole merkitystä, tai ainakin kaikki ulkonäöt ovat yhtä hyviä. Ihminen on looginen ja rationaalinen olento, joka voidaan kouluttaa ajattelemaan ja toimimaan vastoin kaikkia biologisia viettejä ja vaistoja. Tämä on liberaalin vihervasemmiston pohjimmaisia aatteita.

Vierailija
6/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sopivin palkataan, sellainen joka tekee positiivisen vaikutelman

Älä ruma ole katkera.

Vierailija
7/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäänselvyys, jota ei saa enää myöntää, koska nykyaika on tasapäistämisen ja tasa-arvouskon aikaa. Kukaan ei ole toistaan parempi, eikä ulkonäöllä ole merkitystä, tai ainakin kaikki ulkonäöt ovat yhtä hyviä. Ihminen on looginen ja rationaalinen olento, joka voidaan kouluttaa ajattelemaan ja toimimaan vastoin kaikkia biologisia viettejä ja vaistoja. Tämä on liberaalin vihervasemmiston pohjimmaisia aatteita.

Viimeinen virke on hävytöntä disinformaatiota.

Vierailija
8/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ek oo tasa-arvoa sekään että palkataan vain hikipinkoja

Vierailija
9/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käsivarret ja kaula täynnä tatuointeja, niin jää palkkaamatta.

Vierailija
10/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon vaatimuskin on mieltä vailla.

Maailma ei toimi niin, ei edes pakotettuna.

Vierailija
11/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ulkonäkö vaikuttaa myös rekrytointipäätöksiin. Erityisesti jos työhön liittyy paljon työskentelyä asiakkaiden kanssa, niin hyvä ulkonäkö on ehdoton plussa!

Jos mun täytyisi valita kahden tasavahvan hakijan väliltä, niin palkkaisin joka kerta heistä sen paremman näköisen.

Vierailija
12/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävät palkataan.

Vierailija
13/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Kaikista vaikeinta on saada työtä rumana mutta itsevarmana ihmisenä. Rekrytoijia ärsyttää, että miten tuokin kehtaa kuvitella itsestään jitaib.

Vierailija
14/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävät palkataan.

Siinä tapauksessa meillä ei olisi työpaikkakiusaamista.

Vierailija
15/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille ei mitään sitten voi jos ei mua palkata. Olen ruma eikä se voisi mua vähempää kiinnostaa. Tummat silmänalusetkin joille en edes yritä tehdä mitään koska ei kiinnosta.

Vierailija
16/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävät palkataan.

Siinä tapauksessa meillä ei olisi työpaikkakiusaamista.

Näennäisesti miellyttävät, sisältäpäin mädät. 

Vierailija
17/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turjake, ja minut palkattiin pitkän työttömyysjakson jälkeen. Toki ensin määräaikaiseksi, jotta näkevät onko minulla taitoa, osaamista ja tehokkuutta.

Nykyään olen vielä enemmän turjake, kun vuosi pysyvän työsopparin jälkeen lakkasin värjäämästä hiuksiani.

Minun jälkeeni palkattiin yksi hyvännäköinen, ja hänkin tekee työnsä hyvin. Siinä samassa selvisi, miksi minut oli palkattu aiemmin: kelvollisia hakijoita ei juuri ollut, vaikka sihteereistä pitäisi tilastojen mukaan olla ylitarjontaa. Vain tämä yksi haastateltiin ja palkattiin saman tien, ettei mene muualle.

Vierailija
18/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse insinöörialalla rekryjä hoitanut useita kymmeniä. Ei siinä ulkonäköön ole katsottu vaan osaamiseen. Hankalat tyypit tosin tiputettu pois vaikka olisi osaamistakin. 

Vierailija
19/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama vaikka miten olisi siistit vaatteet, hiukset takana ja parta ajettu niin en kelpaa.

Vierailija
20/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ulkonäkö vaikuttaa myös rekrytointipäätöksiin. Erityisesti jos työhön liittyy paljon työskentelyä asiakkaiden kanssa, niin hyvä ulkonäkö on ehdoton plussa!

Jos mun täytyisi valita kahden tasavahvan hakijan väliltä, niin palkkaisin joka kerta heistä sen paremman näköisen.

Minä ottaisin kahdesta tasavahvasta sen, jolla on todennäköisemmin vähemmän sairas/lapsi sairas poissaoloja sillä hetkellä tai lähitulevaisuudessa. Kauas tulevaisuuteen ei kenenkään (vakavia) sairastumisia voi arvailla.