Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä aloilla/paikoissa on töitä? Listataan!

Vierailija
25.09.2023 |

Yhden viestiketjun mukaan isännöitsijöille olisi töitä. Luetellaan tähän muitakin aloja, mistä töitä voisi löytyä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinto. Kirjanpitäjiä ja palkanlaskijoita ei vain ole tarpeeksi.

Vierailija
22/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tähän on niitä töitä listata, kun eivät ne tukipellet niitä halua edes hakea.

Täällä eräs " tukipelle". Olen 61v työtön nainen. Jäin yt- neuvotteluissa työttömäksi. Töitä olen tehnyt 15- vuotiaasta saakka. Menisin heti töihin, jos joku palkkaisi. Miten itselläsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Två jobb (kodare och hamburgerflippare) av allt som föreslogs betalas i regel med privata pengar. Allt annat får sin lön ur de privata pengarnas skatter. Det är nog dags att säga god natt och släcka lampan för Finland om det enda man kommer på är att använda mera budgetmedel. Natinati.

Vierailija
24/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tähän on niitä töitä listata, kun eivät ne tukipellet niitä halua edes hakea.

Täällä eräs " tukipelle". Olen 61v työtön nainen. Jäin yt- neuvotteluissa työttömäksi. Töitä olen tehnyt 15- vuotiaasta saakka. Menisin heti töihin, jos joku palkkaisi. Miten itselläsi?

Oletko hakenut sijaiseksi tai avustajaksi päiväkoteihin?

Vierailija
25/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kan det ha något med kompensationen att göra? Folk som klarar av de yrken klarar mycket annat också, där villkoren är bättre.

Vierailija
26/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut sijaiseksi tai avustajaksi päiväkoteihin?

Minä olen, mutta haluavat koulutuksen, jotta voivat teettää äärivuoroja, joissa ollaan yksin. 

Vierailija
27/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä olisi jos joku saa vain laitteet, tilat ja materiaalit. Esinesuunnittelu, valmistus, kädentaidot, työturvallisuus, testatut suojaimet. Teknologia joka on vähemmän sähkömagneettista ja silmille haitatonta. Lamppujen valmistus, nyt on liian kirkasta ja valkoista. Ulkomaille kaupankäynti ja tuonti. Pakettien rahtaaminen ja lajittelu. SInkkutalot. Apuvälineet kotiin. Kyydit. Lista jatkuu.

Vierailija
28/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari aloilla ainakin bussikuskit. Myös sähkö- ja putkiasentajat. Tosin nyt rakennusala romahtamassa ja se vaikuttaa noihin, sähkäreitä tosin tarvitaan silti, teollisuudessa jne.

Vierailija
29/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkka- ja vakaope

Vierailija
30/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suntioille

Tajusin just että tämä olisi mun unelma-ammatti! Missä näitä koulutetaan ja mikä on palkka? Onko oikeasti töitä?

T. Lastenhoitaja ja sairaanhoitaja

Vierailija
31/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten opiskelu lähihoitajaksi? Mielenterveyspuoli esim? Jonnekin mt-kuntoutujien yksikköön vaikkapa, ei ole niin fyysistä. Ikä on vain plussaa kun on elämänkokemusta. Oppisopimuksellakin pääsee.

Vierailija
32/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä koulutus näihin on? Entä saako töitä ilman kokemusta? Minkälaista työ käytännössä on?

Vierailija
33/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuspuolella töitä riittää vuosiksi. Suuret ikäluokat ovat syntyneet 1946-50, joten he alkavat pian tulemaan vanhoiksi ja nyt on vielä vanhempaakin väkeä apua tarvitsemassa.

Tämä on totta. Ehkä joku oma yritys joka tarjoaa palveluita näille. Monethan on aika varakkaitakin ja istuvat rahojensa päällä.

Vierailija
34/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suntioille

Tajusin just että tämä olisi mun unelma-ammatti! Missä näitä koulutetaan ja mikä on palkka? Onko oikeasti töitä?

T. Lastenhoitaja ja sairaanhoitaja

Ei missään käsittääkseni. Tuttuni teki tätä aikanaan. Se on käytännössä siis vahtimestari, eli tyyliin avaa ovet kirkonmenoja varten ja lukitsee ne illalla. Jos patteri hajoaa niin kutsuu huoltomiehen, eli ei korjaa itse. Onnea valitsemallasi uralla!

Vierailija
35/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja/laitoshuoltaja. Ikuinen työvoimapula.

Vierailija
36/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli pulaa it-puolen työntekijöistä, taitaa vaan tekoäly korvata nuokin pitkälti tulevaisuudessa.

Vierailija
37/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä koulutus näihin on? Entä saako töitä ilman kokemusta? Minkälaista työ käytännössä on?

Merkonomi, suuntautuminen taloushallintoon. Voi suorittaa oppisopimuksella. Jos olet tarkka ja tykkäät numeroista niin sinne vaan.

Vierailija
38/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöjen hoitajia tarvitaan aina.

Vierailija
39/85 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola ala

Vierailija
40/85 |