Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liioittelenko?

Vierailija
01.09.2008 |

Olen rv35 raskaana ja taas näin puhelinlaskun erittelystä että mies on tekstannut "ystävälleen", nuorelle naiselle. Viestejä on useita. Ekan kerran mies oli viestitelly kesäkuussa, näin viestit mitä nainen lähetti miehelle, kulta, hani, rakas tasoa, tietää musta ja lapsista. Sain raivarit ja mies lupasin lopettaa suhteen. No heinäkuussa jäi uudestaan kiinni että oli soitellut ja viestitellyt naiselle. Kysyin naiselta, mikä juttu oikein oli, nainen valehteli ensin että olivat vain työasioita viestitelleet mutta kun kerroin että olin nähnyt viestit, hän kertoi että mies oli ehdotellut tapaamista, nainen ei ollut suostunut, koska tiesi että miehellä on perhe. Pari viikkoa sitten nainen oli soittanut mulle, en ehtinyt vastata, mies vannoi silloin ettei ole ollut enää yhteydessä naiseen. Nyt sitten puhelinerittely kertoo muuta.

Mies väittää, että ylireagoin, he vaan ovat ystäviä. No kova kiire miehellä on tavata tätä naista. Vuosi sitten mies jäi kiinni edellisestä salasuhteesta eli luottamus muutenkin nollissa.

Sanoin, ett tää riittää, mies voi tulla hakemaan tavaransa, en ala oikeesti miettimään vauvan kanssa sairaalassa että mahtaakohan ukko olla mua pettämässä. Menköön vapaana jos ei tää elämä kelpaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl toi nyt aika selkeetä on et jotain säpinää on.

Voimia

Vierailija
2/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää juttu on tosi, niin et todellakaan ylireagoinut!! Raskaana olevan naisen miehen ei kyllä tarvitse viestitellä toiselle naiselle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai uskaltanut... Pelkäsin kai ett kertoo että ovat tavanneet yms. Mies syyttää mua koko tapahtuneesta.

Ja vauva sai alkunsa vahingosta, en pystynyt tekemään aborttia, vaikka olenkin toivonut monta kertaa tän raskauden aikana että olisin.

Vierailija
4/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken miehen viedä kamat pois ja alat totuttelee omaa elämään. Sul on kohta toinenkin huolehdittavan nii ei sun täydy miehestäs huolehtii ja varsinkaan sen törppöilystä!!

Jos ei yhtään miestä kaduta, tekee se ton uudestaan.

Jos vaik soittasit sille naiselle nyt tai vaikkapa sen jälkeen ku mies on pihalla, asian näkökulmat on voinu muuttua. Tiedä mitä asioita se miehes sille on selittäny!!

t:3

Vierailija
5/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä näkyy kaikki numerot joihin on soitettu/tekstattu?

Vai mistä muka voit tietää, ett mies on viestittänyt? Ja jos on tilattu erillinen puheluerittely niin miksi?

Taitaa olla provo!

Vierailija
6/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin pettänyt niin luultavasti tekee sen uudestaan. Jos ei tämän naisen kanssa niin löytyy niitä muita. Jos vauva vahinko niin tietenkin se ei estä mitään.

Ikävä tilanne sulle, mutta toisaalta ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä. Joko heität miehen pihalle tai sitten hyväksyt sen että muita naisia ja viestittelyä tulee olemaan myös jatkossa.

Vierailija
7/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaapa se miksi tehdä petturin kanssa lapsia ja uskoa, että tästä lähtien tuollaista ei enää tapahdu.

Mieheni tekstaillut vieraan naisen kanssa muutamaan otteeseen suhteen ensimmäisinä vuosina.. Lupasi joka kerta ettei toistu. Viime kesänä suunnittelimme vauvaa ja ykskaks hän rakastuikin toiseen naiseen. Tästä en ole vieläkään päässyt yli. Jäi kiinni, kun pengoin lähetettyjä viestejä. Syytti minua kaikesta ja miten olen hänen elämänsä pilannut ja minä tein väärin, kun näpräilin hänen puhelinta. Muutin pariksi kuukaudeksi muualle ja sitten hän lupasi, ettei enää pidä yhteyttä tähän naiseen. No sähköpostiviestit kertoi ihan muuta.

Ja tässä sitä ollaan, raskaana. Tutkin välillä hänen puhelintaan, mutta eiköhän ole oppinut peittämään jälkensä paremmin. En tiedä, kai olen ihan tyhmä, kun tällaiseen tilanteeseen olen itseni saattanut. Toisaalta nyt vuoteen hän ei ole ollut muualla kuin töissä ilman minua...

Mutta yli en ole tästä vieläkään päässyt. Voiko ihminen oikeasti muuttua?

-FF-

Vierailija
8/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, oltu vuosia yhessä. Kiinni mies jäi kun ensimmäinen lapsi alkunsa, oli ollu suhteessa toiseen naiseen pari kuukautta.

Yli 3vuotta on menny ja toista lasta oottelen.

Tiedän että nykyään olen vahvempi ihmisenä ku aikoinaa ja lähtisin jos kävisi samanlailla, tosin mies on vähän muuttunu ja tietää että lähtisin, veisin sen tärkeimmän (lapsen) mukanani. Miehelle perhe on tärkeä, tietää ettei kaikki ole samanlaista jos pettää ja me sit lähetään.

Nykyään oon sinut asian kanssa vaikka tiedän että ei se mies muutu. Kattelen merkkejä tms. mutta en stressaa asian kanssa mitä jos pettää.

Sanokaapa se miksi tehdä petturin kanssa lapsia ja uskoa, että tästä lähtien tuollaista ei enää tapahdu.

Mieheni tekstaillut vieraan naisen kanssa muutamaan otteeseen suhteen ensimmäisinä vuosina.. Lupasi joka kerta ettei toistu. Viime kesänä suunnittelimme vauvaa ja ykskaks hän rakastuikin toiseen naiseen. Tästä en ole vieläkään päässyt yli. Jäi kiinni, kun pengoin lähetettyjä viestejä. Syytti minua kaikesta ja miten olen hänen elämänsä pilannut ja minä tein väärin, kun näpräilin hänen puhelinta. Muutin pariksi kuukaudeksi muualle ja sitten hän lupasi, ettei enää pidä yhteyttä tähän naiseen. No sähköpostiviestit kertoi ihan muuta.

Ja tässä sitä ollaan, raskaana. Tutkin välillä hänen puhelintaan, mutta eiköhän ole oppinut peittämään jälkensä paremmin. En tiedä, kai olen ihan tyhmä, kun tällaiseen tilanteeseen olen itseni saattanut. Toisaalta nyt vuoteen hän ei ole ollut muualla kuin töissä ilman minua...

Mutta yli en ole tästä vieläkään päässyt. Voiko ihminen oikeasti muuttua?

-FF-

Vierailija
9/9 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerot joihin on soitettu ja tekstattu, ajat, puhelujen kestot. Numerot ei näy kokonaan, 3 viimeistä numeroa puuttuu, mutta tuskinpa miehellä on toista tuttua, jolla lähes sama numero kuin naisella. En enää muista miksi miehelle on tuo puheluerittely tilattu, mutta on ollut jo vuosia. Niin sain edellisenkin salarakkaan kiinni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme