Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa minun nuoruudessani oli ulkomaille luokkaretkiä. Lennettiin oikein lentokoneella.

Vierailija
25.09.2023 |

Kyllä parempien koulujen oppilaat osaa käyttäytyä todella hyvin. Tällä tarkoitan esim musiikki, kuvataideluokkia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin musiikkiluokalla ja teimme luokkaretkiä Suomen lisäksi Ruotsiin ja Tanskaan. Mentiin bussilla ja ryypättiin itsemme räkäkuntoon.

Vierailija
2/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ono niitä muitakin lentämistapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut, käytiin vaan Helsingissä, Kotkassa ja parinkymmenen kilsan päässä mökillä. Viisi vuotta vanhempi sisko pääsi sentään Ahvenanmaalle.

Vierailija
4/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit käydä jotain yksityistä koulua.

Vierailija
5/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut, käytiin vaan Helsingissä, Kotkassa ja parinkymmenen kilsan päässä mökillä. Viisi vuotta vanhempi sisko pääsi sentään Ahvenanmaalle.

Minun nuoruudessa käytiin kanssa Ahvenanmaalla ja Helsingissä. Ammattikoulussa käytiin opettajan mökillä.

Vierailija
6/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku sekoittanut koulun ja matkatoimiston.

Vierailija
7/7 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ollut silloin enää luokalla. Oli aika epämääräinen matka kuulemma ja jotain outoa biletystä. Samoin heidän pyöräreissu Ahvenanmaalle. Norjassa olin vuorilla ja se oli kauheaa. Varmasti rauhallinen loma on järkevämpi kaksin tai perheen kanssa, kuin joku ryhmä miesopettajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä