MITÄ TEKEE 79€ pienellä imurilla isossa talossa???
Miehen vanhemmat on älyttömiä lahjojen ostajia. Haluavat aina näytellä lahjojen kautta miten välittävät ja miten paljon he satsaavat meihin. Oikeasti ei olla todellakaan läheisissä väleissä eivätkä mm. tiedä maaliskuun lopusssa syntyvästä lapsenlapsestaan. No, joka vuosi alkavat jo viimeistään marraskuussa jauhaa mitä voisivat ostaa lahjaksi. Ostavat aina hirveästi kaikkea turhaa, mm. monta purkkia kosteusvoiteita kerralla minulle (yhdessä purkissa menee ainakin vuosi että saan käytettyä, eikä edes riitä), monta suihkushampoota, miehelle partavettä (edelliset avaamattomia edelleen), vaatteita mitä ei käytetä, kauheita pappa-kalsareita miehelle, rukkasia minulle, suklaata, suklaata, suklaata jne.
Tänä vuonna jauhoivat taas lahjoista. Pyydettiin YHTÄ lahjaa, kunnollista Voltan imuria kun meillä on iso talo ja vanha imuri teipattu monesta paikkaa. Joo. ostivat imurin ja sen sata muuta lahjaa. Imuri on kaikista halvin Voltan imuri, citymarketissa 79¿. Ja niin pieni, että sillä ei tälläistä taloa imuroida. ehkä juuri ja juuri jaksaisi imuroida keittiön. Kiva juttu. Jos olisivat jättäneet ostamatta ne KAIKKI muut lahjat, olisi saatu niillä rahoilla ihn ok imuri. Hitto että ottaa päähän!!! Nyt sitten varmaan myydään tuo imuri jollekin, joka asuu opiskelija-yksiössä ja itse ostetaan uusi. Ja taas annetaan kosteusvoiteita sukulaisille urakalla.
Kommentit (16)
Mutta ei ole. Siis ostivat LISÄKSI kaikkea muuta ja tiedän, että mm. nuo voiteet ym. on kalliita. siis Imurin lisäksi ostivat ehkä 10-15 pienempää lahjaa. Eli rahaa oli. Mutta kun taas piti vaan näyttää määrällä. Eivät ymmärrä laadusta hevon paskaa.
Meillä on kuule 50-luvulla rakennettu talo. Joten tuskin tullut silloin mieleen kunnollinen imuri.
MInulle kelpaisi mainiosti olla ilman lahjoja, mutta ei se niille käy. Sit kun yrittää olla järkevä ja pyytää jotain tarpeellista, käy näin. Ja kyllä, ruikutan.
No tyhmä kun oot niin itsepä kärsit.
Sain ainakin 25 pakettia jotain ällöä krääsää, ei välttämättä edes halpaa. Toivoin aina vain yhtä ns. laadukkaampaa mutta ei liian kallista lahjaa, mutta koskaan en saanut sitä vaan sitä krääsää jonka hinnalla olisi monta kertaa saanut toivelahjani ostettua.
Nyt vasta myöhemmin vanhempani osaavat hankkia sitä mitä olen toivonut, kun olen valistanu heitä vuosikausia, että en tahdo sitä turhaa krääsää nurkkiini pyörimään.
Siis eikö ihmiset sen vertaa tajua, että jos imurissa on tosi pieni pölypussi ja pieni suutin, se ei ole tarkoitettu suurien tilojen imurointiin??
kun nyt joudun itse ostoksille.
t. ap
mulla on siinä imurissa 2200 W, eli tehoa löytyy. lisäksi siinä on monet suodattimet joten poistoilman pitäisi olla melko puhdasta.
Hintaa oli muistaakseni n. 300 euroa.
Meilläkin on 50-luvun talo ja kolme pientä imuria. Kaikissa kerroksissa omansa. Se on kuule älyttömän kätevää ja tulee imuroitua paljon useammin!
Onnittelut hyvän imurin johdosta!
Miten niin ei pysty isoa taloa imuroimaan? Mitä ihmettä?
Oli niin kääpiö-mallia, että mies ei edes sen kanssa voi imuroida. Minähän sitä joutuisin käyttämään ja yksin. täytynee investoida vaan kunnon imuriin ja jättää vanha, jo teipattu imuri kellarikerrosta ja autoa varten.
Olisit tyytyväinen, jotkut eivät saa mitään.
Ja mikä iso talo 50-luvun rintamamiestalo oikein on? Nehän on ihan pieniä.
varsiosa, eli suorassa ei normaalipituinen ihminen voi imuroida. Ja jos olet koskaan imuroinut halvalla ja kalliilla imurilla, tiedät eron. Huonolla imurilla imuroimisella ei ole mitään järkeä. Etenkin, jos EI ole himosiivooja.
Minusta 120 neliön talo on iso, kun ennen oli se 45 neliön kaksio.
Meillä miele ja kun olemmekäymässä mummolassa missä hikinen halpa imuri, ja imuroin siellä joskus, niin hermot vain menee sen imurin kanssa!!
Huomaa todellakin eron!! Ja kun kerran satsaat hyvään imuriin se kestää kauan eikä n. joka vuosi tarvi olla ostamassa uutta imuria. Ja meidänkin mielessä on kaksi eri suodatinta, eli ilmakin pysyy raikkaana! En vaihtaisi muuhun malliin!
me ostettiin meille mielen imuri eikä ole edes iso talo. hintaa oli 300 euroa. ehkäpä eivät raskineet ostaa parempaa/oli tullut veromätkyjä?
Myy jollekin ja osta uusi itse, niin on parempi.