JOULUMAMMAT 05 VIIKOLLA 52-53
Heips!
aloitinpa sitten ekan pinon meille tänne taaperopuolelle=)
muistais vaan aina tulla tänne=)
miten joulu mennyt?
Täällä Ok,vaakalla en muuten ees mene=)
Lahjoja lapset saivat tosi paljon,äidistä:liikaa!!
piti paljon vanhoja leluja laittaa pois vaikka tyttö ei olis luopunut mistään.
Joulupukki kävi anopilla jossa aatto oltiin eikä Juho välittänyt yhtään,touhusi vaan omiaan,hassu poika;Katri pelkäsi tosi paljon 1v ikäisenä pukkia.
Sitten oon vaan syönyt ja pierenyt=) heh joo,sori mun jutut.
kamalat menkatkin on.
Juho joskus päästää tuesta ja vähän matkaa kävelee mutta ei vielä kokonaan kävele,kiipeilytaito karttuu ja sohvallekin poika pääsee,vaarallista,vaarallista!
Tapaninpäivänterkuin:
äityliini ja joulutonttuset Juho n.1v1kk(liki) ja Katri 5v4kk
Kommentit (23)
Hyvää uutta vuotta kaikille! Joulu on tosiaan vietetty ja uudelle vuodelle kelkka käännetty. Joulu meni kiireisesti kuten ennenkin, Eetu ei pelännyt yhtään pukkia, vaikka niin ajattelin, istui pokkana pukin sylissä isosiskon kanssa, saatiin tosi hyviä kuvia. Lahjaksi tuli leluja ja vaatteita, kyllä saisi olla pari kaappia lisäsäilytystilaa, että kaikki tavarat mahtuisivat järjestykeen!
Meillä ollaan kävelty jo kuukausi, nyt kävely on jo aika varmaa ja melkein jo juostaankin. Kamalasti on poika kehittynyt, ihana seurata kun toinen laittaa palikoita palikkalaatikkoon, puisia renkaita keppiin ja pinoaa tornia muutamasta palikasta. Terveenäkin ollaan oltu nyt kohta kuukausi monen peräkkäisen flunssan jälkeen! Yöt on menneet tosi hyvin. Eetu nukkuu 21-8.30-10! Lisäksi nukutaan 1,5-2-5 tunnin päikkärit. Kaikenkaikkiaan nyt on tosi hyvä vaihe menossa, Eetu on tyytyväinen, nauravainen ja hyväntuulinen!
Hoitoon ollaan käyty tutustumassa, isosisko aloittaa jo huomenna ja Eetu kolmen viikon päästä... Aika haikeeta on, mutta ei ole paljon vaitoehtojakaan...Eiköhän kaikki suju hyvin, vaikka poika aikamoinen äiskänpoika onkin :)
Nyt taidan lähtä miehen viekkuun nukkumaan, sais kerrankin nukkuu kunnon yöunet, kun tajuaa mennä ajoissa sänkyyn :)
T Meimi79+Eetu1v2vkoa
Niinhän sitä on nyt kaikki hösötykset takana.Meillä oli tosin rauhallinen joulu,oltiin kaikki pyhät ihan omalla porukalla kotosalla.Pukki oli käynyt vaan oven takana ja vallan riittävästi sai lapset paketteja.Aada oli kyllä ihmeissään pakettikasansa keskellä.Lahjaksi sai mm. 2 nukkea,nukenrattaat,leikkipuhelimen,elektroniset rummut,iiison nallen,vaatetta ym.
Vähän aikaisin oli kyllä mummot noita nukketouhuja hommanneet,mutta kyllä on nuket kovasti rattailla kyytiä saaneet.Aadan kävely on tässä joulun aikana kehittynyt paljon ja välillä mennään jo juoksujalkaa.
Joululaatikoista ei ollenkaan välittänyt,mutta kinkku olisi ollut suurta herkkua.Mutta ei sitä paljoa uskallettu antaa.Aada on kanssa aika kaikkiruokainen,mutta selvästi kaikki epäterveellinen maistuu parhaiten.(ikävä kyllä tainnut oppia äitiltään)....
Vaikeaa on pitää kovin suolatonta linjaa,kun esim.makkarakastike on tytön suurta herkkua.
Oletteko muut antaneet miten makkaroita ja esim.valmiiksi marinoitua kanaa? Kuinkahan paljon sitä suolaa vielä tarvitsisi välttää....
Uusi vuosikin oli meillä rauhallinen. Poika oli kaverillaan paukuttelemassa ja me sitten vaan iskän ja tytön kanssa kotona.Ihan mahottomasti tykkäsi Aada ilotulitteista.Ikkunasta piti katsella ja toinen tohkeissaan selitti tsssssss ja pau pau....
Ulkonakin välillä käytiin raketteja katselemassa.Anoppi olisi kyllä ottanut typyn hoitoon,mutta kun meitä ei huvittanut tuonne ihmispaljouteen lähteä.Mennään mielummin sitten viihteelle ihan tavallisena viikonloppuna.Ja meillä ei olisi voinut mitään juhlia järkätä,kun pomminhimoinen koiramme yrittää murtautua ovista ja ikkunoista ulos syömään raketteja.(kaikki rätisevät maistuisivat,pikkukiinalaiset ja sädetikut vallankin) Ja tietysti siis silloin kun ne on sytytetty...
Eipä tällä kertaa sen kummempia,palailemisiin :)
t.Liinuksi+Aada 1-v
hui,mansemammalla LA noin lähellä=) teille tuleekin lapsoset aika pienellä ikäerolla!!jännittäviä aikoja siis eletään,tuu sitten joskus meillekin kertomaan kumpi tuli!!vauvauutiset on aina niin ihania ja liikuttavia,niisk jo valmiiksi=)
Liinuksi:sori että repesin nauramaan mutta hassu koira teillä,meillä tai isän hoivissa oleva Roope hauva on nykyään kuuro mistä on se hyöty ettei ilotulitusraketteja enää pelkää eikä ukkosta kun ei kuule.
Roopekin maaliskuussa jo 14-v!!Vielä on kasvaimet pysyneet pois,onneksi hänelle annettiin lisäaikaa.
En oo makkaraa vielä antanut enkä kovin suolaista,muutaman palasen makkaraa on maistanut joskus,mies on opettanut pojan syömään ja haluamaan vohvelikeksejä=)
joululaatikoita annoin mutta ei Juho tykännyt.
Söi sentään niitä paremmin kuin isosisko joka vaan nirsoili" äiti,mitä tää on,äiti mikä toi tossa on" =/
pitää mennä taas...
äityliini ja Juho 281105 ja Katri 040801
Hyvää uutta vuotta kaikille! Meillä meni uusi vuosi oikein rauhallisesti. Oltiin ihan kolmestaan kotosalla. Miljan elämään raketeilla ei ollut mitään vaikutusta, neiti nukkua posotteli paukkeesta huolimatta. Itse en oikein meinannu unta saada, tuntui niinku joku olis sisällä niitä raketteja ampunu ;) Ja tosiaan ei mitään erityistä tehty. Mies kävi puoliltaöin kattelemassa ilotulitusta, minua ei kiinnostanut. Ja en halunnu sen takia valvoa liian pitkään, että ei olis " turhaan" seuraavana päivänä väsynyt. Kai sitä on vanhuus tullut... :D
Saas nähdä onko meillä kohta mahatautipeikko kylässä. Siskon nuorempi tyttö on ollu viikon ripulissa ja jonkin verran oksennellutkin. Tänä aamuna oli sairastunut siskon vanhempi tyttö sekä tyttöjen täti, jota olivat nähneet viimeksi reilu viikko sitten, ennen nuoremman oireiden alkamista. Ja me nähtiin niitä juuri silloin kun tuo tauti alkoi. Eli pitkä itämisaika tuntuu olevan ja ilmeisesti myös oireettomana tarttuu. Varmaan tässä siis parin päivän sisällä selviää, miten käy...
Milja syö tällä hetkellä niin suolatonta kuin miedosti suolattuakin ruokaa. Jos syö samaa kuin me, lisään tytön annokseen vain vähän lihaa (joka siis yleensä sitä suolaisinta ateriassa) ja pottuihin en laita niin paljon suolaa kuin " normaalisti" . On Milja syönyt esim. nakkikeittoa. Ihan tavallista, jossa suolana oli kasvisliemikuutio, mutta toki nakit on hyvin suolaisia. En älyttömästi niitä annokseen pilkkonut. Ja papan keittämiä pottuja ja lihapullia... Suositus kai on, että kaiken pitäisi olla vähäsuolaista. Mutta me mennään ainakin ihan normaaliruoilla eteenpäin. Osa on tosi vähäsuolaisia, joissakin suolaa on vähän enemmän. Ei se niin vaarallista ole... Kohtuudella ainakaan.
Huomenna olis 1vee neuvola, jos siis terveenä siihen saakka pysytään. Veikkaisin, että pituutta olisi tullut suhteessa enemmän kuin painoa, mutta voin olla väärässäkin. Tänään oli tarkoitus näpsiä Miljan 1vee-kuvat. Otetaan ihan kotikonstein digikameralla. Toivottavasti onnistuu. :)
Nyt kaffelle! Voikaa hyvin!
Äippä ja Milja 1v2pvä
Meillä alotettiin kestovaippojen käyttö kun Erica oli noin 10kk. Yhdestä vaipasta se innostus lähti ja nyt on tehtävä koko ajan lisää. Mukava harrastus siitä on tullu.
ääähh...Erica heräs...Liian lyhyet päiväunet =(
minä kyselin kestovaippaileeko kukaan?=)
Juholla siis kaksi kestovaippakuorta ja kakat tulivat läpi,muuten olen tykännyt,ei vaan joka päivä tuu käytettyä kun en viiti kahta vaippaa vaan pestä koneessa mutta sitten kun olis pyykkiä.
Mutta siis päivisin kotona ollessa käytän noita kahta.
Onhan se vähän outoa vielä kun oon aina ollut kertakäyttövaippailija mutta silti ihan kivaakin vaihtelua,kestositeistä tuli läpi,mulla niin runsaat menkat.
Nyt on juhlat juhlittu ja vapaat nautittu. Työelämä alkoi eilen ja täytyy sanoa, että toisaalta tosi kivaa, mutta toisaalta harmittaa, kun olen nyt NIIN väsynyt! Ja kotihommatkin on johonkin väliin sovitettava. Olen pyhittänyt kyllä illasta aikaa ihan vain tytön kanssa leikkimiseen ja halimiseen. Telkku kiinni ja hommat seis! Aika paljon siitä saa kyllä energiaa, peuhaamisesta siis.
Minä pelkään hysteerisenä sitä mahatautia. Yksi sairastettiin isänpäivänä jo ja toista en halua. Kaverin muksu oli päivä ennen jouluaattoa meillä ja samana päivänä oksensi. Vielä ei ole näkynyt meillä, mutta pelko elää...
Oltiin katsomassa kaupungin ampumia raketteja klo 19. Kova pauke ja jytinä, mutta tyttö ei pelännyt. Ihmettelin kovasti, kun on muuten niin arka. No ehkä isin sylkyssä oli turvallista. Yöllä tyttö nukkui rauhassa, vaikka täälläkin oli tosi kova meteli.
Jokos teidän taaperot harjoittelevat kovasti syömään itse? Meillä aina välillä koitetaan laittaa lusikkaa suuhun ja sitten sillä on kiva huiskia ruuat pois lautaselta. Me annetaan muuten ihan samaa ruokaa kuin itse syödään,vähäsuolaisena versiona. Mutta meille neuvolassa sanottiin että kaikkea saa syödä, kunhan ei nakkeja joka päivä tarjoa.
Mutta nyt illan puuhiin. Pitäkääs pino pystyssä!
Tähti ja tyttö 121205
Uusi vuosi ja uudet kujeet...
Juliuskin on nyt 1Hyvää Uutta Vuotta!V. Eilinen menikin muistelujen parissa ja tuli ikävä laitokselle :( Jospa sinne vielä pääsis.
Meillä juhlitaan vasta lauantaina et kaikki pääsevät. Eilen suunnittelin kakun (esikoiselta jäänyt tapa et kakusta tehdään erikoinen) ja hain kaikki tarvittavat tykötarpeet ja tarjottavat. Kaupasta tulessa sit jäätiinkin lukkojen taakse. Esikoinen kävi sisäl ja pani oven lukkoon, oli kuulema laskenut napin ettei ovi mene lukkoon vaan toisin kävi. Siinä sit koko naapurusto kuuli ku lyhytpinnanen ja äkänen äiti karju... Olipa tietty sit takaovi ja parvekkeen ovikin lukos ja isukki töissä n.50km päässä metikös... No onnex siskon mies läx hakeen meille avaimia (auton avaimetkin sisäl) ja loppu hyvin, kaikki hyvin...
Joulusta sitten. Joulupukki kävi ja Julius ei pelännyt yhtää, oli kauhean kiinnostunut pukin helisevästä kepistä...
Lahjoja tuli iso kasa. Vaatteita oli niin paljon ettei varmaan tarvi ostella ennen ku ne jää pieneksi. Leluja tuli niin paljon et vois kaupan perustaa... Nyt kummit ja mummot on sit raapineet päätä ja miettineet et mitä 1-vuotis lahjaksi.
Tänään ois 1-vuotis kuvaus. Pukuna sama mikä oli esikoisella 12vuotta sitten. Rusetti meni vaihtoon ja liivin napit...
Pitää varmaan lähtä antaan ruokaa Jullelle et jaksaa.
T:K ja Julius 1v 1pvä
P.S. Julius otti viikko sitten ensimmäiset, peräti 6askelta ja sen jälkeen on ollutkin vähän hiljasempaa, muutamia askeleita päivän mittaan. Näin se homma etenee...
1-vuotias. Sekoilin vähän, ku talletin itelleni kirjotuksen, ni nakkeli toivotuksia sinne tänne...
se on loppiainen nyt...
sori minunkin hiljaiselo,Juho voi hyvin mutta tänään vielä antibioottikuuria joka laittanut pepun aivan kipeäksi ja punaiseksi Juho paralta.
ens viikolla painokontrolli(toivokaa että se ees vähän noussut) ja korvalääkäri.
Tänään mies iltaan asti töissä ja kohta ulkoilemaan kun Juho herää.
Juho lähinnä sotkee kun annan sille lusikan,joskus menee suuhun.
tänään annoin samaa ruokaa kuin mekin vaikka siinä suolaa ja pari nakinpalaakin mutta tuskin siitä vähästä haittaa on.
äityliini ja Juho 1v1kk ja risat
Olivia 1-v onnea ja jos muitakin,onnea!!
Kestovaippaileeko muuten kukaan?mä en ennen mutta nyt kokeilen,koska Juho sai joululahjaksi kestovaippakokeilupaketin=)
eka vaippa nyt päiväunilla päällä,siinä mulle opettelemista=)aattelin kotona ollessa pitää kestovaippoja jos opin käyttämään noita.
mun kummipoika joulunlapsi kans,täytti jo 6v jouluaattona.
Ihanaa, nyt sitten ollaan täällä taaperoiden joukossa :)
Tänään siis Olivia täyttää vuoden!! Äiti on onnellinen, mutta samalla haikea, nyt jo on noin iso tyttö. Olivia ottaa jo myös joitakin askelia ilman tukea, mutta pääsääntöisesti liikku kontaten.
Joulu meni ja ähky tuli tilalle. Yritin kovasti ahtaa itseni täyteen kaikkia herkkuja ja hyvin siinä kyllä onnistuinkin. Huh, nyt kyllä alkaa laihis.
Meillä lapset sai paljon lahjoja, mutta onneksi tänä vuonna mielestäni ns. järkeviä paketteja. Tota tavaraa kun on muutenkin ihan tarpeeksi.
Olivia sai oman saunakiulun ja-kauhan. Eilen niitä sitten testattiin. Ei meinannut neiti lopettaa saunomista millään. Oli ihan poikki kun tuli sisään, nukkui sitten olohuoneen lattialla.
Me ollaan nyt kaksi yötä harjoiteltu olemaan yksilapsinen perhe =) Isommat tytöt on olleet mummoloissa yökylässä. Outoa kun on niin hiljaista. Eihän sitä edes enään osaa olla ilman koko lapsilaumaa :)
Hauskaa loppuviikkoa ja vuoden viimeisiä päiviä kaikille taaperoille ja äideille
Heikk@ ja 1-vuotias Olivia
Täällä sitä sitten ollaan taaperoissa. Hassua miten se aika on mennyt...
Meidän tyttö itki joulupukkia. Eikä lahjoistakaan paljon vielä välittänyt. Ja paljon niitä tulikin, vaikka koitin sanoa että mitään ei tarvita. Hän sai mm. sellaisen metelöivän nalle puh " junan" siinä voi päällä istuskella ja potkutella eteenpäin. Vielä hän tosin lykkii sitä. Aika ketterästi liikkuu ja nostelee ja kääntelee sitä autoa ympäri asuntoa. Ilman tukea otti joulupäivänä 3 askelta. Hienosti nousee seisomaan suoraan ilman tukea, mutta sitten alkaa hymyilyttää ja tasapaino menee. Tietää että jotain hianoo tapahtuu. Kohta jo taidetaan meilläkin sitten kävellä...
Viikko vain ja ensimmäinen varsinainen työpäivä on takana. Hirvittää ja surettaa jo nyt, mutta kait se on sitten mentävä! Varmaan viikossa äiti jo toipuu ja alkaa meidän perheessä uudet rutiinit.
Nyt taidan mennä suihkuun ja sitten töllön ääreen, vaikka sieltä ei taida mitään kiinnostavaa tullakkaan. mut jos söisi vaikka vähän suklaata... Ja tosiaan, viikon päästä alkaa muutenkin uusi elämä! En tahdo saada kenkiä jalkoihin, kun olen niin turvonnut. Vaakalla en uskalla minäkään käydä, mutta sen tiedän, että ikinä en ole ilman raskautta näin paljon painanut :(
Mutta nyt siis mukavaa vuoden loppua kaikille!
tähti ja tyttö 121205
Ihana joulu tuli ja meni. Vietettiin sitä minun vanhempien luona. Muita pieniä lapsia ei siellä tänä vuonna ollut, joten paketit vaan laitettiin kuusen alle. Ens jouluna sitten on tohinaa enemmän ja myös pukki...
Milja sai lahjaksi maatilan eläimineen, rakennuspalikoita ja mekon. Meillä jäi nyt se taaperokärry hankkimatta, kun ei ajoissa tajuttu ja sitten ei löytyny mistään eikä joka paikkaa jaksanut kolutakaan. Ostetaan se kyllä heti kun silmään sattuu. Milja oli aivan innoissaan lahjoistaan. Joulukuusesta ei välittänyt mitään, ei kertaakaan käynyt kiskomassa edes silloin, kun alla oli paketit. Jos kuusi olisi ollut meillä kotona, olisi tilanne voinu olla toinen. Kotona kaikki paikat on niin koluttu jo, että uudet asiat kiinnostaa täällä enemmän.
Milja oli taas koko reissun ajan aivan elementissään, pelleili, esiintyi, söi ja nukkui hyvin. Jouluruokiakin sai syödä, porkkanalaatikkoa, kinkkua, herneitä, rieskaa, limppua ja tietty leivonnaisia. Annan nykyään jo lähes päivittäin ainakin toisella ruoalla ihan tavallista ruokaa, ainakin puoliksi. Esim. vähän kinkkua muruina ja sekaan suolatta keitettyjä pottuja ja maitoa. Hyvin uppoaa... Ja tästä päivästä lähtien juo pelkästään tavallista maitoa. Tähän saakka on saanut vielä iltamaidon seassa puolet Tuttelia, nyt sekin on loppu enkä lisää enää osta...
Milja seisoo silloin tällöin tuetta. Nyt irrottaa seisoessaan ihan tietoisesti hetkeksi otteensa ja nauttii, jos muut kattoo. Askeleita ei edes yritä vielä ottaa, mutta rakastaa kävellä, jos joku kävelyttää.
Nyt päivän rauhallisin hetki, kun Milja päikkäreillä. Neiti oli tosi väsynyt, kun eilen vasta illalla reissusta kotiuduttiin, mutta tuskin silti nukkuu normaalia pidempään. Eli tämä äippä uppoutuu nyt suklaan ja hyvän kirjan maailmaan... :D
Äippä ja Milja 311205, 4pvää 1v-synttäreihin
nostoa etusivulle.
Tänne ei kummempaa,paitsi ankara väsymys kun Juho alkanut aina vain aikaisemmin aamulla heräämään=(
tänäänkin 6:30...
Muuten on kivasti kävellyt tänään muutamia kertoja joten ajan kysymys vaan milloin lähtee kunnolla ja niinhän se aluksi on että tuesta tukeen kävelee ja sitten matkat alkaa pidentyä.
Katri onkin ollut kaverillaan monta tuntia,tulee kotiin aivan näillä hetkillä!
eilen mun ylensyönti ja mässääminen kostaantui ja oksensin ja maha oli tosi sekaisin ja kipee,tänään olen syönyt aika vähän.
kuulumisia kehiin arvon mammat=)
+1kg tuli jouluna,ensi viikosta kun menkat loppuu,ankara laihis,kesä lähenee ja mä pysyn possun näköisenä aina vaan=/
äityliini ja Juho tasan 1v1kk!!
Pitäisi kyllä mennä nukkumaan, mutta ajattelin pikapikaa laittaa meidänkin kuulumiset. Toiveet ensiyöstä ei ole kovin korkealla, Niklaksella on kurkunpääntulehdus, ja kovin tukkoiselta vaikuttaa. Saapa nähdä joutuuko lähtemään yöllä ensiapuun hengittelemään adrenaliinia.
Joulu oli jälleen meidän perheelle tuttuun tyyliin vivahteikas. Reissuun päästiin vasta aattona, kun mies juuttui Lontoon sumuun. Jouluyötä vietettiin ensiavussa, kun tytön henki meni ihan tukkoon kurkunpääntulehduksen takia, ei auttanut höyryt eikä pakkasilmat. Ja tietysti oltiin illan mittaan juotu pari lasia glögiä, niin että jouduttiin turvautumaan taksikyytiin. Ja paljon muitakin pieniä vastoinkäymisiä ja kömmähdyksiä jouluun mahtui, mutta niistä ei sen enempää.
Lahjoja tuli paljon, mutta onneksi vain vaatteita ja toivottua tavaraa, ei ollenkaan turhaa krääsää. Niklas ei ollut pukista millänsäkään, mutta Nea pelkäsi. Jutteli kyllä asiallisesti, mutta ei mennyt lähelle eikä suostunut laulamaan.
Hieman on haikea olo, kun ei enää kuulu tuonne vauvapuolelle. Mutta isohan se on jo tuo poikakin, tosin mittoja ei vieläkään saatu, kun ei sitten päästykään tänään neuvolaan. Poskihampaitakin on jo yksi, toinen tulollaan. Mutta nyt taidankin mennä pikkumiehn viekkuun koisaamaan, ja toivon ettei enää mene tukoisemmaksi. Itsellänikin oli pienenä sama tauti, ja muistan vieläkin miten inhottavaa se oli.
Hyvää yötä ja oikein mukavaa vuodenvaihdetta!!!
T:Emppu ja tukkoinen Niklas 1v10pv
nostoa etusivulle,Juho kuumeessa eilisillasta asti=(
kummipojan synttäritkin peruttiin.
Harmittaa kun koko ajan kipeenä,olen varma että pian menee korviin.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JOULUMAMMAT!!
äityliini ja tuesta tukeen kävelevä Juhis
Tänään vietettiin Olivian synttäreitä. Vieraita oli kaikkiaan vajaat parikymmentä. Ihanat juhlat =) Olin tilannut kakuksi Olivialle kauniin joulunpunaisen ompun muotoisen kakun. Oliviaahan kutsutaan myös Omppu :) Hyvin meni juhlat. Tottakai mä hermoilin jo aamusta että kaikki ehdin saamaan valmiiksi. Tää on niin tyypillistä mulle.
Sitten keksin vielä mennä tekemään pari vuoroa töitä omalle työpaikalleni. Olin siis eilen illalla töissä, sekä sitten huomenna ja maanantaina.
Olivia kävelee jo muutamia askeleita ilman tukea. Suloisen näköistä vaappumista. Lisäksi on oppinut kiipeämään sohvatuolille. Siinä sitä onkin vahtimista, kun tulee sieltä alas. Tyyli on vielä melkolailla hurja, usein yrittää laskeutua pää edellä.
Kaikki " tavallinen" ruoka maistuu Ompulle jo tosi hyvin. Syö tosi hienosti ja hyvin. Osaa jo vaatia ruokaa myös muilta, esim. jos isommat tytöt jotain syö, niin Olivia jo haluaa osansa. Mandariinit on ihan suurinta herkkua, niitä ollaan käsi ojossa pyytämässä useasti.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille jouluisille taaperoille.
Juholle pikaista paranemista.
Heikk@ ja sankaritar Olivia
meillä on rauhamaassa ja synttärit myös vietetty tänään. veeti täytti eilen vuoden, mun pieni vauva. ja myöskin viimeinen sellainen. mä olen myös samanlainen hermoilija, vaikka meille tulikin tällä kertaa hiukan vähemmän ihmisiä kun yleensä on. huomenna on tulossa lisää... jeejee. veeti söi innoissaan kakkua ja oikeestaan kaikkea mitä käteen annettiin ja sain niin suloisia kuvia kun isosisko syötti kakkua ja toinen odottaa suu auki lisää.
veeti sai lahjaksi pääasiassa vaatteita, kun kaikki oli ostanut jouluksi leluja, ja se oli kyl parempi, kun sitä roinaa on kaikki nurkat täynnä. ennen joulua ja joulun jälkeen vielä enemmän. tuntuu et tää on nyt vaan yhtä syömistä kun ensin joulut ja nyt synttärit. laihtumaan ei pääse vaikka kuinka haluaisi (aikamoinen motivaationpuute) ja häät tulossa syyskuussa..
meillä on nyt niin hiljasta kun tuo ihana isosisko meni mummon luokse ja uhkaili olevan siellä kaksi yötä. siellä kun on huomenna lasten ilotulitus ja kiinnostaa kovasti. ja oliskin aika kiva jos jäisi, kun meille tulee tuttavapariskunta huomenna ja veeti kuitenkin nukkuu paljon ja aikasin niin saisi rauhassa köllötellä tuolla kylpytynnyrissä, ehkä muutaman siiderin voimin... haaveilua.....
ei vaan! hyvää uutta vuotta kaikille!!!!!
meillä on nyt sitte pidetty kummanki tytön synttärit ja joulukin meni ihan mukavasti,niinku myös uusivuosikin..Janettekin menee lujaa vauhtia jo taaperokärryjen kanssa pitkin kämppää,ja vähän tulee myös sanojakin..itelläni on nyt h-hetki lähellä kun nyt on menossa rv 39+5 ja kovasti odotan että koska tää vauva päättää syntyä,toivottavasti pian kun olo on aika tukala ollut nää loppuviikot..
mansemamma ja Jenna 2v1kk,Janette 1v4pv