Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies on ahdistava

Vierailija
24.09.2023 |

Ollaan tapailtu muutama kuukausi. Mies on hyvin huomioonottavainen, romanttinen ja ns. unelmien poikamies.

Mutta hän tuntuu toivovan heti mahdollisimman kiinteää suhdetta. Hän on päällekäyvä ja itsepintaisesti vaatii vakuuttelua että ollaan yhdessä. Hän on myöntänyt että seuraa tarkasti sometilejäni, wa läsnäoloa jne. Mies on ihana mutta olo hänen kanssaan on oudon painostavaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä tallottavia naisia vain riittää, vaikka tällaisista miehistä varoitellaan tämän tästä. Käyttäkää nyt jumankauta aivojanne! 

Vierailija
42/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon painostava olo heti alussa on paha juttu. Sen lakaiseminen maton alle vielä pahempi.

Ainakin mua kaduttaa se, etten kuunnellut sitä oloa. Rakkauspommituksen, kevyen nettikyttäämisen ja sitoutumiskiireen laitoin kokemattomuutensa piikkiin. Samoin itsensä korostamisen. Pidin herttaisen kömpelönä yrityksenä hurmata. Melko pian aloin epäillä että joku on pielessä. Luulin kuitenkin olevani tilanteessa "niskan päällä" kun kerran olin valppaana. Paitsi ettei se suojannut miltään, niin sehän on hirveä asenne uudesta suhteesta nauttiessa.

Fyysistä väkivaltaa ei ollut, eikä haistattelua tms. Silloin olisinkin ymmärtänyt lähteä jo aiemmin. Nyt minä, voimakastahtoinen ja fiksu ihminen aloin huomaamattani uskomaan etten tajua enkä muista mitään, kun toinen pääsi niin pitkään aina niin kovaäänisesti korjaamaan. Auttoi aina ystävällisen oloisella asenteella: "tulin jo valmiiksi viereen odottamaan auttaakseni sinua [---tässä perusjutussa, jota olet tehnyt lapsesta asti"].  Lopulta en oikein tuntenut osaavani toimia ruokakaupassakaan. Sanomieni asioiden faktat tarkistettiin jostain jne. Mielellään niin pitkään, että löytyi lähde, jonka mukaan olin väärässä. Ja hänen virheensä oli aina muiden syytä. Joskus yritin todistaa kirjojen ja netin kanssa tietoani oikeaksi, mutta tutkijat ja ammattilaiset oli kuulemma väärässä ja hän oikeassa :-)

Yritän sanoa, että asioiden ei tarvitse olla isoja eikä mustanpuhuvia, että ne sopivasti osuessaan vinksauttavat ajatuksia.

En ikinä olisi uskonut kirjoittavani tällaista tekstiä. Mä en ole tuommonen ollenkaan. Eihän kukaan ole, eikä varsinkaan halua tulla olemaan. Tuskin sinäkään.

Pidän häntä edelleen huomaavaisena, hyvänä tyyppinä ja jotenkin väärinymmärrettynä. Jotenkin uskon, että kaikki oli varmasti mun liioittelua tms. Ehkä olikin. Mutta en olisi opettelemassa nousemaan uudelleen jaloilleni, jos olisin vaan heti alussa lakannut "seuraamasta mihin tämä kehittyy" tai yrittämässä ymmärtää onko jossain joku vika vai eikö ole ja hyvinhän tää sujuu ku hän on niin huomaavainenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa helvetin ahdistavalta jo pelkän viestisi perusteella.

Vierailija
44/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on komea jännä mies. Ahdistaa sinua jo nyt  ja on varmaan narsisi ja noin ne just toimii että vaativat heti että olet vain miehen kanssa. Tuskin saat tapailla kaveri miehiä jos olet tuon miehen kanssa.

Vierailija
45/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo? Aika klisee.

Ei ole. Ihmettelen itsekin mikä on vialla kun on kaikin puolin muuten täydellinen. Siksi haluan kuulla onko vastaavia kokemuksia ja mihin ne ovat johtaneet.

Ne voi johtaa vaikka siihen että nainen parisuhteessa kannetaan asunnosta ulos jalat jäykkinä.

Run Forrest, Run.

Mun oma isä on samanlainen, hurmaa naiset ja on romanttinen ritari, siis alun hurmausvaiheessa. Harmi että on väkivaltainen psyko sitten hetken päästä. Pilannut monen ihmisen elämän ja lastensa toki myös.

Tämä. Suomessa kymmeniä naisia joutuu joka vuosi nykyisen tai ex-puolisonsa tap pamiksi...

Vierailija
46/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelemisen aihetta tuli kyllä...

Tilanne on just se että en tiedä mikä on vialla kun toisaalta mies on liiankin ihana kaikin puolin mut mulla on silti kummallinen huono olo.

Hei kuule, taidat olla aika nuori vielä. Eli annapa kokeneempien kertoa: vaikka mies olisi esim. älykäs ja hyvännäköinen, se ei tee kenestäkään hyvää partneria. Se, millainen olo sinulla on miehen seurassa on ainoa asia mihin kannattaa perustaa päätös olla parisuhteessa.

Sinun on aivan pakko erota suhteesta. Se tulee eteen ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa, koska noista lähtökohdista ei KOSKAAN ala suhde mukavan tyypin kanssa. Sinua ei ahdistaisi, jos mies olisi oikeasti mukava. Se, että on kontrolloiva ja mustasukkainen viittaa vahvasti siihen, että tulee olevaan vain ahdistavampi tulevaisuudessa, sitten kun kokee "omistavansa" sut kokonaan jos rupeat oikeasti pidempiaikaiseen suhteeseen. Sitten alkaa kertoa mitä saat laittaa päälle ja kenen kanssa olla tekemisissä yms. Lopulta mukaan voi erittäin todennäköisesti tulla väkivalta. Koska tuo mitä kuvailet ei ole normaalia. Ei ollenkaan normaalia.

Kun jätät miehen, sinun tulee olla jo nyt hyvin varovainen. Varmista ettei mitään tavaroita ole kummanllakaan toiselta niin että pitää tavata myöhemmin uudestaan tavaroiden palauttamiseksi. Ja ettei etenkään avaimia tai mitään pääsykoodeja (esim. someen) hänellä. Ilmoitus erosta on tehtävä ehdottomasti ihmisten ilmoilla, esim. rauhallisessa kahvilassa tms. Varmista että joku ystävä tai perheen jäsen tulee vaikka hakemaan sut sieltä jälkeen päin, jottei mies voi käydä käsiksi tai seurata sinua sieltä pois. Jos hän haluaa puhua vielä myöhemmin lisää, et missään nimessä tapaa uudestaan. Voit suostua esim. lyhyeen puheluun, mutta uutta tapaamista ei kannata sitten järjestää. Koska mies ehkä kuvittelee että hänellä on mahdollisuudet saada sut takaisin, ja pettyy uudestaan sitten, mikä lisää suuttumusta. Jos jos mies on eri kulttuurista, niin sitten vielä kahta kovemmin kannattaa olla varovainen, koska monet vieraat kulttuurit arvostavat naisia vähemmän, eli kulttuurisesti saatetaan pitää oikeana tai jopa välttämättömänä että asiaan liittyy joku kosto. Eli ole varovainen jo kun eroat, koska kuulostaa oudolta käytökseltä.

Ja joo, tajuan että mies on fyysisesti susta jotenkin ihana. Mutta se ei auta jos sulla on kamala olo.

Vierailija
47/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä seurustelet hänen kanssaan?

Hänellä on paksu siitin ja vieläkin paksumpi lompakko, sekä fleda mintissä.

Ap

Ihan kuin minun narsisti ex. Juokse!

Toi tuskin oli alkuperäisen AP:n kirjoittama kommentti...

Vierailija
48/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies ihan selvästi. Ja näitähän nykyään riittää niitä.lukuosia naisia pyörittämään ja hyväksikäyttämään. Yök!🚩

Vierailija
49/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet idiootin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan