Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten hoitaa eritasoiset yhtyntätarpeet parisuhteessa?

Vierailija
24.09.2023 |

Jos toinen haluaa useammin yhdyntää kuin toinen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minä (nainen) tarvitsen yhdyntää päivittäin ja mies jaksaa yhdyntää pari krt viikossa. En halua harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. ap

Bluffaat! Ei tuollaisia naisia edes ole.

1. Olet parisuhteessa

2. Haluat jokapäivä

3.olet uskollinen

Ei mee muuten läpi 😂

No usko tai älä, niin kyllä meitä on. On periaatteellisia naisia, jotka haluavat seksiä. Voit uskoa, kuinka hankalaa meille on löytää sopiva mies. ap

Kokemuksesta tiedän että on. Nuorena pysyin vielä hyvin mukana, nytkin vielä, mutta eroa alkaa tulemaan. Eikä vaihdevuodetkaan hidasta, melkein päinvastoin.

Luvan annoin hankkia rakastajan, sitten jos puutteesta alkaa kärsimään ja pelkkänä seksinä pysyy, suuri ikäero tms. täytyy olla.

Vierailija
22/28 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoskymmenet yhdessä. Aina maistuu seksi ja todella hyvin. Ei tarvitse vääntää mitään ihmejuttuja, himo hoitaa asiat molemmin puolin, ja tietysti taito!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeuttien mukaan toimiva ratkaisu on avata suhde, tai polyamoria. Suosittelen koittamaan.

Vierailija
24/28 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi siis pelkkää yhdyntätarvetta?

Vierailija
25/28 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minä (nainen) tarvitsen yhdyntää päivittäin ja mies jaksaa yhdyntää pari krt viikossa. En halua harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. ap

Tai no, haluaisin, mutten harrasta. ap

Miksi olet suhteessa jos haluat muuta?

Vierailija
26/28 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi siis pelkkää yhdyntätarvetta?

Ei toki, mutta kyllä minulla on ihan fyysinen yhdynnäntarve muun seksin lisäksi. ap

Vierailija
27/28 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai no, haluaisin, mutten harrasta. ap

Miksi olet suhteessa jos haluat muuta?

Ööö...? On ihan luonnollista, että seksuaalisesti kiinnostavat myös muutkin kuin oma mies? Ihan perusbiologiaa. Mutta ihminen voi sitten valita kuitenkin toiemensa. ap

Vierailija
28/28 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja tyhmä kysymys. Jos olet mies ja vähemmän seksiä haluava osapuoli on nainen niin silloin mennään naisen halujen mukaan. Eikä asiassa ole mitään valitusoikeutta.

Jos taas asia on toisinpäin ja vielä niin, että ei mennäkään naisen halujen mukaan niin silloin käsillä on todella ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan