miten hoitaa eritasoiset yhtyntätarpeet parisuhteessa?
Jos toinen haluaa useammin yhdyntää kuin toinen?
Kommentit (28)
vuoskymmenet yhdessä. Aina maistuu seksi ja todella hyvin. Ei tarvitse vääntää mitään ihmejuttuja, himo hoitaa asiat molemmin puolin, ja tietysti taito!
Seksuaaliterapeuttien mukaan toimiva ratkaisu on avata suhde, tai polyamoria. Suosittelen koittamaan.
Onko seksi siis pelkkää yhdyntätarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan minä (nainen) tarvitsen yhdyntää päivittäin ja mies jaksaa yhdyntää pari krt viikossa. En halua harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. ap
Tai no, haluaisin, mutten harrasta. ap
Miksi olet suhteessa jos haluat muuta?
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi siis pelkkää yhdyntätarvetta?
Ei toki, mutta kyllä minulla on ihan fyysinen yhdynnäntarve muun seksin lisäksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan minä (nainen) tarvitsen yhdyntää päivittäin ja mies jaksaa yhdyntää pari krt viikossa. En halua harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. ap
Tai no, haluaisin, mutten harrasta. ap
Miksi olet suhteessa jos haluat muuta?
Ööö...? On ihan luonnollista, että seksuaalisesti kiinnostavat myös muutkin kuin oma mies? Ihan perusbiologiaa. Mutta ihminen voi sitten valita kuitenkin toiemensa. ap
Helppo ja tyhmä kysymys. Jos olet mies ja vähemmän seksiä haluava osapuoli on nainen niin silloin mennään naisen halujen mukaan. Eikä asiassa ole mitään valitusoikeutta.
Jos taas asia on toisinpäin ja vielä niin, että ei mennäkään naisen halujen mukaan niin silloin käsillä on todella ongelma.
Kokemuksesta tiedän että on. Nuorena pysyin vielä hyvin mukana, nytkin vielä, mutta eroa alkaa tulemaan. Eikä vaihdevuodetkaan hidasta, melkein päinvastoin.
Luvan annoin hankkia rakastajan, sitten jos puutteesta alkaa kärsimään ja pelkkänä seksinä pysyy, suuri ikäero tms. täytyy olla.