Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, Sillanpää katunut tekojansa suorassa lähetyksessä

Kommentit (345)

Vierailija
281/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissatkaa tota, se on kriminaali.

Vierailija
282/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Sillanpää oli sekaisin huumeesta kun kirjautui jonkun homopiirin sivuille. Jossa joku idiootti levitti rikollista materiaalia. Olen itsekin ollut jo pelkästään viinasta niin sekaisin, että olen tehnyt käsittämättömiä asioita. Ja huumeista menee vielä enemmän sekaisin. Voi esim. mennä pask.lle puuhun kun luulee sitä vessaksi. En usko, että JS on kiinnostunut lapsista. Mutta ehkä nuorista kundeista kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Sillanpää oli sekaisin huumeesta kun kirjautui jonkun homopiirin sivuille. Jossa joku idiootti levitti rikollista materiaalia. Olen itsekin ollut jo pelkästään viinasta niin sekaisin, että olen tehnyt käsittämättömiä asioita. Ja huumeista menee vielä enemmän sekaisin. Voi esim. mennä pask.lle puuhun kun luulee sitä vessaksi. En usko, että JS on kiinnostunut lapsista. Mutta ehkä nuorista kundeista kylläkin.

Jos näin olisi, hän olisi kauhuissaan, pahoillaan, ja ihan saatanan nolona. Ei ole. Vain nolo. Ja sekin on nolo-sanan väärinkäyttöä. Hän on järkyttävä ihmisen kuori. 

Vierailija
284/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulua lähipiiriin??

Vierailija
285/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt, normaali ihminen kääntää katseensa pois jos näkee videon jossa aikuinen mies satuttaa sadistisesti taaperoikäistä lasta! Ei jää kuvaamaan videota ja lisäksi ottamaan still-kuvia. Normaali ihminen ottaa osallistujien tiedot ylös ja ilmoittaa heti poliisille, vaikka hätänumeroon. Viimeistään kun on selvinnyt jurristaan. Eikä poista videota ja kuvia kaikessa hiljaisuudessa kun tulee epäillyksi 12 vuotiaan lapsen altistamisesta omalle seksiaktilleen.

Ei tässä ole yhtään mitään epäselvää. Facebookin kommenttikentät täynnä tätä rapamahaa puolustavia isoäitejä on jotain joka jättää sanattomaksi.

Vierailija
286/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän sanominen on poliittisesti epäkorrektia nykyään, mutta homomiesten elämäntyyliin ja seksuaalisuuteen liittyy todella paljon kaikenlaista perverssiä, subversiivistä, rajattomuutta, epätervettä. Kun noille asioille altistuu ja niihin uppoutuu vuosiksi tai vuosikymmeniksi, niin kyllä se vaikuttaa haitallisesti psyykeen ja moraalin tajuun 

Ja p*skat, heterot ne kansoittavat OnlyFansit ja Pattayan baarit.

Heteroita ehkä vähän enemmän väestössä?..

Vierailija
287/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö Siltsu keikkaa Thaimaassa vai oliko vain lomalla?

Vierailija
288/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni lähetettiin kerran joku lyhyt video tai meemi, jossa joku aasialainen mies sekaantui kanaan. Jotain järkyttävää kun näkee, niin normaali reaktio on kuvotus, haluaa kääntää katseensa pois, poistaa videon heti ruudultaan eikä todellakaan rupea sitä tallentelemaan.

Vierailija
289/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunaihmiset ovat epäluotettavia ja ilmentävät narsistisia piirteitä elämässään.

290/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI TSEKATKAA TÄÄ:

Mitä käytännössä tarkoittaa rikosnimike "sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen"? Mitä siinä on tehty esimerkiksi?

Vierailija
291/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja homous  ei nyt liity toisiinsa. Jari on vaan niin nolo. Huumeet en pyydä anteeksi. En kadu mitään. Tuo mies on sekaisin , kun seinäkello. Osaa laulaa , mutta voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. 

Vierailija
292/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on sellainen tuhoisa piirre, että ei nähdä, että ihmiset ovat inhimillisiä virheineen. Sen sijaan on oltava täydellinen ja virheetön, ollakseen ihminen. Pelkän vankilatuomion pitäisi aina riittää rangaistukseksi, mutta Suomessa menettää myös ihmisyyden usein. Kauhean materialistinen ihmiskäsitys, jossa ihminen on sen teot, vaikka ihmisyys on oikeasti syvempi piirre.

Sun mielestä tässä Siltsun tapauksessa on kyse vain jostain inhimillisestä "virheestä"?

Kenenkään ei tarvitse olla täydellinen, mutta ihan minimivaatimus normaalissa yhteiskunnassa elämiselle on se, että ei ota itselleen kuvia lapsenr*iskausvideosta.

Vierailija
293/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole loukattu muita kuin uhreja. Niiden asioiden selvittäminen.

Vierailija
294/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Jari eduskuntaan kun harjoittelee anteeksi pyyntöjä.

Sinnehän tuo sopisi kuin kirsikka kakun päälle. 

Vierailija
295/345 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko laittaa kirkolle mitään palautetta, että ottaavat Siltsun esiintymään? Syöpäsäätiö kyllä järjestäjänä, mutta Johanneksen kirkossa Helsingissä.

Kyllä vain aiotaan. Molemmille. 

Vierailija
296/345 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Jari eduskuntaan kun harjoittelee anteeksi pyyntöjä.

Sinnehän tuo sopisi kuin kirsikka kakun päälle. 

Maneerit kuin demareilla konsanaan

Vierailija
297/345 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsun valkopesu on ällöttävintä tuubaa aikoihin. Uskomatonta, että MTV lähti tällaiseen projektiin mukaan.

Vierailija
298/345 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tämä oli sen kavereiden (ne samat jolta osti kamansa) tarjoama lisäpalvelu. Se jäi kiinni huumeista koska poliisi seurasi sitä petaroinnin takia.

Vierailija
299/345 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sanna Ukkolalle kolumnista. Iso teko tässä maassa jossa kukaan EI uskalla ottaa kantaa asiaan!!!!!

Vierailija
300/345 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juteltiin likkakavereiden kanssa ja kävi ilmo jokaisen lapsi on nähnyt vanhemmat kesken kaiken.

Ollaan keskusteltu ja toivottu ei hirveitä traumoja ole jäänyt.

Tätä ei olla tahalleen tehty. Esim nyt olemme mieheni kanssa etätöissä. Ei ole ongelmaa enää tämän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi