Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän kodin sisustus on syntynyt?

Vierailija
24.09.2023 |

Onko se harkinnan tulos vai ihan sattumanvarainen? Montako kertaa olet vaihtanut sisustusta ihan tyylistä tyyliin? Onko värimaailma ollut aina sama? Mitkä asiat ovat pysyneet samoina vuodesta toiseen?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiöön kolmion tavarat. Ei parveketta.

En harkinnut tarkkaan. Mokasin. Mokailen edelleen koko ajan.

Kiinnostaa tuo, miten konkreettisesti kävi, kun laitoit yksiöön kolmion tavarat. Olivatko ne siellä pinossa nurkassa vai saitko sovitettua sinne ns normaalisti, mutta ahtaasti?

Minulla on edessä muutto 4 h:sta pieneen kaksioon ja olen tätä pohtinut paljon. On huonekaluja, joista ei raaskisi luopua, mutta jotka eivät millään mahdu...

Vierailija
62/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihanut juurikaan sisustusta. Erästä tiettyä väriä on tullut lisää vuosien aikana ja sohvan väri muuttui 12 vuotta sitten tummemmaksi. Edelleen löytyy kirjahylly, jossa kaksi vitriiniä ja lisäksi vielä erillinen vitriini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskun sisustussuunnittelija ehdotti huonekalusettiä sekä lamppuja ja värejä. Oltiin toki kerrottu, millainen kiinnostaa. Hyväksyttiin sellaisenaan ja maksettiin yhteensä noin 6k€ olohuoneen ja ruokailutilan kalusteista, lampuista sekä suunnittelusta.

Vierailija
64/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään sisustusta. Tavaroita on vain tullut hankittua mitä tarvitsee. Eikä tämä asunto ole kotini. Minä vain asun tässä ja odotan, että jos vielä joku päivä sen oman kodinkin saisin.

Vierailija
65/68 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, harmaata , valkoista? Kuin ihmisen mieli?

Vierailija
66/68 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syntynyt haalimalla tavaraa kirpputoreilta, antiikkikaupoista ja sukulaisilta ja remontoimalla taloa pikku hiljaa. En ole koskaan pannut sisustusta uusiksi. Mun sisustus ei ole sillä tavalla laitettavissa, että voisin mennä johonkin kauppaan ja ostaa sieltä uuden sisustuksen. Meillä on värikästä ja värit on mun lempivärejä. Paljon sinistä. En enää laita yhtään valkoista seinää taloomme, koska valkoiset seinät ovat ainoita, joita olen katunut.

Jos nyt joku miettii, että onpa kauheata, kun puhun sisustuksesta vain minun näkökulmastani, niin mieheni ei halua miettiä sisustusasioita remontissa, vaan jättää sen mulle. Mulla on visio, ja kysyn sitten häneltä, miltä kuulostaa tällainen ja tällainen. Kyllä hän joskus hylkääkin jotain vaihtoehtoja, mutta yleensä hyväksyy ne.

Vierailija
67/68 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin sisustus on syntynyt, kun tyhjään kämppään on roudattu kamat sisään.

Vierailija
68/68 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin takaisin suomeen vuosi sitten. Ikeasta tilasin kaikki huonekalut.