HS: Ukrainalaisperhe kauhistui Suomen sairaanhoitoaja palasi kotimaahansa, jossa 8 vuotias poika leikattiin heti
Mua alkaa suoraan sanoen ituttamaan nämä Helsingin Sanomien artikkelit. Nää kääntää asiat aina päälaelleen, ylösalaisin todellisuudesta. Kuten esim tämä artikkeli missä meidän sairaanhoito haukutaan ja ikäänkuin luodaan mielikuva että Ukrainassa on kaikki paremmin. Ukrainassa ei ole mikään Suomea paremmin, Ukraina on yksi maailman korruptoituneimmista valtioista missä ei ole minkäännäkösiä ihmisoikeuksia taikka sitä toimivaa sairaanhoitoa ellei rahaa oikeasti ole ja paljon. Ukraina ei myöskään ole Demokraattinen valtio (se on mitattu demokraattisella indeksillä about 3/10 demokraattiseks) ja se ei myöskään ole länsimainen valtio, se ei myöskään taistele demokratian puolesta eikä vapauden eikä minkään muunkaan länsimaiseen kulttuuriin liittyvän asian puolesta.
Lopettakaa jo tää älytön.
Juttu on maksumuurin takana mutta luin sen itse ja linkki lähinnä sen takia että ihmiset näkee että tämä ei ole tuulesta temmattu
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009834253.html?utm_source=rtb_sisain…
Kommentit (3)
Tämä kertoo hyvin tästä venäjämielisten valehtelusta, väitetään että Ukraina on tuhottu ym diipadaapaa, totuus on kuitenkin se että kaikki toiminnot Ukrainassa pyörii jokseenkin normaalisti.
Ilmeisesti sitä terveydenhuoltoa, jonka tuella lapsena kasvoin 1980-luvulla, ei ole enää olemassakaan. Pitkään minulla oli mielikuva, että onneksi meillä on niin hyvä terveydenhuolto, mutta ilmeisesti se on tippunut jopa itäblokin maiden taakse. Ei ihme että syövät jää huomaamatta ja ihmisiä kuolee kun sydänoireita ei huomata. Ilmeisesti terv.hoito on nyt virallisesti paskottu.
Jos ei suomalainen terveydenhuolto kelpaa, sitä ei ole pakko ottaa vastaan. Verot kerätään suomalaisilta ja näille tulijoille tarjotaan terveydenhuolto ilmaiseksi.