Mielikuvasi naisesta joka juo pelkästään väkeviä?
viskiä, konjakkia yms. humalanhakuisesti. pidätkö jotenkin alkoholiongelmaisena tms.
Kommentit (35)
Parta, omenavartalo, matala ääni viimeistään keski-iässä. Testosteroni nääs.
Eikö humalahakuinen juominen ole aina merkki jonkinlaisesta ongelmasta.
Aika nopeasti siihen tosiaan kuolee, jos ei juo vettä ollenkaan. Kyllähän noissa viinoissakin vettä on hieman yli puolet, mutta alkoholi poistaa vettä kehosta.
Cool. Haluaisin olla ystävä, tai deittailla.
Alkkis mikä alkkis, pysy kaukana!
Viskibasso, keskivartalostaan pönäkkä ja leopardikuoseja suosiva lähikapakan karaokeruusu, jonka hiukset ovat kähertyneet jatkuvasta punaiseksi värjäämisestä. Tykkää Tauskista, Popedasta ja ZZTopista jne. Haluaa olla hyvä jätkä, hieman rock-henkinen nahkatakkeinedn ja tykkää fiftariautoista ja moottoripyöristä. Tatuoitu, todennäköisesti ruusujen ja unisieppareiden sekä lemmikki-rottweilereiden nimillä ja tassunkuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä todennäköisyydellä tulee hyväksikäytetyksi. Tolkuttoman humalainen nainen on oikein noutopöytä miehille. Näin ei kyllä pitäisi olla, mutta huomattu on.
Sama se miehelläkin on.
Coolimpi nainen kuin perus-pirkko. Ei mikään siideripissis. Panisin.
Ainakin makuaisti on tallella, toisin kuin hirvittävien kemikaalilitkujen (sidukka) juojilla.
Join baarissa pelkkää vichyä. Joku luuli mun juovan kirkkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vodkasta tulee aina mieleeni Dallas -sarjan Sue Ellen. Mahtavasti Linda näytteli roolin ja kylmän rauhallisesti, hieman irvistäen, tilasi Vodkan.
Mistä se mitään "tilasi" ? Asui SF-ranchilla ja kaateli viinapaukut ihan itse. Oli nääs ns kaappijuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vodkasta tulee aina mieleeni Dallas -sarjan Sue Ellen. Mahtavasti Linda näytteli roolin ja kylmän rauhallisesti, hieman irvistäen, tilasi Vodkan.
Mistä se mitään "tilasi" ? Asui SF-ranchilla ja kaateli viinapaukut ihan itse. Oli nääs ns kaappijuoppo.
Onko sinulla jotain kaappijuoppoutta vastaan?
No siis jos juo humalahakuisesti niitä, niin alkoholiongelman riski lienee suuri. Itse juon melkein vain viskiä, mutta 1-2 annosta kerrallaan, ehkä kerran viikossa max.