Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Keskimääräinen persujen kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen". Ok mutta entä Riikka itse? Mitä hän teki sen 10 vuotta

Vierailija
23.09.2023 |

kun ei ollut työelämässä eikä cv:ssä ole mitään?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vassareita nyt keljuttaa. Hieno homma!

Vastustatte työtä vieroksuvia loisijoita mutta pj:nne on juuri sellainen?

On valtiovarainministerin toimi työtä. Taidat vain itse olla työvieroksuja sieltä pahimmasta päästä.

Taisit juuri tunnustaa että Riikan työnteko alkoi 46 vuotiaana. No onhan siinä kyllä ehtinyt loisia ennen sitä.

Vierailija
42/45 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On valtiovarainministerin toimi työtä. Taidat vain itse olla työvieroksuja sieltä pahimmasta päästä.

Onhan hän tosiaan ollut siinä hommassa jo jokusen viikon. Hieno cv keski-ikäiselle 👍.

Niin, sinähän olet sitten ministeriainesta?

Olen Purran ikäinen ja cv:ni on sivuja pidempi kuin hänen. Jossa ei siis ole yhtään kokonaista sivua. Siitä lähdetään.

Miksi cvsi on sivujen pituinen? Itse olen vanhimmat kesätyöt pudottanut pois ja pidän cvn noin sivussa ja siitäkään työt eivät vie isoa osaa kun edennyt yhden yrityksen sisällä. Vaihteletko vuoden välein töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Purran työhistoriaa ei kerrota?

Cv:ssä ammatin ja elinkeinon harjoittamisen kohdalla viiva. Lol.

Viivojen vetäminen elinkeinona??? Siksikö vaati Marinia heti testeihin...

Vierailija
44/45 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että onko joku henkilö X ministeriainesta ei liity Purran CV:n aukkoon mitenkään. Sitä paitsi kyllä tässä on monikin miettinyt, että miksi Purra on valittu valtiovarainministeriksi. Että onko ainesta. Johtajaksi hänestä olisi venäläiseen vankilaan.

Vierailija
45/45 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän tosiaan ollut siinä hommassa jo jokusen viikon. Hieno cv keski-ikäiselle 👍.

Niin, sinähän olet sitten ministeriainesta?

Olen Purran ikäinen ja cv:ni on sivuja pidempi kuin hänen. Jossa ei siis ole yhtään kokonaista sivua. Siitä lähdetään.

Miksi cvsi on sivujen pituinen? Itse olen vanhimmat kesätyöt pudottanut pois ja pidän cvn noin sivussa ja siitäkään työt eivät vie isoa osaa kun edennyt yhden yrityksen sisällä. Vaihteletko vuoden välein töitä?

Yhden yrityksen sisällä neljännesvuosisata? Aikamoista nykypäivänä. Asiantuntijuuttani on arvostettu useassa työssä ja jo julkaisuluetteloni on sivujen mittainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi