Meni kesken. Anoppi totesi siihen "näin oli tarkoitettu". Savu nousee korvista!
Rakas ja odotettu lapsi meni kesken viikolla 18.
Kun kerroimme miehen (uskonnolliselle) äidille uutiset, hän totesi että näin oli tarkoitettu. Mitenköhän tuon oli tarkoitus lohduttaa, ihan sairas ajatus että hän esittää tietäneensä lapseni kuoleman. Uskomaton muija, tässä on muutenkin vaikeata.
Kommentit (44)
Anoppi tietää ettei ihminen voi aina hallita asioita. Jos niin olisi ei sairauksia, kuolemia olisi. "Niin on tarkoitettu", itse ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppisi oli oikeassa, mutta varsin tahditon kommentti kuitenkin, koska olit keskellä suruprosessia. Ehkä voit opastaa anoppiasi seuraavaa kertaa ajatellen, että sanoisi sitten vain "Olen pahoillani"
Seuraavaa kertaa? Toivon todella, ettei keskenmenoja tule enempää
ne ovat yllättävän yleisiä ja etenkin, jos niitä on ollut jo ennestään. joskus raskaus menee kesken jo ennenkuin nainen on huomannut raskautta itse
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö koko miehen suku lopettanut omaa elämäänsä ja tullut palvelemaan sekä huomioimaan sinua vaikka kuinka uhriudut että meni kesken?
Olisiko kuitenkin todellisuus se että sinun tunteilla ei ole miehen perheelle ja suvulle mitään arvoa
No johan on vähä-älyinen kommentti.
Kyllä meille miniä on tärkeä ihminen ja hänen onnellisuudellaan on arvoa.
Turha yleistää, jos itse olet tuollainen kylmä-Kyllikki.
Ap:lle sanoisin, että turha ottaa nokkiinsa, anoppi tarkoitti lohduttaa. Uskoville se on lohdullinen ajatus että tapahtuu vain se minkä Jumala on heidän varalleen suunnitellut.
Vaikka ei kovin tahdikasta tuossa kohtaa sinun kannaltasi ollutkaan.
Käly sanoi pitkään kuolemaa tehneestä anopistaan: "Niin, pahojen ihmisten kuoleminen kestää:"
Lohdutus kai sitten sekin.
Se, mitä ap:n anoppi sanoi, on ap:n korvissa varmasti ollut kamalaa.
Anoppi lohdutti niin kuin osasi.
Pahoittelen menetystänne, ap.