Onko huoli ilmoitus mahdollista tehdä? Vkonloppuna?
Kuinka on? Kiire asialla ja henkilö on vaaraksi itselleen.
112 ei auta, kun ei uhkaa tehdä itselleen suoranaisesti mitään, mutta laiminlyö omaa turvallisuutta!!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei suostu päivystykseen, on. Päättänyt itse tehdä itselleen jotain.
T.ap
No sitten voi tukahtua ihan keskenään. Ei ole päivystys tai 112 asia tuo.
Omavalinta.
Kärsiikö tämä henkilö masennuksesta ja ei halua ottaa lääkkeitään? Sinä teet hienosti kun et jätä yksinään. Mutta mistä saisi apua, jos vielä itsetuhoisia ajatuksia.
Kauhean epämääräistä. Joku jolla on jotain on sanonut jotain.
Mee kuule nyt jo nukkumaan pääs selväksi, ja hanki joku hyvä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kärsiikö tämä henkilö masennuksesta ja ei halua ottaa lääkkeitään? Sinä teet hienosti kun et jätä yksinään. Mutta mistä saisi apua, jos vielä itsetuhoisia ajatuksia.
Ei, kun vakavasta perussairaudesta. Fyysinen joka johtaa kuolemaan ilman lääkitystä.
Masennus myös taustalla.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Onko hän nyt humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.apOnko hän nyt humalassa?
Mistäkö arvasit. Hei olet hän itse. Ei mene läpi enää tuo.
Olen vastaillut puolet itselleni ja katsellut ihmisten mielipiteitä peukuista.
Olen itse alusta asti epäillyt, että vedätät minua.
T. Ap
Mistä tiedät hänen terveysasiansa? Stalkannut omakannassa? Vai oletko muuten hoitosuhteessa häneen?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun vakavasta perussairaudesta. Fyysinen joka johtaa kuolemaan ilman lääkitystä.
Masennus myös taustalla.
T. Ap
Onko ollut miten pitkään ottamatta lääkkeitä? Tuo tieto pitäisi saada esimerkiksi ambulanssin tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.apOnko hän nyt humalassa?
Mistäkö arvasit. Hei olet hän itse. Ei mene läpi enää tuo.
Olen vastaillut puolet itselleni ja katsellut ihmisten mielipiteitä peukuista.
Olen itse alusta asti epäillyt, että vedätät minua.
T. Ap
En kehdannut sanoa tuota heti, kun en ollut varma. Olet vedättänyt ja jauhanut paskaa aiemminkin erityisesti terveyteen liittyen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät hänen terveysasiansa? Stalkannut omakannassa? Vai oletko muuten hoitosuhteessa häneen?
Niin?
Itse kertonut tai jauhanut paskaa.
Jompi kumpi. Häneltä itseltään.
T. Ap
Jos on vaaraksi itselleen, niin silloin on kyse TERVENHUOLLON asiasta. Kirjallisen huoli-ilmoituksen voi tehdä vain sosiaalitoimelle, joten ÄLÄ tee sitä.
Jos tilanne on akuutti, soita hätäkeskukseen 112. Sieltä ohjataan terveydenhuollon arvioon.
(Ps. sosiaalitoimi hukkuu näihin huoli-ilmoituksiin, jotka koskevat terveydenhuollon vastuuseen kuuluvia asioita)
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaaraksi itselleen, niin silloin on kyse TERVENHUOLLON asiasta. Kirjallisen huoli-ilmoituksen voi tehdä vain sosiaalitoimelle, joten ÄLÄ tee sitä.
Jos tilanne on akuutti, soita hätäkeskukseen 112. Sieltä ohjataan terveydenhuollon arvioon.
(Ps. sosiaalitoimi hukkuu näihin huoli-ilmoituksiin, jotka koskevat terveydenhuollon vastuuseen kuuluvia asioita)
Korjaus: TERVEYDENHUOLLON asiasta
Hänen asiansa ovat hoidossa. Oma pääsi vain tekee temppua. Valot pois nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kriisikeskus päivystää 24/7 ja voi soittaa milloin vaan.
Harhaiseksi mennyt iäkäs naapurini sai apua, kun soitin kriisipuhelimeen. Yritin ensin huoli- ilmoitusta ko puhelimeen vaan se oli pitkään varattu, joten soitin kriisipuhelimeen. Lupasivat järjestää asian, en tiedä kuinka järjestivät. Äkilliseen hoitotarpeeseen on tai pitäisi olla hoitopaikkoja, joten johonkin sellaiseen hänet haettiin.
Mitäpä jos lopettaisit tissuttelun ja märisemisen?