Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö isänne hautajaisiin menemättä, kun ei ole koskaan ollut läheisiä välejä?

Vierailija
22.09.2023 |

Miten on?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pakko mennä. Henkilöä voi muistella erikseenkin. Se ei kerro välittämisestä meneekö sinne vai ei. Paitsi jonkun sukulaisen mielestä. Jos jaksaa mennä ja olla, sitten menee jonkun seurassa vaikka.

Vierailija
2/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt isääni sitten lapsuusajan joten olisi todella outoa mennä pitämään teatteria jonnekin hänen haudalleen. Ihan näkymätön hahmo puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin edes hautajaisiin menisin.

Vierailija
4/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hautajaisiin. Voisin surra sitä, etten saanut koskaan läheistä suhdetta isääni

Vierailija
5/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on rikollinen, kyse seksuaalirikoksista. En aio mennä hautajaisiin. Sukunimenkin olen vaihtanut.

Vierailija
6/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Oli surkea isä enkä ole nähnyt sitä yli kymmeneen vuoteen.

Vierailija
7/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on rikollinen, kyse seksuaalirikoksista. En aio mennä hautajaisiin. Sukunimenkin olen vaihtanut.

Samoin täällä.

Vierailija
8/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Minulla on käytöstavat. Menen sitten aikanaan äitini hautajaisiin, vaikka en pidä häneen mitään yhteyttä.

Vierailija
9/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan itse menis hautajaisiin mutta kävisin kyllä haudalla omalla ajallani 

Vierailija
10/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin jätti.

Vierailija
11/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse unohdin isäni hautajaiset.

Vierailija
12/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen luuseri, mutta menin isäni hautajaisiin, vaikka hän käytännössä hylkäsi minut pikkutyttönä.

Kun isä kuoli, sain tavallaan tilaisuuden sen puolen sukuun ja siksi menin hautajaisiinkin.

Vierailija
13/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen luuseri, mutta menin isäni hautajaisiin, vaikka hän käytännössä hylkäsi minut pikkutyttönä.

Kun isä kuoli, sain tavallaan tilaisuuden sen puolen sukuun ja siksi menin hautajaisiinkin.

Luuseri et ole, vaan lojaali ihminen. 👍

Vierailija
14/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi. Minulla on käytöstavat. Menen sitten aikanaan äitini hautajaisiin, vaikka en pidä häneen mitään yhteyttä.

Miten liittyy käytöstapoihin se, että käytännössä menee vieraan ihmisen hautajaisiin? Sellaisen ihmisen hautajaisiin joka ei ole halunnut olla tekemisissä ja jonka kanssa ei itse halua olla tekemisissä.

Vierailija
15/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri et ole, vaan lojaali ihminen. 👍

Miksi hylkääjälle pitäisi olla lojaali? Saa olla, mutta ei tarvitse.

Miksi kaltoinkohtelijalle pitäisi olla lojaali? Tai rikolliselle?

Vierailija
16/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hautajaisiin. Kuitenkin isä kyseessä. Eri asia jos joku kaukaisempi sukulainen.

Vierailija
17/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä hylkäsi mut kun olin hyvin pieni. Mikäli isä kuolee ennen mun isoäitiä (eli isän äitiä) niin menen hautajaisiin läheisen isoäitini tueksi. Jos isoäiti lähtee ekana niin sitten menen vain hänen hautajaisiin ja isä saa mennä maahan ilman mun läsnäoloa.

Vierailija
18/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sukulaisia katsomaan ja pitopöytään.

Vierailija
19/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt

Vierailija
20/32 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin menemättä ja niin jätti myös toinen sisko ja veli. Isän lapsista 3 oli häntä hautaamassa ja me 3 emme osallistuneet hautajaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan