*** SYYSKUUN SISSIT *** vko 52
Kommentit (80)
Eli tänään se täti sitten kurvas oikein rytinällä paikalle. :(
Nyt sanon siis hyvästit tälläkertaa syyskuun sisseille. Luulen että muutenkin pidän pientä taukoa kuumeilusta ja katson mitä tapahtuu.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon++++++++++!!!!
-Maharaja
Uusi kuumeilija olen. Seurannut olen ketjun etenemistä ja ihan ekaksi haluan sanoa ONNEA plussanneille ja pahoitteluni niille joille täti kurvasi paikalle :( Onnea ja paljon plussia uuteen vuoteen!!!
Kerronpa jotain itsestäni. Olen 28v ja naimisissa 30v miehen kanssa. Yhteistä taivalta on kertynyt liki 13vuotta jo. Asutaan maalla suuren ja sekalaisen eläinlauman keskellä. Poden varmaan kroonista vauvista aina. Haluan ison perheen mut mietinkin et milloinkahan se olisi sitten tarpeeksi iso ;) Meillä on kaksi lasta poika -04 ja tytär -06. Kolmannella lupa tulla milloin haluaa. Ensimmäiset menkat mulla alkoi 6.12 sit viimeisen raskauden. Tästä olenkin kirjoittanut omana aloiteuksena... Ovat niemmä oudot :O
Eli 6. päivä tuli tuhrua, 7. alkoi kunnolla. Sit kp 17 (muistaakseni) tuli veriviirua pyyhkiessä. Selittyy kai oviksella kun kierto aina ennen ollut 30-32 päivää. Koskaan aiemmin ei ole tuhrua kierroissani tullut. Sit taas limaa ja tuhrua kp 22-23. Tänään ei taas mitään. Olen aikalailla äimänä tän mun kroppani kanssa. Alamahassa on kauhee paineen/painontunne mut ei yhtään sellainen et menkat alkaisi? Nooh kattellaan nyt vaikka tekis mieli sännätä heti apteekkiin :D Yritän kuitenkin jaksaa vielä viikon.
Jos ei nyt ole tärpännyt niin en tiedä olenko niin kauhean surullinen. Pettynyt kyllä. Toivon vaan et jos täti on tullakseen tulis ens viikolla. Ollaan lähdössä lämpimiin en todellakaan haluis siellä menkoista kärsiä :X. Esikkoa meillä tehtailtiin lähes 3 vuotta, toinen napsahti sit jo toisella yrittämällä joten jos tää kolmonen menis siihen välimaastoon sit ;)
Ihanaa uutta vuotta!!
Kanelinen 25/30-32 kai
Koralli. oot säkin sissi, kun et yllytyshulluks ruvennu! =D
Eihän tuommonen yksittäinen lämmönlasku kerro vielä mitään, joten älä siitä ole huolissasi.
Kyllä tää raskautuminen sitten vaan välillä on niin vaikeeta, kun se onnistuminen voi riippua niin monesta seikasta. Voihan esim limakalvoilla ph olla jostain syystä liian hapan jolloin simpat kuolee liian aikasin tai edelleen jokin hormonihäiriö tms.
Ja vaikka ei mitään vikaa oiskaan ei se silti onnistu. Meillä vaan näemmä ukon kanssa kemiat ja ajotukset on onnistunu, mut eipä sekään paljoa lohduta, kun ei tiedä mikä silti aina mättää. :' (
Noista nippailuista on vaikea sanoa, että ovatko ne mielikuvitusta vai ei. toisillahan raskaushormonitaso nousee hitaammin eli ei ehdi ees mitattavaksi asti nousta, kun munasolu on vaan käyny kääntymässä kohdussa. joten ei siitäkään voi varmaks mitään päätellä, jos ei haamuja saa näkyviin.
Mulla on nyt kauhee päänvaiva menossa. En tiedä pitäskö alottaa terot vai luget. Luget ei riitä niin pitkälle, kun mihin oon tilannu seuraavan gynen joten jos söis teroja nyt sen aikaa, että selviäis tarviiko niitä jatkaa vai ei. toisaalta tekis mieli kokeilla ilmankin, kun kuitenkin sanotaan, että hyvä ovis tuottaa hyvän keltarauhasen joten näkispä senkin sitten mitä tapahtuu. toisaalta ei kyllä viiti riskeerata mitään turhan takia.
Varasin gyneajan tammikuun lopulle, se ois sitten joko alkuraskauden ultrakäynti tai follikkeliultra. Mieluummin tuota ensimmäistä, jos vaan sais valita.. Mut jos ei niin sitten varmaan gynen kanssa pitää pohtia mitä kikkaa koitetaan seuraavaksi.
Uups, nyt oli omanapasta hölötystä, mut pakko lopettaa, joku katastrofi iski..
piipaa kp 14/26 dpo1
Siis sain Aconin ovistestiin selkeen plussan mielestäni aamupissasta... Mut päiväl tei sit OvuNow-testillä ja ei mitään... Oon ihan sekaisin tikkuineni päivineni... Mitäs nyt uskoisin... Tuntemuksia ei ole suuntaan ei toiseen...
Ossaaks kukkaan sannoo? =)
Shani@ kp 14/27-29 yk2
mulla on käytössä noi ovunow testit ja jokunen kierto sitten vertailin myäs aconin testeihin ja selkeesti myöhemmin noi ovunowit näytti oviksen kuin aconit. Uskon että ovis on sulla tuloillaan jotenka hus hus peittoja pöllyttämään siitä :))
koralli sitkee sissi oot ku et testannu, huomiselle pidän peukkuja, että saat viivaa näkyviin*peukuttaa*
pahoittelut tädin yllättämille :(
Piipaalle tsempitystä ja nyt todellakin toivon että teillä onnistaa. mites ne luget eroaa teroista?munkin täytys varata aikaa gynelle, ens viikolla sitten ku tietää että meneekö oikeeseen ultraan vai hakemaan lisää lääkkeitä...
ommoon nappoon ei mittään uutta, lämmöt tänään jo aamusta 36,8 vaan en nyt tiiä onko ne oikeita vai johtuneeko alkavasta flunssasta. pikkasen nippailee oikealle munasarjan seutuun ja oikee tissi on kipee, muuten ei mitään, ai niin paitsi aamulla pieni pahoinvointikohtaus pääsi yllättämään :)) alkaa jo jänskättämään mutta testaa en koska mie taas en halua nähä niitä haaleita viivoja vaan tahdon sitten oikein kunnon plussan ku se aika koittaa... ja voi ARGH huomenna on viimeinen pv kotona ja sitten alkaa 100%työaika :(((
t.tamatu 26/27-30
Paha olo on kaiken päivää, hetkittäin pahempi, sit taas parempi, mut tätähän sitä on toivottu...
Noista haamuista mun piti tulla sanomaan, että tuossa syksyn mittaan sain useammankin ' haamun' kun acon 10:llä testailin, mutta menkat tuli kuitenkin.. Mä kyllä väittäsin, että niissä näky vaan se viivan paikka kuitenkin, eikä niinkään haamua. Niihin kyllästyneenä en niitä sitten enää tilannutkaan :)
Ilmoittaudun taas minäkin pitkästä aikaa. Oli vähän joulukiireitä ja sitten oltiin muutama päivä pois kotoa.
Ei sitten tullut meille syyskuun alun vauvaa, täti kun tuli kylään ennen joulua. Mutta nyt on menossa taas jo kp 10/22-26 ja syyskuun lopun vauva olisi tilauksessa!
Plussa-aalto pyyhkäisköön ylitsemme!
Kaikille sisseille Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2007!
Satsa. Aconissa ei todellakaan ole viivan paikkaa. Olen itse varmistanut asian kotitesteiltä. Ja siksi toisekseen kemialliset raskaudet ovat yleisiä, milteipä yleisempiä kuin, että niitä ei olisikaan, jos raskautta yrittää ja niiden osuus kasvaa kohisten mitä vanhempi nainen on kyseessä.
http://metku.net/~pesu/keskenmeno.php
Siksipä esimerkiksi munkaan tilanne ei ole mitenkään poikkeuksellinen, päinvastoin.
Tamatu! Ei kai noissa teroissa ja lugeissa niin hirveesti eroa ole. Tero on synteettinen ja kai vähän miedompaa tavaraa kuin luge. Siks aattelinkin, että se varmaan riittäs, jos sitä sitten tarvis lainkaan.
Toisaalta, jos raskautus niin sillonhan käytetään lugeja koko alkukolmannes, terojahan käytetään vaan se 10 päivää kierron puolivälistä alkaen. Siinäpä se mitä mietinkin, että onkohan sillä väliä, jos joutus vaihtamaan merkkiä lennossa!
Voi että nuo sun oireet kuulostaa niin lupaavilta! Hirmuset peukutukset täältä!
Koralli! Mites kävi tänä aamuna? Vastustitko vielä kiusausta vai..? =)
Ensiksi pahoittelut neganneille ja pudonneille!
Kiitokset Korallille kannustuksesta ja onnea myös sun testailuun!
).( Nyt olen entistäkin enemmän pihalla tuosta kierrostani. Eilen juili ja jomotteli vasenta munasarjaa oikein kunnolla. No, ajattelin hetken mielijohteesta tehdä Clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin ja yllätys olikin melkoinen kun siihen tuli positiivinen tulos. Eli mulla olikin ovulaatio eilen, vasta?! Olinhan tikutellut (perinteisillä tikuilla) tuossa aiemminkin, mutta en mielestäni saanut tarpeeksi vahvaa viivaa, joten ajattelin, ettei ovulaatiota tapahdu tässä kierrossa ollenkaan ja lopetin tikuttamisen. Nyt sit tämä positiivinen tulos. Olin aika ihmeissäni ja päätin tehdä Aconin raskaustestin perään. Negatiivinen oli. Tänään tein sitten molemmat testit. Negaa näytti sekä Clearbluen ovulaatiotesti että Acon 10 raskaustesti. Eli ilmeisesti mulla on tulossa tosi pitkä kierto? No, eipä auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää, eli enpä testailekaan nyt vähään aikaan...
Pikkupapu kp 27/? (yk 1)
Hyvää uutta vuotta kaikille sisseille! Antaa plussatuulien puhaltaa!
@Ruusu@: Plussaonnea nyt tälle toiselle syyskuun kierrokselle db
Plussanneille onnittelut ja tädin kylään saaneille lohdutushalit.
ON: Eilen illalla alkoi kauheat menkkakivut ja yölläkin ne valvottivat. Voisin veikata, että viimeistään huomenna tulee täti :(
Olen jo luovuttanut tän kuun suhteen, vaikka vuotoa ei vielä ole. Ei nimittäin tunnu, ei sitten yhtään, raskautuneelta.
Nyt tuleekin sitten vähän pakosta taukoa yritykseen, sillä seuraavat 2-4 kk ovat niin työntäyteisiä, että sängyssä käydään varmaan vain nukkumassa. Hirvittää jo etukäteen, kuinka saadaan näin kiireinen aikataulu toimimaan lapsen hoidon kannalta. :S
Unikonkukka kp 22/23-27
Niin, siinäpä se tärkein. No, testaan vielä tiistaiaamuna, mutta jos sekin on nega niin luovutan taas. Ja oikeestaan luovutin jo tänään.
Koralli73 mieli matalana
Ei ei, eihän me nyt vielä luovuteta, häntä pystyyn!
Sun lämmötkin näytti tosi hyvältä!
Itse asiassa nyt näytti ihan siltä kuin kiinnittymisdippi oiskin ollu se eilinen joten kaikki peukutukset siirretään tiistaille entistä hurjempina!
).( mulla on nyt koko maha kummallisen kivistyksen kourissa,huimaa ja etoo sekä selkää särkee ja uni maistuu. Nyt oliski lyhyen kierron mukaan päivän myöhässä täti mutta silti luulen että nämä on tätiä enteileviä kipuja :o(
En millään jaksa uskoa että ensimäisellä kunnon yrityksen kierrolla tärppäisi kun ei niin ole käynyt ennenkään. Toivo alkaa nousta kunnolla vasta ensi vuonna. Tissien kasvullekkin löysin järkisyyn kun vähä mietin tilannetta. Olen nimittäin vajaa kuukausi sitten lopettanut meidän 2 vuotiaan imetyksen joten siellä voi olla maitoa jolle ei olekaan enää tilausta. Hiljakseen mennään kohti uutta vuotta,testinki ostan vasta päivää ennen kuin testaan ettei tule kiusausta tai yllytetyksi testaamaan :o)
OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PALJON PLUSSIA!!
meillä sataa kamalasti vettä... :o( ulkotulet ei tule kysymykseenkään..
niiloakseli kp 23/22-39->jopa 70
oireet joo ja lupavia joo, olihan ne eiliseen asti, illalla alkoi noin euron kolikon kokoisella alueella kohdussa kipuilu ja sitä eksti 1-2h ja aamuyöllä alkoi menkkamaiset jomotukset jotka tietää sitä että täti rynnistää paikalle huomenna, en edes vaivautunut lämpöjä mittailemaan tänään, kun ei enää palele niin ei ne kovin korkeet enää ole. tää on sit kaiketi 3 kemiallinen perätysten, eipä paljon naurata ei, hitto ku sais muutaman vuoden ikää pois niin kaikki hepottus...
no nyt tuli kyllä omanapanen juttu mutta KORALLI paljon haleja sulle ja toivotaan että seuraava testaus näyttää jo kahta viivaa!!!!
mie alan suuntaamaan ajatukset jo tulevaan työhön ja sen seurauksena meidän vauvaprojekti jää nyt taka-alalle, gynellä kyllä käyn selvittelemässä josko jotain syytä löytys mutta varsinainen yritys jää ja siirryään tjot-meininkiin...
onnellisempaa ja vauvarikkaampaa tulevaa vuotta!!!!!!!!!!!
Kiitos tsemppauksesta. Edellinen viesti tuli kirjoitettua heti negatestin jälkeen myrtsinä. Kyllä tässä taas mieli on piristynyt. Katsellaan nyt vielä se tiistain testi. Seuraava kierto menee ohi sitten kun minulla on pieni leikkaus edessä tammikuussa (jonka olisin nyt perunut jos olisin raskaana), mutta ilmeisesti sitten taas seuraavaan kiertoon ehdin mukaan, hyvä niin.
Pahoittelut myös muille, joille täti on tullut tai näyttäis lähestyvän. Itsellänikin nyt alaselkä vähän jo jomottaa, vaikka menkat pitäisi siis alkaa vasta ens pe tai la.
Tärppionnea teille kaikille!
Ja oikein iloista uutta vuotta!!! Me lähdemme tästä pikkuhiljaa mummulaan esikon synttäreitä viettämään ja sitten illalla ammutaan raketteja ja valetaan tinoja. Jospa tinat ennustaisivat plussaa ensi vuodelle... :)
Koralli73 kp 26/n.31? dpo8? yk6
[color=blue][b][size=3]Oikein hyvää ja tärppionnekasta uutta vuotta jokaikiselle![/color][/b][/size]
[color=darkpink][b]♥ Korallin lapsoselle lämpöiset synttärionnittelut! ♥ [/color][/b]
T: piipaa kp 15/26 dpo2
[color=blue][b][size=3]Iloista uutta vuotta minulta myös![/color][/b][/size]
iiks, nyt niihin owunoweihinkin tuli plus! eli me pöllytellään raketit paukkukoon tahti! =) *nolostuu*
Nähdään ensivuonna!
Shani@ kp 15/27-29 yk2 ja toivon sydämestäni et vika
Oltiin myös päivällä esikoisen synttäreitä viettämässä mummilassa. Kohta pitäisi parit raketit laittaa ilmaan.
Mulla kp 4/28-32 eli joudun hyppäämään seuraavan kuun laivaan mukaan. Plussaonnea muille!
/ Tutti *vilkuttaa kaikille*
Testasin jouluaattona negaa ja nyt uudestaan tänään. Taitaa olla kp 32/25-32. Taidan siis juhlia uutta vuotta kunnolla! Jostain syystä kierto sekaisin. Mä niin olisin toivonut syyskuun vauvaa.
Mukavaa uuden vuoden juhlintaa kaikille ja parempaa onnea testailuun!