Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYSKUUN SISSIT *** vko 52

25.12.2006 |

Vuoden viimeisen viikon pino pystyyn!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! juu, tänään tuli oikein kunnon ovisplussa!

Ihan turhaan taas hätiköin ja merkkailin niitä aiempia. Näköjään nää clomit tekee asian eteen niin paljon, kun aiemmin en muista aikoihin saaneeni näin hienoja ja vahvoja plussia!

nyt ei sitten muuta kuin varpaatkin ristiin, että tällä kertaa pysyis kaveri kyydissä, jos siis sinne asti päästään. toisaalta en sitä epäile, kun oon melkein joka kierrossa hedelmöittyny niin miksei sitten nytkin. Se kiinni pysyminen kun onkin se vaikeempi juttu.

Sullahan on nuo ovikset yleensäkin ollu suht samoihin aikoihin joten mä veikkaisin, että sulla oli ovis nyt kp15 tai 16, sillon se ei ois kuin pari päivää myöhässä edellisiin kiertoihin. No pääasia kuitenkin, että on ees ollu ja päästään sua piinaamaan! =D

Maharaja. Pahoittelut negasta, mutta pidetäänpä vielä toivoa yllä, kun ei tätikään ole saapunut!

Tirlittan! Joo, kyllä se mullekin sopis, että tulis seuraavatkin lapsoset samana päivänä! =)

Mä vaan alan ehkä pikkuhiljaa jo luopumaan toivosta, on tätä niin kauan jo yritetty. Mut jospa sun siivellä vaikka onnistuis tällä kertaa! =)

Mut nyt ylös penkistä ja ulos!

piipaa kp 13/26

Vierailija
42/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa väärällä puolella, mutta ajattelin kuitenkin kirjoittaa :D Tuolla muualla ei vielä syyskuisille ollut omaa pinoa enkä sitä rohjennut sinne tehdäkään. Eli minulla on sellainen tilanne, että jouluaaton aattona tein positiivisen raskaustestin. Mahdollinen la olisi 3.9.2007.

Esikoista odotetaan ja toivotaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että kaikki menee hyvin....

Sanokaa vaan jos haluatte minun poistuvan pinosta, mutta jostain sitä vain yrittää löytää sitä itselle sopivaa porukkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vaan mukana! Josko toisit vaikka meille muille onnea mukanasi ja päästään sitten kaikki porukassa tuonne odotuspuolelle! =D

T: piipaa

Vierailija
44/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta hengessa olen mukana, vaikken niin useesti ole ehtinyt palstautua!

kp:tkin pitaa nyt tarkastaa ensin, hetkonen vaan; kp 20/26-32

se riippunee miten nuo clomit toimi tan irrotuspiikin kera, joka toi ovista aikasemmaks' !!

Haaveet Syksyyn - on muuten jatkuva palsta; eli nekin jotka tippuvat esim. syyskuisista voivat aivan hienosti sinnepain tulla kirjoittelemaan, pysyisi sitten niinkin sama sakki kasassa...Ei tule sellaista ' paniikkiakaan' kun joka kuukausipinosta tippuu...

Omaan napaan ei kuulu yhtaan mitaan - ei puolin, ei toisin!? Paansarkya oli pari paivaa, johtunee lugeista? En tieda kun ekaa kiertoa niita syon.

Plussanneille onnittelut ja tippuneille tsemppia tulevaan!

- levinia ulkomailta kp 20 -

Vierailija
45/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni oikein mukavasti lumen ja auringon keskellä hiihdellen ja pulkkamäkeillen. Pukkikin kävi meitä tapaamassa ja lahjoja tuli yli oman tarpeen :-)

Tänään olisi sitten kuukautisten alkamispäivä.... rinnat ja etenkin niiden päät ovat kipeät ja yleensä ennen kuukautisia vain rintojen sivut ovat olleet arat... en uskalla testata kun viimeksi intoilin vähäisen liian aikaisin ja sittenhän se menikin kesken. Mutta kaipa testailen kuitenkin viimeistään 31.12. jotta tiedän voinko nauttia kuohuvaa vuoden vaihteen kunniaksi ;-)

Plussasäteitä vuodenvaihteeseen itse kullekin!

Ykä kp 26/26

Vierailija
46/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut Touholle ja tervetuloa mukaan!

Täällä odotellaan sunnuntaita, jolloin voisi ekan kerran testata. Testit polttelee laatikossa, mutta olen päättänyt pitää " pään kylmänä" asian suhteen, enkä testaa ennen uudenvuodenaattoa.

Oireita, jos niitä haluaa hakea, on runsas valkkari niinkuin Niiloakselillakin. Toisaalta valkkari runsastuu muutenkin ennen menkkoja, joten eipä siitä voi mun kohdalla päätelmiä tehdä. Toinen oire on tiheentynyt virtsaamisentarve, jonka voi kuitenkin selittää sillä, että juon aika paljon. Eli se niistä " oireista" .

Esikoisesta muistan vain sen, ettei mulla ollut juurikaan mitään oireita ennen plussausta vaan vasta sen jälkeen. En meinannut uskoa plussanneeni silloin kun oli niin " normaali olo" . Toivottavasti nyt olisi samoin. No, sunnuntaiaamuna se selviää, joten toivotan nyt kaikille siseille oiken hyvää viikonloppua ja palailen sitten uudenvuodenaattona, YrjöLunnin ja Koralli73:sen lisäksi, kertomaan miten kävi.

Pikkupapu kp 25/28? (yk 1)

Vierailija
47/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa ollaan taas kotona :)))))!!

maharajalle(meniköhän se noin) pahoittelut negan testaamisesta.

ja tervetuloa sinulle joka olet jo plussannut ja onnea hirmuisen paljon*hali*

ja koralli jännitän nyt sun puolesta ja peukutan ihan hullun lailla. omaan onnistumiseen en oikein jaksa uskoa, eilisen päivän lämmöt 36,4 ja tänään taas 36,7. mullahan on noi lämmöt yleensä laskenut sen 2pv ennen tädin tuloa ja jos ovis oli silloin 18.12 niin tädin pitäs kurvata paikalle 1.1 saattaapi olla surku fiilis alottaa työt. esikoisen hoitoasiat on nyt onneksi järjestyneet niin siitä ei oo enää huolta.

nyt täytyy jatkaa pyykinpesua...

Vierailija
48/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin kuumeiluvaihe taitaa olla onnellisesti ohitse, sillä eilen aamulla tulla pätkähti plussa. La:ksi tulisi lyhyimmän kierron mukaan 5.9.07

Kolmatta meille on tehty puoli vuotta, nyt siis yk7 ja tärppi. Kaksi edellistä ovat tärpänneet suunnilleen ajatuksesta, eka toisesta ja toinen kolmannesta kierrosta, tää nyt sit anto hieman enemmän odottaa itseään..

Meillä on tyttö 02/03 ja poika 08/04 ja neiti on pikkusiskoa tilannut jo pitemmän aikaa. Ekaan neuvolaan menen tammikuun lopulla..

Perustin listan syyskuisille, en tiedä, oliko sellainen jo jossain, mutta nyt ainakin löytyisi osoitteesta

http://groups.yahoo.com/group/SyyskuunSissit2007/

Vierailija
49/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin sittenkin tänne vielä tämän vuoden puolella :)

Onnea plussanneille!

ON: Ei mitään erityistä. Mitään raskauteen viittaavia tuntemuksia ei ole. Nännit on olleet kipeät oviksesta lähtien. Vielä ei ole muuten rinnat kipeytyneet. Mullahan se viittaa menkkoihin. Alaselkää vähän on juilinut, joten pahoin pelkään sen ennakoivan menkkoja. Vatsakin on ollut tänään vähän sekaisin. Toivottavasti ei vaan ole mitään mahatautia, kun sitä on nyt liikkeellä.

Ehkä pitäisi vaan olla tyytyväinen, kun ei ole mitään erityisiä oireita, sillä negakierroissa niitä on riittänyt :)

Unikonkukka kp 20/23-27 dpo 7

Vierailija
50/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tulin kaupungilta ja söin kiinalaista niin että nyt näytänkin raskaana olevalta :o)

onneksi tasaantuu pian. Kaverinikin sanoi että " kappas sulla on tissit" kun olen aika pieni rintainen pitkään varteeni nähden eli sitä en ole kuvitellut ne on oikeasti isommat ;oD

Testaamaan alan vasta 15.1 aikaisintaan ellei oireet pahene ja pönttö kutsu päätä...

Alessa hypistelin henkkamaukan äippävaatteita kun olivat puoleen hintaan mutta niin kova usko ei vielä ole että olisin jo ostanut kaappiin.

Mutta nyt lasten haku reissulle ääh! jalat huutaa jo valmiiksi apua...

Niiloakseli kp21/22-39->

P.S mun tissit ei enää mahdu edes liiveihin vaan tursuaa sivusta,toinen enemmän ku toinen... mielenkiintoista :o)

Vierailija
51/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli! Sä meinaat kyllä hurja sissi olla, jos noin kauan meinaat olla testaamatta! Kyllä mä jo suna testaisin ens viikolla, jos ei kerran tissikään liivissä pysy.. ;D *yllyttää*

Jee! Ja tätä se vahva ovisplussa tiesi, pari tuntia sitten oli taas ihan hillittömät oviskivut josta ei todellakaan voinu erehtyä. kaiken lisäks sama toistu tunnin päästä joten taitaa olla tuplasti enempi mahdollisuuksia tässä kierrossa! =) voi jospa se kortisonikuuri ois tehny mulle jotain ihmeitä ja nyt kaikki onnistus..

Vierailija
52/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas nippailee, nipistelee vattas. Jokaises viime kierros (viime kierros ei tainnu olla tosin) on ollu yhtenä tai kahtena päivänä n. puolessa välissä luteaalivaihetta nippailua, olen tulkinnut sen joksikin kiinnittymisyritykseksi, vaikka mistäs minä tiedän mitä se on. Lämmönnousu on siihen usein liittyny eli on nippaillu sinä päivänä kun lämmöt olleet korkeimmillaan. No tänään ei kyl lämmöt olleet entisiä korkeammat mut katsotaan huomenna. Olis niin kiva ku tuo nippailu merkkais jotain... *huokaus*

Omanapainen viesti, sorry. Tää on välillä niinku nettipäiväkirjaa kirjottais, ku tänne kirjottelee ajatuksiaan, eikö vaan?

Yrjölunnille ennustan nännien pohjalta plussaa ;) Se oli mun ykkösoire (ja ainoa) raskaudesta esikoisesta.

Piipaalle onnittelut mojovasta kaksoisoviksesta :) Mulla ei ollu oviskipuja täs kierros lainkaan, mistähän se johtu, yleensä on aina jotain. Mutta kai lämpöjen nousu kuitenki todistaa, että ovis tapahtu, eikö vaan Piipaa?

Tamatu: En luovuttais sinuna vielä, sulla on niin hyvät lämmöt kuitenkin. ++++++++++++++

Satsalle plussaonnittelut!!!! Lohdullista että tärppi tuli kuitekin siedettäväs ajas sulle. Lohdullista siinä mieles, että meillä esikoinen tärppäs ekasta kierrosta ja nyt on menos mulla siis yk6 ja mietin ett tärppääkö enää lainkaan. Mut sun tilanne kannustaa muakin :)

Niiloakseli: Ennenkuulumatonta että odotat testausta noin pitkään!!! Rautahermo! :D Minä siis aion testata sunnuntaina dpo8, öh, hölmöä kai, tykkään tuhlata rahojani taivaan tuuliin, tai tässä tapauksessa roskiksen täytteeksi (roskis pursuaa milloin ovistesteistä, milloin raskaustesteistä :I )

Siis kyllähän mun järki sanoo, että kannattais ees odottaa dpo10 eli ens tiistaihin, mut ku joku ääni sisällä yrittää usuttaa jo testaamaan huomenna, niin siinä mielessä tuo sunnuntai on taas parempi vaihtoehto. Maanantaiaamu ollaan anoppilassa ja siellä en halua testata, ku plussakarjaisu kaikuis vessasta kaikkien kuuluville... tai sit mielipahan kyyneleet valuis anopin tarjoamaan aamukaffiin, ei ei, mieluummin kotona kaikessa rauhassa haluan testata.

Tulipas taas jaariteltua...

Plussasäteitä!!!

Vierailija
53/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei lämmöt nouse, jos ovista ei ole tapahtunut. siihen tarvitaan keltarauhanen joka ne lämmöt nostaa joten varmasti oot ovuloinu. Voihan se tapahtua muuten yölläkin jolloin et oo kipuja huomannu!

Mut aatteleppa, jos tuo mun arvailuteoria oiskin oikeessa niin huomenna oiskin jo dpo9 ( !!!! ) ja silllon voisit oikein hyvin testata jo huomenna..! ;D *yllyttää* =)

Ja sit jos se ois nega niin tietty mun teoria ois väärässä ja ovis myöhemmin joten ei hätäpäivää.. ! =)

Vierailija
54/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän sulkea korvani sun yllytykseltä :D *vaikeeta*

Vierailija
55/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa00: en ole ikinä raskautunut näin äkkiä enkä koskaan ole kiirehtimällä plussaa saanut joten minä elättelen toiveita ja kasvatan (mielikuvitus)oireita niin kauan kunnes tuo kp 39 on mennyt rikki. Mieluummin toivoa elättelen kuin pahoinmielin tätiä kaipailen joka tulee milloin huvittaa.

Jos ihan oksulle joudun menemään niin sitten aikaisemmin tai jos huimaus vaikeuttaa normaalia elämää. Koittakaahan kestää :o)

).( tänään on huimannut ihan kamalasti kuten oikeastaan koko viikon ja mahaa jomottaa kummasti edelleen, nännit herkkänä sekä ihan outo juttu mulle takareisissä hiusverisuonet katkeilleet ja jalat on ihan kosketusarat ja täynnä punaisia viiruja :o/ Tänään oli myös oikein vaalean rusehtavaa valkkaria joka voi merkata lyhyen kierron mukaan huomenna alkavia kuukautisia tai pitkän kierron mukaan kiinnitymisvuotoa. Hankalaa kun ei ole kellon tarkka kierto,sellaisen kun saisin!

raskautuminen olisi kyllä ihan älyttömän hienoa!!

Niiloakseli kkp 21/22-39

ainii: toinen tissi on todellakin pöhöttyneempi kuin toinen ja reilusti! kummaa....

Vierailija
56/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassos noihin mun lämpöihin ei voi satavarmasti luottaa koska mittaan päivälämpöjä(tai ilta)3-vuorotyö ja öisin herätteleävä esikoinen ei anna mahdollisuutta tarkkoihin mittauksiin. mut sen olen huomannu että aikalailla samaa ne näyttää vaikka mihin aikaan mittaan. nyt palelee niin vietävästi, saunasta just tultiin ja sielläkin valitin että PALELEE, mies oli hieman että joo heitäppä löylyä ;)))). Rinnat on molemmilta sivuilta kipeät, mutta muuten vointi erinomaisen hyvä, ei juilimista mahassa eikä menkkaoireita(ei kyllä viime kierrossakaan ollu). ja samaten en havainnu tässä kierrossa ovisoireita, vaikka yleensä olen monta päivää kipeänä ja mullahan saattaa noi lämmöt nousta noista teroluteista. mutta muutama päivä vielä ja asia alkaa selviämään, testata en meinaa ku vasta viikon päästä jollei tätsy ole saapunut.

Vierailija
57/80 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäisenä neitinä menin sitten äsken tekemään testin ja negaa näytti :-( Tänään siis kp 26/26 ja testi BeSure tai jotain...

Jos positiivisesti pitäisi ajatella niin hyvä että näytti negaa eikä plussaa jos olisi parin päivän päästä taas kuukautiset alkaneet. Lisäksi voin nauttia sitä kuoharia parin päivän päästä :-)(.

Hyvää yötä sissit, poistun keskuudestanne lokakuisiin, byebye!

Ykä

Vierailija
58/80 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmitukset Ykälle *vilkuttaa* koitahan nostaa häntä pystyyn kaikesta huolimatta.

jaahas, täälähän onkin pari varsinaista kiusaajaa ;) Voi voi teitä. Ei saa Korallia kiusia!!!*osoittaa sormellaan soo-soo*

Jänniä paikkoja on monella, huimaa, eikös? Jännitys tiivistyy sielä sun täälä.

Itsellä on ihan ok olo, ei ole suuntaan taihi toiseen mitään eksoottista tapahtunut. Odotellaan siis ihan rauhassa. Nyt tässä kuussa ainakin yritettiin osua oikeisiin päiviin mutta eihän sitä koskaan tiedä. kaverilla oli sellainen teoria, että kun yrittää 2 päivää ennen ovista, nappaa. Hänellä se on onnistunut x3. Aika mielenkiintoista, eikö?

Uutta vuotta täälä valmistellaan. Kuoharia meinaan vielä ottaa ja juhlistaa tulevaa vuotta. Voihan se olla, että sitten jossain vaiheessa alkaa pidempikin kuiva kausi ;) Ja saa ajatukset muualle pariksi päiväksi....

Oikein fantsua uutta vuotta Sissukoille. Koittakaahan ottaa ilo irti ja nautiskelkaa paukuista ja raketeista!!!! Plussaista vuotta 2007 Teille kaikille toivottelee

Katarina kp 16/25-28

Vierailija
59/80 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista ja pahoittelut negoista, täällähän tapahtuukin nyt paljon!

(.)

Hassuja tuntemuksia, en ole näitä edellisissä raskautumisissa/yrityksissä seuraillut, joten innolla luin teidänkin tuntemuksia. Mulla siis on tarkka kierto ja oletettu ovis puolivälissä (siten ainakin edellinen raskaus onnistui, kp 14/28). Kuitenkin kp 8 tuntui alavatsassa viiltävää kipua, kesti iltapäivän verran. Mikä lie? Ja sitten kp 17 oli tosi isoa kuvotusta, nippailua, jomotusta, nykimistä ym. Kesti vuorokauden, eli aika pitkään. Kääk, olikohan se vasta ovis??!! Silloin ei näet hommailtu... Edellinen kerta oli kp 13 ja 14 (ja 7). Mutta jos ovis oli vasta kp 16-17... Tai olikohan se jo kp 8? Voih. No ehkä ne simpat jaksaa sinnitellä pari-kolme päivää. jaksaako joku tulkita mun mahakipuja ;) ? Voiko ne olla jotakin kiinnittymistä tms.? Tuntuuko se edes, koskaan, kenelläkään? Milloin se kiinnittyminen ym edes tapahtuu??

Ihan pihalla,

Tirlittan kp 19 (vai jo 20, en jaksa tarkistaa?)/28

Vierailija
60/80 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pääni enkä testannut :) No, aamulämpö oli niin surkean alhainen, etten tuntenu ees kiusausta testata. Näinköhän tämä taas menee. Eilen illalla nousi yli 37 lämpö ja nippaili masussa ja mulla oli toiveet korkealla, vaan siihen se jäi, aamulämpö alhainen eikä nippailuista enää tietoakaan. Hmm.. kuvittelinkohan taas kaiken vai yrittikö jotain tapahtua.

Piipaa: kun sanoit että sulla lähes joka kuukausi tärppää mutta ei vaan kiinnity ja saat niitä haamuviivoja, niin mä en oo saanu niitä haamuviivoja täs yritysaikana vielä kertaakaan. :/ Se mietityttää kun kuitenkin ovikset olen tienny päivän parin tarkkuudella ja on tähdätty oikeaan aikaan. Niin miksi ei tule haamun haamua edes. Minäki kuitenkin aina aikaisin testaillu noilla oikein herkillä testillä, niin ei silti mitään näy. Pitääkö täs huolestua? Mulla taitaa ollaki siitä hedelmöittymisestä kaikki kii, liekö nuo nippailut kaikki sit vaan mielikuvituksen tuotetta.

YrjöLunnilla pahoittelut negasta :(((( Tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Onneksi on näitä juhlapyhiä niin on muuta ajateltavaa. Haettiin äsken raketteja aattoillaksi ja poitsulle pari lahjaa. Esikko täyttää uudenvuodenpäivänä 3 vuotta! :) Ei tässä siis myrtsinä voi oikein olla :)

Iloista vuoden viimeistä viikonloppua kaikille!!!

Pikkupapulle erityistsemppaukset huomiseen testaukseen!

Koralli73 kp 25/n.31? dpo7? yk6