Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys raskaustestistä

Vierailija
28.12.2005 |

Hei! Voiko täällä kysyä? Siis kuinka luotettava on raskaustestin (NEGATIIVINEN) tulos, jos menkat on vain päivän myöhässä? Milloin tulos olisi varmasti luotettava? Siis kuinka monta päivää/viikkoa menkkojen pitää viivästyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin testejä mainostetaan, että näyttävät tuloksen jo samana päivänä kuin menkkojen pitäisi alkaa. Mutta tiedä sitten. Riippuu testin herkkyydestäkin.

Itsellä kävi ekassa raskaudessa niin, että sain vaalean plussan kun menkat olivat pari-kolme päivää myöhässä. Odottelin pari päivää, ja testasin uusiksi, ajatellen että plussa olisi vahvistunut, mutta näyttikin negatiivista. Menkat eivät kuitenkaan alkaneet, joten testasin vielä muutaman päivän päästä, ja vahva plussahan se oli. Ekat testit olivat kaupasta ostettuja, nimeä en muista, ja kolmas apteekista ostettu ClearBlue.

Ja kyllähän joku kertoo, että plussa on tullut vasta paljon, paljon myöhemmin. Itse odottelisin vielä, ja jos ei menkkoja kuulu, testaisin muutaman päivän päästä uudelleen.

Vierailija
2/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon on vaikea vastata, kierto saattaa heitellä, ovulaatio ollut odotettua myöhemmin, stressi ja jännittäminen erintoten.

Testaile parin päivä päästä uudelleen jos kuukautisia ei ala kuulumaan, jos tulisi varmempi tulos sitten.

Itse testasin apteekin raskaustestillä negan kp30/30 ja 32/30 tosi haalean plussa viivan, raskaana ollaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se herkin testi? Iso kiitos vastanneille!

Vierailija
4/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kp 27/26 ja negaa näytti apteekin halvin testi. Vieläkään ei ole alkaneet, vaikka kp 25-26/26 tuntui, että " kohta alkaa" . Nämä on niitä asioita mitkä tekevät hulluksi. Kovasti olen muutaman päivän palellut (mulle tosi epätyypillistä) ja äsken sanoin miehelle, että onkohan mahatauti tulossa, niin teki pahaa tai sitten olen tulossa HULLUKSI! Auttakaa!!!!

Vierailija
5/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä voi tilata raskaustestejä, jotka on jonkin verran halvempia kuin apteekissa. Oliskohan ollu perhesuunnittelun sivuilla, kun on linkit niihin. Niissä on tosi herkkiä testejä, jotka tais reagoida jo 10 " yksikköön" hcg:a, mutta kaikki ei oo kai ollu niihin ihan tyytyväisiä.

Itse oon ostanu ihan apteekista, mm. apteekin oma (tai jotain sinnepäin) ja Sure Step on ihan hyviä, vähän halvempia, testejä. ClearBlue taitaa antaa +merkin, jos on raskaana, joten on ehkä vähän selkeämpi tulos, kuin pelkkä viiva...

Noiden herkkyyksistä en tiedä, mut jos menkat on jo useamman päivän myöhässä, pitäishän niiden jotain näyttää. Itse sain muistaakseni Sure Stepillä plussan, kun menkat oli myöhässä neljä päivää.