Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYSKUUN SISSIT *** vko 52

25.12.2006 |

Vuoden viimeisen viikon pino pystyyn!

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatonaattona elokuisista pudottiin ja lujaa :( onneksi olen jo käynyt lukemassa teidänkin pinoja, juuri siltä varoin että jos tänne tulen...

töihin paluu edessä viikon päästä, kauhistuttaa jo ajatus. onneksi tyttö pääsee kaverilleni hoitoon, se vähän mieltä rauhoittaa.

ja minunkin piinailut jäävät vähän vähemmäksi kun tulee taas niin paljon uutta opittavaa/muistettavaa, toivottavasti kuitenkin tärppi tulis mahdollisimman pian!

kaikille paljon plussatuulia tälle viikolle++++++++

minä jään odottelemaan että tuo täti poistuisi taas kuvioista.

CalZal kp3/28-33

Vierailija
2/80 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan montaakaan olla linjoilla näin joulun aikaan.

Me palasimme jo toisesta mummulasta joulunvietosta ja huomenna tapanina sitten toiseen mummulaan vielä piipahtamaan. Esikko oli riemuissaan joulupukin vierailusta, joten aatto meni kaikin puolin mainiosti :)

Näyttäis siltä, että ovis tuli ja meni kp 18 eli aatonaattona, ei sitten ovispäivänä mummulassa enää löydetty mahdollisuutta peuhata, joten toivottavasti edeltävien päivien simpat vielä olivat virkeitä :)

Oliko sissien joukossa jouluna jo testaavia? Itse mietin, että uutena vuotena voisin kokeilla testata ekan kerran, jos tuntuu siltä, että olisi voinut tärpätä. Vaikkakin usko raskautumiseen hiipuu kierto kierrolta, niin vielä on vähän uskoa jäljellä...jospa se nyt kuitenkin olisi tämä kierto juuri se oikea...joulun taika jos olisi vähän avittanut.

Iloista viikon jatkoa kaikille!

Koralli73 kp 20/n. 31? dpo 2 yk6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä ja tsemppiä ja tärppionnea tähän kiertoon!!!

Vierailija
4/80 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinkin, että olit tuohon aikaisempaan ketjuun kirjoittanut. Ilmanmuuta vaikuttaa testiin se, kauanko olit pidättänyt pissaa, aamupissasta puhutaan just siks, että silloin yleensä on monta tuntia oltu pissaamatta ja juomatta, niin että pissa on tujua. Toivotaan, että sun tuntemukset olis oikeita ja plussa pärähtäisi ruutuun, kun seuraavan kerran testailet!

Vierailija
5/80 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttälä toivutaan jouluähkystä..pääh. Miksi ihminen on aina nii tyhmä ja syö liikaa???

Tääläkin joulun tienoille osui tuo " tähtihetki" , joten odotellaan tässä nyt sitten mitä tapahtuu ;)

Rentouttavaa joulun jatkoa Sissukoille; uusille ja vanhoille!

Katarina kp 11/25-28

Vierailija
6/80 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun terveisia viela lahettelen vaikka sekin meni jo ohi (hih) inhottavaa olla nettipimennossa eika siis omasta tahdosta!

Oviskin oli ja meni, ei valtavia limoja tassa kuussa, mutta nippailuja senkin edesta. Kp 17 jo tanaan. (voisko olla) hassua miten aika kuluu...

-levinia-

Vierailija
7/80 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikaisesti viestittelen,eli tänään mennään kp 24/26 ja oireeton olen ollut muuten paitsi paleltanut on jo viikon yhteen soittoon,väsyttää ja nyt päälle iski kunnon flunssan.

Täällä myös joulu meni hyvin ja lapset olivat onnessaan pukista ja lahjoista,nyt vain sitten odotellaan viikonloppua taas niin ja tietysti sitä testaushetkeä

Vierailija
8/80 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voih Calzal että sinäkin tänne saavuit, mutta teretuloa kuitenkin.

joulu on mennyt niin vauhdikkaasti että eipä ois voinu kuvitellakkaan.

Koralli saakos udella että jos semmonen " kiinnittymisdippi" noihin lämpöihin tulee niin kuinkas alhaalle ne lämmöt sit tipahtaa ja missä tahdissa nousee taas??eihän mun pitäny noita lämpöjä katella mutta mutta aatonattona mittasin 36,7 sitten aattona 36,3, eilen36,8 ja tänään jo 37 ja kipeä en missään tapauksessa ole. kp:t on kai 22/27-30 en mä nyt oikein tiedä mut 3 nappia on teroja jäljellä ja ne loppuu kp 24.

Ja peukkuja koralli että simapt on eläneet tarpeeksi pitkään...

vaan nyt on mentävä

Vierailija
9/80 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tari: sulla onkin jännät paikat jo eessä, palelu kuulostaa lupaavalta oireelta. Mikä sun oma fiilis on, tuntuuko olo raskautuneelta? Koska aiot testata?

tamatu: Kiinnittymisdippihän on näitä nk. epäluotettavia merkkejä, johtuu siitä, että niitä tulee niillekin, jotka eivät ole raskaana. Mun käsittääkseni dippi on yhden päivän mittainen, eli yhtenä aamuna(selvästi ennen menkkoja, eli noin puolessa välissä luteaalivaihetta) lämpö on selvästi laskenut ja seuraavana päivänä taas noussut. Mielellään lämpö nousee vielä ylemmäs kuin oli dippiä ennen. Lämmönlasku on kai yksilöllistä, mutta saattaa monella laskea siis niin alas kuin on alkukierron lämmöt. Joillain dippi taas on vähemmän selkeä, eli lämpö ei notkahda niin paljoa. Lupaavalta kuulostaa tuo sun lämpökäyrä!!! Millä dpo:lla tuo dippi muuten tapahtu, osaatko sanoa yhtään? Muistan että et ollut ihan varma kyllä oviksesta.

Mulla ei ole vielä käyrissä dippejä näkynyt, joten itsekin mielenkiinnolla sellaista odottelen, josko olisi sitten mulle joskus merkkinä mahdollisesta raskaudesta.

Itsellä olo hieman epävarma, kun oli aamulämpö taas niin kovin alhainen. Ei oikein lämmöt nyt nouse oviksen jälkeen, eli mietin että tapahtuiko ovista loppuviimein lainkaan tai oliko taas sellainen heikko ovis, niin kuin ilmeisesti viime kierrossakin.

Koralli73 kp 21/n. 31 dpo3 yk6

Vierailija
10/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää vuoden loppua kaikille sisseille! Joulut on sitten vietetty ja uutta vuotta ootellaan! Sittenhän saakin ruveta taas oottelemaan kevbättä! =D

CalZal! Kurja juttu, että täti löysi tiensä sinunkin luoksesi. :' ( Toivottavasti eksyy sitten tässä kierrossa!

Koralli! Höh noita lämpöjä. Toivotaan, että pompahtavat pian kunnon nousuun eikä mistään huonosta oviksesta ole kyse. Jospa juhlapyhät ja muut ois vaan sekottanu lämpöjäkin.

Tamatu! Lämpösi kuulostavat oikein hyviltä! Mä kyllä elätin sitä toivoa viimiseen asti, että sulla oisi tärpänny jo viime kierrossa, mutta sovitaan, että se tärppi on nyt käyny ja kohta näkyy tikussa kaksi hienoa viivaa!

Tarin flunssa kuulostaa kerrassaan lupaavalta! Olkoon se nyt sitä itseään eikä mitään tavallista flunssaa!

Oma ( . ) ..senkun paisuu, mutta ylensyömisestä vain kuitenkin..

Eilen tuli ovistikkuun melkein täys plussa ja olinkin ihan varma, että tänään on kunnon plussa. Mut ei, paljon haaleempi viiva. Otin ja merkkasin sitten sen eilisen plussaks, jos vaikka alotinkin tikutuksen liian myöhään. Eilen siis testasin vasta ekan kerran ja ovishan on ollu mulla tosi aikasin nyt jonkin aikaa. no tänäänhän se sitten selviää tuleeko ovis vai ei ja jos ei niin sitten toivotaan, että huomenaamulla ois taas parempi viiva tikussa.

Tänään oli kyllä lämmöt tosi alhaalla joten kipuja ootellessa sitten meneekin tämä päivä. ja viime kierrossahan oli just tänään eli kp11 ovis. Pääasia kun ees tulis..

Hirmusesti tärppionnea kaikille sisseille!

piipaa kp 11/26

Vierailija
11/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli73: Testaan varmaan jo tänään kun sormet jo syyhyää siihen malliin, ajoinkin hakea apteekista sen aconin testin joka mittaa sen 10,eikös sillä pitäis jonkin näköinen haamu jo tulla jos on tullakseen.

Sit minulla on jo valmiina clearblue jolla meinasin huomenna testata jos tänään näkyy jonkinlaista viivaa.

Oireita ja omia tuntuja...Välillä olen varma et nyt se plussa tulee ja välillä taas fiilikset et miks muka nyt, kun ei aikaisemminkaan.

Joten testaankin malliin et tuskimpa siinä mitään näkyy mut testataan nyt kumminkin.

Niistäminen tekee ilkeetä ku repäisee tuonne oikealle kohtuun ja rinnat kipeytyneet kunnolla kans, mut tosiaan voi vaik tietää menkkojakin,lämmöt kimpoo 37. Mut pitäkääs peukkuja et näkyis edes se haamu,ilmoittelen illemmalla kuis kävi.Niin ja kp 25/26 on menossa.

Vierailija
12/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu meni ja lahjoja tuli eli kilttejä oltiin oltu ;) täti tuli viikko sitten ja kyllä harmitti. no, nyt odotellaan taas ovista ja ollaan valmiina uuteen piinailuun. ja toivottavasti täti ei tuu tässä kuussa enää kyläilemään...

eli nyt kp 8/27

plussaonnea muille syyskuisille!

Vierailija
13/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi uusi syysvauvan toivoja! Meillä on ennestään lapset 04 ja 06 ja nyt olisi siis kolmas haaveissa. Vähän kyllä mietityttää, että miten sitä sitten pärjäisi, mutta eiköhän asiat lutviudu. Nyt meneillään kp 12/35, joten ovikseenkin on vielä aikaa :)

Koettakaahan saada kinkut ja suklaat sulateltua!

kaaka

Vierailija
14/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jäljiltä on täälläkin (( . )) levinny ja paisunu, mutta eiköhän tuo tuosta taas normaaliruualla palaudu. :)

Pahoittelut tädistä CalZal, tervetuloa kuitenkin mukaan!

Tarilla onkin jännät paikat, plussia sulle !!! bd bd bd

Kaakalle kanssa tervetulotoivotukset!

Täällä alkaa ovisajat lähenemään. Kp 12/26-29 ja aamulla tuntui vasemmalla puolella alavatsaa jonkinmoista nippailua. Simppoja on laitettu matkaan, mut täytyy tää viikko varmaan kuitenkin vielä " ahkeroida" , kun en oo niin varma näistä mun tuntemuksista. ;)

Nyt meinaa napero hermostua, kun äippä vaan istuu koneen ääressä. Se on moro!

-S- kp 12/26-29 yk 8

Vierailija
15/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun on täys olo! Monta päivää on tullut ahdettua evästä itseensä oikein urakalla, muta oli se vaan hyvää!

Täällä rupeaa monet olemaan jo piinailun kynnyksellä, peukkuja kaikille!

(.) tein tänään aamulla töistä tultuani negatiivisen testin (pregent) kun sellainen oli kaappiin sattunut jäämään. Nyt on kyllä mieli ihan maassa, kun jotenkin oli sellainen raskautunut olo... Viluttaa, rintoja juilii välillä, repäisy kipuja alavatsalla, jne... Kaikkea se kroppa tekeekin kun oikein kuvittelee.

Taidan tästä vetäytyä kolooni surkuttelemaan itseäni ja odottamaan tädin saapumista.

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta nyt en parempaan pysty.

-Rimpe- kp27/n26

Vierailija
16/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun CalZal:lle ja mamma76:lle pahoittelut tädista. Parempaa onnea tähän kiertoon!

Sanna-P:lle ja Piipalle ovisplussia! Kaakalle tervetuloa mukaan ja eiku pinoilemaan.

Tarille kaikki peukut pystyyn; sun oireet kuulostavat todella lupaavilta. Eiköhän sieltä plussa pärähdä ruutuun.

Kaikille muillekin sisseille paljon plussatuulia!

Niin se joulu taas on tältä vuodelta jo ohi. Lahjat on jaettu ja kinkut sun muut herkut syöty. Nyt vaan eteenpäin kohti uutta vuotta ja toivottavasti sen mukana tulee plussa jokaiselle sissille!

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. Odotan vain uudenvuoden aattoa, jolloin ajattelin ensimmäisen kerran testata. Mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, joten odottavalla kannalla ollaan vielä. Jotenkin itsellä sellainen olo, ettei varmaan tärpännyt kun tuo kiertokin oli niin ihmeellinen, mutta pianhan se selviää...

Pikkupapu kp 23/28? (yk 1)

Vierailija
17/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sit testattu kp 25/26 on siis menossa ja heti kun tikku pissaan kastui niin tuli harmaa viivanpaikka näkyviin, ja nyt ku on kuivunut niin kuultaa läpi punertava yhtäleveä viiva kuin kontrollissa on,joten mitäs luulette uskaltaako hivenen ruveta toivomaan jo.

Laittakaas ihmeessä kommenttia.. Clearblue odottaa kans käyttöänsä,pääsenköhän sen käyttämään.

Kauheaa kun sydän hakkaa kun en oikein tiedä uskaltaisko ruveta toivomaan vai ei.

Vierailija
18/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ovisplussan saaneille siitä se taas lähtee :))))

Tari kuulostaa kyllä plussalta toi sun viivas, jännitetään vielä suraavaan testaukseen*peukuttaa*

Koralli(sori ku vastaus kestää mut netti oli poikki ja en päässy tulemaan. erittäin paljon kiitoksia informaatiostasi) ja piipaa, aikaisemmin ku oon noita lämpöjä mittaillu niin en oo tommosta notkahdusta havainnu ja nytki olin ihan suu auki että mitäs tämä nyt oikein on, lämmöt on nyt taas 36,9 ja palelee niin vietävästi kokoajan, suuta kuivaa. Tässä kierrossa terot ei oo aihuttaneet mitään sivuvaikutuksia(niinkuin ei siinä ekassakaan).mun täytyy nyt oikein laskeskella että miten nämä päivät menee ku kalenteria en oo vilkassutkaan sen jälkene ku viikko sit tänne mummolaan tultiin. tänään kp23 menossa ja dippi oli siis sunnuntaina eli kp 20(jos lasken ollenkaan oikein)oviksesta en osaa sanoa millon oikein oli mut testin mukaan plussaa oli kp 12 ja 13. normilämpöhän mulla on se 36,3 ja nyt on lämmöt himpan nousseeet ton dipin jälkeen. HUI mua alko nyt oikeesti jännittämään....................................................................Alotan uudessa työpaikassa 1.1 ja tädin pitäs kai saapua 2.1 tai siinä paikkeilla.

Nyt oon kyllä niin täpinöissäni etten enää kykene kirjottamaan yhtään mitään, ja jos tätsy kuitenkin saapuu niin sit pudotaan korkeelta ja kovaa!!!!!

Vierailija
19/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskallan ainakin jo ruveta toivomaan sun puolesta! =) Niin hienolta kuulostaa! Jos ei ois yhtään väriä mukana niin sitten vielä vois hiukan toppuutella, mutta jos se punertaa niin siihen ei oo kun yks syy eli r-hormoni! Ihanaa!

Tamatu! Nyt mä kyllä laitan viiimiset joulusta jääneet roponi likoon sun puolesta! =D

Vierailija
20/80 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se väkisinkin se toivo aina nousee vaikka kuinka jalat maassa yrittäisi pitää.

).( tänne kuuluu omituisia :o) nännit kipeänä,mahassa juilinut 3pv (nyt jo helpottanut),itkettää koko ajan kaikki. Vielä en kyllä uskaltaisi plussaa toivoa kun oviskin oli omien tuntemuksien mukaan vasta toissapäivänä (testit kuitenki negoja). Jtp ollaan kuitenkin pöllyytelty ja toivo on korkealla. Saataisiin meidän viimeisestä se syysvauva. Kesä,kevät ja talvi lapsia löytyy jo :o)

yks yö näin unta että sain kaksi keskenmenoa yhtäaikaa :o( ja kamala pelko siitä ettei 5:des kerta voi enää onnistua.

Toisaalta välillä tuntuu ettei oikein tiedä haluaako vai ei. Yleensä alku kierrosta ei halua ja piinaviikolla kauhistuu ajatusta jos ei plussaa tulekkaan... sekavaa :o)

Testaukseenkin on niin pitkä aika vielä kun odottelen pisimmän kierron mukaan 15.1 asti. Voi kun olis joku ikkuna mistä näkisi heti kun on tullut raskaaksi niin ei tarttis jännittää ja pettyä kuukausi toisensa jälkeen...

Niiloakseli kp 18/?

P.S kertoisko joku viisaampi tuleeko limat ennen vai jälkeen oviksen??