Mikään pillerimerkki tai kierukka ei sovi!
Mirenasta jatkuva tulehduskierre, minipillerit aiheutti jatkuvat vuodot, Dienorette vei halut ja Dizminelle vei viimeisetkin halut. Hyvin ehkäisee! Samoin kuivuus jäätävää. En muista oliko vielä jotain muitakin merkkejä mitä olen kokeillut. Sen sijaan vuodot on kurissa ja iho on hyvässä kunnossa. Mutta näin ei voi jatkua. Mitä kokeilen seuraavaksi? Miten se Slinda tai sitten pillerit jotka on luonnollista estrogeenia? Ja ongelmana nimenomaan hirveät vuodot 3 viikon välein luomutilassa.
Kommentit (43)
Kuparikierukan yleisiä sivuoireita on lisääntyneet kivut ja vuodot, ei varmaan suositeltava tohon tilanteeseen. Tosi hankala tilanne, tosi ikävää että pitää kokeilla noin montaa eikä vieläkään hyvää D: Kokeile Slindaa, ei voi tietää toimiiko ennen kun olet itse kokeillut. Toivotaan parasta!
Mullekin on toi slinda määrätty mut en oo uskaltanut alottaa :/ en haluaisi alottaa koska en jaksa enää aknea henkisesti. Tiedän miten pahalta tuntuu kun mikään ei sovi. Itsekin joudun käyttää hormoneita kipujen ja runsaiden vuotojen takia. On tää naisen elämä aikamoista..
Onneksi mun ei tarvii miehenä ottaa mitään pillereitä ja kirukoita hih hih hih
Suosittelen kondomia. Ei ole mikään pakko rääkätä itseään.
Mä olen käyttänyt noin 20 v. Cerazettea, sopii tosi hyvin ja ihanaa kun ei ole kuukautisia eikä menkkakipuja. Ystävällä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kortsu.
Mites se auttaa kuukautisiin?
Onko Zoely kokeiltu?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt noin 20 v. Cerazettea, sopii tosi hyvin ja ihanaa kun ei ole kuukautisia eikä menkkakipuja. Ystävällä sama juttu.
Mulla tuli tosta jatkuva akne. Selkä oli finnejä täynnä. Ei täytynyt antibiootteja syödä mutta koko ajan pistää jotain finnirasvoja. Ja ihan karseat mielialavaihtelut. Karvoja alkoi kasvaa joka paikassa.
Kortsu olikin mutta kyllästyin hehtolitrojen mekkoihin 3 viikon välein. Rauta-arvotkin sitä myöten alhaiset enkä halua sitäkään enää. Miehen vasektomiakaan ei ratkaise kamalia vuotoja. Vaikea tilanne 😭
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tosta jatkuva akne. Selkä oli finnejä täynnä. Ei täytynyt antibiootteja syödä mutta koko ajan pistää jotain finnirasvoja. Ja ihan karseat mielialavaihtelut. Karvoja alkoi kasvaa joka paikassa.
Nää on kyllä väistämättä tosi yksilöllisiä asioita. Mikä sopii yhdelle, on toiselle se huonoin vaihtoehto. Toivottavasti löytyy vielä sullekin sopiva.
t. Cerazette-kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Kortsu olikin mutta kyllästyin hehtolitrojen mekkoihin 3 viikon välein. Rauta-arvotkin sitä myöten alhaiset enkä halua sitäkään enää. Miehen vasektomiakaan ei ratkaise kamalia vuotoja. Vaikea tilanne 😭
Ap
Mites ehkäisykapseli?
Mulla on Slindat, nämä on tähän mennessä ainoat jotka sopivat. Kokeiltuna on Yaz, Dienorette, Kyleena, Qlaira ja Zoley.
Oletko jo kokeillut naisten kondomia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsu.
Mites se auttaa kuukautisiin?
Onko Zoely kokeiltu?
Zoely on vielä kokeilematta. Ehkä sitä sitten seuraavaksi tai Slinda.
Ap
Jos ei tarvetta enää kohdulle, suosittelen kohdunpoistoa. Monet vaivat hävisivät. Vaivoina kierukan käytön ja poiston jälkeen useat kohdunsis. myoomat, virtsaamisvaivat, kun yksi kookas myooma painoi virtsarakkoa ja vaikeat, kivuliaat, erittäin runsaat kuukautiset. Mielialavaivat kuukautiskierroista johtuen pois etc.. nyt vain estrogeeni vaihdevuosioireisiin.
Minulla oli järkyttävät menkat ja migreeni, vaikka kokeilin mitä, mutta kun aloitin Qlairan ja sittemmin Zoelyn (niitä ns. luonnollisempia hormoneja) muuttui koko elämä. Migreenikohtaukset vähenivät aivan radikaalisti ja nykyisin Zoelylla on minimaaliset menkat ehkä pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mirenasta jatkuva tulehduskierre, minipillerit aiheutti jatkuvat vuodot, Dienorette vei halut ja Dizminelle vei viimeisetkin halut. Hyvin ehkäisee! Samoin kuivuus jäätävää. En muista oliko vielä jotain muitakin merkkejä mitä olen kokeillut. Sen sijaan vuodot on kurissa ja iho on hyvässä kunnossa. Mutta näin ei voi jatkua. Mitä kokeilen seuraavaksi? Miten se Slinda tai sitten pillerit jotka on luonnollista estrogeenia? Ja ongelmana nimenomaan hirveät vuodot 3 viikon välein luomutilassa.
Kokeile dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo kokeillut naisten kondomia...
En tykkää rassata sitä pussia paikalleen, siinähän paikat kuivahtaa ja klitoris lerpahtaa.
Ap
Jasmin on ollut hyvä pilleri merkki täällä
Eikö edes kuparikierukka?