Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kermaperseitä te kasvatatte?

Vierailija
22.09.2023 |

Minulla on 3 lasta, jotka pukevat päälleen mitä on ostettu ja mitä aamulla määrään. Kaikki he siivoavat omat huoneensa (niin hyvin kuin ikä edellyttää) ja minä autan tai mieheni auttaa, On eteisenimurointivuoro ja terassivuoro ja ruokavuoro olla pöydänkattajana ja salaatintekijänä. Viikkoraha tulee sen mukaan miten on käyttäytynyt viikolla. Älylaitteet ovat iän mukaan, aika on rajoitettu. Joko mieheni tai minä tarkastamme läksyt. Kavereita saa aina olla ja ne, jotka ovat ruoka-aikaan paikalla, soittavat kotiinsa, että onko okei jos syövät meillä. Tämä toimii toisinkin päin.
Ikinä ei lapsiani ole kiusattu koulussa tai vapaa-aikana yhtään mistään. He ovat sosiaalisia ja empaattisia nuoria ja harrastavat paljon.
Mikä hitto on mennyt pieleen niissä vanhemmissa, joiden hemmotellut pennut määräävät ka tuhoavat koko perheen elämän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla perheellä menee mitään pieleen....sanosko näin että elämä on😁

Vierailija
2/9 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste sulle. Mulla on lähipiirissä muutama samanlaisella ns. "tiukemmalla kasvatuslinjalla" oleva perhe (itse olen lapseton) ja heillä tuntuu olevan hyvin ongelmatonta arkea, ei koulunkäynnistä tai päikyssä ongelmia. Lapset tyytyväisen ja tasapainoisen oloisia, kohteliaita ja rauhallisia ikäluokkansa mukaisesti.

Kuitenkin he tuntuvat saavan yhteiskunnalta ja ulkopuolisilta kritiikkiä ihan jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkät aika-välit ovat lapsien syntymien välissä?

Vierailija
4/9 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän "minun LAPSENI ja muiden KAKARAT" -fantasiaketju?

Vierailija
5/9 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä oletustasi, että kaikki kermaperseet olisivat "tuholaisia" yleensä juurikin köyhimmistä olosuhteista tulevat ovat niitä pahimpia.

Vierailija
6/9 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun teidän perheessä on jotain rajaa. Kunnioitan.

Lapsenne ovat suomalaisuuden toivo.

Vierailija
7/9 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi eivät ole kiusattuja, koska ovat niitä kiusaajia.

Ja kohta tulee alapeukkua, koska "ei minun lapseni ainakaan kiusaa.."

Vierailija
8/9 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kasvata myös itsesi, koska kermapese sana on roisi ja sivistymätön.. 😙

Vierailija
9/9 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison murrosikä alkoi vasta, kun pääsi muuttamaan opiskeluiden myötä toiselle paikkakunnalle. Siinä perheessä ei ollut tilaa lasten murrosiälle, äärimmäisen autoritäärinen isä oli ainoa, joka sai kiukutella.