Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erityisen kiihoittava viesti Seksi alueella

Vierailija
22.09.2023 |

Useampi kirjoittaja on aikojen kuluessa kirjoittanut kuinka on kiihottunut täällä alueella kirjoitetuista viesteistä. Paljonhan täällä on asiattomia viestejä, asiallisia mutta ei kiihottavia mutta mukana on myös hyvin kirjoitettuja, eri syistä kiihottavia tekstejä.

Toivoisin teidän linkkaavan tähän ketjuun mielestänne kiihottavia viestejä Seksi-alueen keskusteluista ja kirjoittavan myös syyn miksi juuri tuo teksti on kiihottanut sinua. Ehkä muutkin löytäisivät tällä tavoin uusia hyviä kirjoituksia ruokkimaan mielikuvitusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, ehdottomasti. On kopioitu ketjussa missä miehiltä kysellään miltä anaaliseksi toisen miehen tuntuu. En tiedä kuinka monta kertaa olen lukenut tämän viestin ja aina kostun. Vielä kun viesti on erittäin hyvin kirjoitettu.

"Gay-hierontaan menin uteliaisuuttani krapulakiimassa ollessani Berliinissä (olen naimisissa naisen kanssa ja ei aiempaa kokemusta miehestä). Todella siisti ja tasokas paikka vastaanottotiskeineen yms. Asiallista palvelua ilmoittautuessani, aika eroottinen ilmapiiri luotu musiikin, sisustuksen ja valaistuksen avulla, sai jo vähän sekin kutkutusta aikaiseksi.

En valinnut aluksi 'full treatmentia' vaan hyväilevän ja rentouttavan hieronnan, johon kuului kylläkin anaalin- ja eturauhasen hieronta sormin. Selinmakuulla alkoi ja todella ammattitaitoista hierontaa aluksi ihan oikealla tavalla. Mukava mehho, urheilullinen kroppa toiveestani hieroi alasti ja mukavan kokoinen kulli Reisiä ja alavatsaa hierottaessa seisoi jo kun rautakanki, välillä hyväili ja runkkaili runsaalla oljylllä seisovaa kulliani, ja välillä otti suihin - tuntui hyvälle, kivekset myös hieroi kiihottavilla otteilla. Tuossa vaiheessä hänelläkin seisoi ja sain kosketella. jotenkin siinä kun nautinnon tunne kasvaa, niin se tuntui luonnolliselta saada itsekin koskettaa, vaikka mies siinä olikin. Hieroja ei antanut siinä vielä laueta ja käännyin kehotuksesta vatsalleni.

Siinä vaiheessa hieronta keskittyi pelkästään taka-ja sisäreisiin, sekä pakaroihin. Vähitellen enemmän ja enemmän anaalin aluelle. Tuntui ne liukuvat otteet ja runsas öljy aivan taivaallisen hyvälle, en edes tajunnut miten voi olla niin kiihottuneessa tilassa. Kun hän sormeili ja vähän kerrallaan liikutti sormiaan pepussani olin aivan ekstaasiss. Pääsin rentoon tilaan ja vain nautin siitä hoidosta, eturauhasta hivelleessän olin saada samantien, kaikki se uusi tunne ja ympäristö ym 'kiellety hedelmä. Tuli sellainen antautumisolo ja halusin vain lisää sitä.Hemmo taisi huomata tai tajuta tilani ja kuiski korvaani saisiko hän naida minua. No jotenkin siinä hurmioekstaasissa oikein halusinkin sitä, en tiedä mikä meni yli mutta olo oli varmaan kuin jollain hyvin lämmitellyllä naisellla. Halusin antaa ja saada. Aluksi tuntui painetta ja hieman tukalaltakin, kun kulli työntyi sisää, mutta tunne muuttui nopeasti pelkäksi haluksi ja kiimaksi. Tiesi mitä teki. Nyt ymmärrän paremmin sitäkin, minkä takia naiset voihkivat naidessa, jotenkin se huohotus ääneen työntöjen rytmissä alkoi minultakin tulla ihan itsekseen sen tunteen vahvistuessa - oikein halusin että hieroja nauttii ja laukeaa. Lopulta olin kontallani siiinä ylävartalo hieronta alhaalla, siis perse pystyssä. Sain koskematta käsin kulliini aika voimakkaanoloisen orkun ja valuin spermaa ihan kunnolla. Hieroja otti loppukirin ja laukesi murinoittensa kera vartalo kiinni minussa, sain siinä jonkinlaisen uuden orgasmintapaisen tuntemuksen vielä samaan aikaan. Panetuksen tunne palautui melko nopeasti sieltä lähdettyäni, vaimolle en ole kertonut"

Vierailija
2/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alla olevassa viestissä (247/3005) kiihottaa asetelma missä nainen antaa miehen ainoastaan katsoa kun hän hyväilee itseään. Näin miehenä tuollainen olisi hienoa kokea, ehkä kuitenkin ilman tuota naisen suurta raivoa.

https://www.vauva.fi/comment/26019670#comment-26019670

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, joita kiihottaa miehille pyllistely tai muutenkin alapään esittely?

Vierailija

klo 16:28 | 7.5.2023

Tulen kuumaksi tilanteissa, joissa voi etenkin uudelle miehelle pyllistää alapää paljaana siten, että persreikä ja pillu paljastuu. Välillä niin, että käsillä levitän pyllynposkia entisestään jotta ryppyreikä on oikein hyvin näkyvillä. Sitä suuremmat kiksit, mitä vieraampi mies ja ensimmäistä kertaa ja spontaanisti tapahtuva pyllistely on kaikkein parasta. Yksi parhaista oli, kun annoin perää yhdelle miehelle ruotsinlaivalla, ja panon jälkeen hän kutsui koko työporukkansa (olivat miesvaltaisen työpaikan tyhypäivillä) katsomaan vuoronperään pyllistelyjäni. Annoin myös ottaa kuvia siten, että näkyi vain mun takapuoli ja pyysin lähettää itsellenikin sellaisen. Sen kuvan (ja muiston) kanssa mielettömät orkut.

Välillä ulkomailla olen tehnyt niin, että menen rannalle yläosattomissa ja liian pienissä ja kireissä valkoisissa narustringeissä, joista kävellessä ja juostessa voi periaatteessa pillu pullahtaa esiin. Kerran kävi näin aalloissa kahlatessa paikallisen miehen seuratessa noin parin metrin päässä hyvin tarkoin silmin kun aallot heilautti stringit pois pillun päältä, en ensin "huomannut" tapahtumaa, ja sitten huolellisesti jäin asettelemaan kankaanpalasta pimperon päälle. Hotellissa myöhemmin mielettömät orkut runkatessa tuota tilannetta ja miehen röyhkeän intensiivistä katsetta muistellen.

Olen käynyt ulkomailla myös nakurannoilla, jotka ovat tunnettuja siitä, että varsinaisten naturistien ohella käy myös kyttääjämiehiä. Heidän aikana aivan ihana pyllistellä mm. rantavilttiä laittaen, laukusta muka pitkään jotain etsien jne.

Sanokaa, olenko ainoa nainen, jota kiihottaa tämä paikkojen esittely? :D

Itse kiihotun suunnattomasti pyllyä kevittävästä naisesta joten tämä viesti/aloitus kiihottaa

Vierailija
4/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esittelen kaluani joka paikassa, vaikkei se suuri olekaan.

Kun joku huomaa sen, vetäydyn runkkaamaan

Vierailija
5/6 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea tuo:Orava pihassa, tarina!! On tosi kiihottava ja kuuluu ehdottomasti tänne seksi osioon!

Vierailija
6/6 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteko vaikka tulla meille seksiä eka kirjoitta saa tulla