Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ylen henkilöstöstä 13,4% kuuluu ruotsinkieliselle puolelle, ruotsinkielisiä on Suomessa 5,5%
25.12.2006 |
Tässä taas huomataan kuinka ruotsinkieliset saavat kaikkea enemmän kuin oikeasti ansaitsevat. FST vie Ylen rahoista 20%, miksi pienen vähemmistön (5,5%) kanava saa viidesosan Ylen rahoista? Siksi että ruotsinkieliset hallitsevat tätä maata. Mutta muista että suomenkieliset voivat muuttaa tämän. Me voimme osoittaa että suomenkieliset ansaitsevat jo itsenäisyytensä. Meidän ei tarvitse olla 2000-luvulla enää ruotsinkielisten sylkykuppeja!
Kommentit (2)
Missä on saamenkieliset linnanjuhlat, häh?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Totuus on että suomenkielisiä suomalaisia syrjitään edelleen omassa kotimaassansa!