Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahkerille enemmän

Vierailija
22.09.2023 |

Antakaa vähän enemmän helpotusta ahkeralle, työssä käyvälle keskiluokalle, niin kulutus ei sakkaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jedem das seine"

Vierailija
2/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tyytyväinen. Vaikka se tekee vain alle 300 €/vuosi! Köyhille alle 15000 tienaaville tekee yli 2000€/vuosi ja se on hyvä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeruudella on paskn väliä. Vain rikkaille annetaan enemmän, muilta voidaan viedä kaikki.

Vierailija
4/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Jeesuksen sanat: se, jolla on vähän, otetaan sekin pois.

Mieti mitä se tarkoittaa.

Vierailija
5/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen tyytyväinen. Vaikka se tekee vain alle 300 €/vuosi! Köyhille alle 15000 tienaaville tekee yli 2000€/vuosi ja se on hyvä se.

Miten tämä köyhien 2000€/vuosi on laskettu? Saavatko he jotain lisä tukia tai veroalennusta. Omien laskujen mukaan se on vajaat 150€...

Vierailija
6/6 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä onkin huvittavaa. Niiltä ahkerilta (duunarit, matalapalkka-aloilla työtä tekevät) otetaan kaikki pois. Niille rikkaimmille (top 1-5 prossaa väestä) - ja samalla laiskimmille, kun eivät ole tehneet päivääkään töitä elämässään - annetaan vielä vähän lisää. Ilmeisesti siksi, että heillä ei vielä ole tarpeeksi. Perusteena ilmeisesti se, että "jollakin muulla on vielä jotain, joten se pitää ottaa äkkiä pois".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi