Ahkerille enemmän
Antakaa vähän enemmän helpotusta ahkeralle, työssä käyvälle keskiluokalle, niin kulutus ei sakkaa!
Kommentit (6)
Itse ainakin olen tyytyväinen. Vaikka se tekee vain alle 300 €/vuosi! Köyhille alle 15000 tienaaville tekee yli 2000€/vuosi ja se on hyvä se.
Ahkeruudella on paskn väliä. Vain rikkaille annetaan enemmän, muilta voidaan viedä kaikki.
Muista Jeesuksen sanat: se, jolla on vähän, otetaan sekin pois.
Mieti mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen tyytyväinen. Vaikka se tekee vain alle 300 €/vuosi! Köyhille alle 15000 tienaaville tekee yli 2000€/vuosi ja se on hyvä se.
Miten tämä köyhien 2000€/vuosi on laskettu? Saavatko he jotain lisä tukia tai veroalennusta. Omien laskujen mukaan se on vajaat 150€...
Sehän tässä onkin huvittavaa. Niiltä ahkerilta (duunarit, matalapalkka-aloilla työtä tekevät) otetaan kaikki pois. Niille rikkaimmille (top 1-5 prossaa väestä) - ja samalla laiskimmille, kun eivät ole tehneet päivääkään töitä elämässään - annetaan vielä vähän lisää. Ilmeisesti siksi, että heillä ei vielä ole tarpeeksi. Perusteena ilmeisesti se, että "jollakin muulla on vielä jotain, joten se pitää ottaa äkkiä pois".
"Jedem das seine"