Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko täällä kenelläkään tietoa/kokemusta?

01.09.2008 |

Niin siis mulla lapsi edellisestä suhteesta, yhteishuoltajuus, lapsi asuu minun tykönä ja minulla uusi mies, ja toinen vauva tulossa, ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyn tällasta että jos tahtoisimme muuttaa norjaan vaikka vuodeksi tai jotain sellaista niin tuleeko ongelmia isän kanssa?onko kellään omakohtaista kokemusta asiasta?

tiedän sen verran että isän lupa täytyy olla jos lapsi muuttaa suomesta mutta onkohan se hankala jos pitää alkaa riidellä?voiko sitä edes voittaa?

kaikenlainen tieto ym otetaan vastaan kiitollisena:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinallaan vaikea sanoa kun en lasten isaa tunne etta tuleeko ongelmia ;)

Mutta joo, kirjallinen lupa taytyy olla, meilla vaadittiin luvan allekirjoittaminen maistraatissa jossa todistettiin henkilollisyydet. Tama siis viisumi- ja muita asioita varten.

Passia hakiessakin hakemuksessa taytyy olla molempien vanhempien allekirjoitukset, Norjaan ei kylla ilmeisestikaan passia edes tarvita.

Oma kokemukseni on se, etta mita aikaisemmin asiaa alkaa entisen puolisonsa kanssa tyostamaan sen kivuttomammin asia sitten hoituu kun varsinainen muutto yms. tapahtuu. Avointa keskustelua siita, kuinka kauaksi aikaa on tarkoitus muuttaa, miten lapsen ja isan tapaamiset hoidetaan, kuka maksaa lentoliput jne.

Tietty jos riitelyksi menee niin aikaa voi kulua kuukausia ennenkuin asia saadaan ratkaistuksi...

-Allu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla