Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikenteessä ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
21.09.2023 |

Tervetuloa päästelemään kanssani hyöryjä liikenteessä ärsyttävistä asioista! Yksi asia per viesti. Peukku ylös = samaa mieltä, ärsyttää minuakin. Peukku alas = eri mieltä, ei ärsytä minua.

Kaikenlaiset sähköskuutit ja vastaavat vempeleet, joilla ihmiset suhaavat jalkakäytävillä miten sattuu. Harvinaisen usein nämä suhaajat ovat ilman kypärää.

Ap

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkaisella tiellä "oikaistaan" vastaantulevien kaistalta vaikka varmasti nähdään, että auto tulee vastaan. Tai oikaistaan mutkassa vaikka ei ole näkyvyyttä mutkan taakse

Vierailija
42/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädään risteykseen odottamaan kaukana tulevaa ajoneuvoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan poikkitieltä suoraan tai lähes suoraan eteen. Ketään ei ollut takana tulossa, mutta juuri tämän auton eteen pitää päästä niin, että joutuu hidastamaan vauhtia

Vierailija
44/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan poikkitieltä eteen ja 100 metrin päässä käännytään toiselle tielle

Vierailija
45/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä vilkkua. Kiva kun odotat risteyksessä ja sitten se ajoneuvo kääntyykin, mutta et tiennyt sitä kun ei pelle halunnut kuluttaa vilkkua

Vierailija
46/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät päällä liian pitkään päällä vastaan tullessa

Vierailija
47/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät päällä liian lähellä takana ajaessa

Vierailija
48/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valoja ajoneuvossa päällä

Vierailija
49/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktorit, mopoautot yms. hitaammin kulkevat 80 ja 100 alueilla

Vierailija
50/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaa vauhtia suojatielle suhaavat pyöräilijät

Vierailija
51/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöräillessä tai kävellessä toiset ihmiset jotka ei meinaa väistää ja kulkevat väärällä puolella

Vierailija
52/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaahailu etenkin kauppojen pihoissa ja paikoissa missä liikkuu ihmisiä kävellen ja pyörällä

Vierailija
53/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ja juuri sallittua nopeutta tai vähän alle ajavat.

Niillä on jo ylinopeussakkoja alla. Kortti lähtee seuraavasta.

Vierailija
54/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekkojen tai henkilöautoilla jurnuttavien taakse jäävät. Ei ohiteta vaikka olisi hyviäkin mahdollisuuksia. Aina hankalempi ohittaa mitä enemmän ohitettavaa

Hanki tehokkaampi ajopeli jos tuo ärsyttää.

Vierailija
55/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kesken kävelyn pysähtyvät porukalla pohtimaan jotakin. Eivät yhtään katso, ovatko tukkeena. Yritätpä sitten päästä johonkin maitohyllylle kaupassa tai jalkakäytävällä ohi, niin tuollainen lössi vain seisoo tien tukkona.

Vierailija
56/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikoilla keskellä ajoväylää hitaasti kävelevät ihmiset, jotka ei väistä autoa, vaan korkeintaan mulkoilevat taakseen. Kiva ajella 4 km/h vauhtia perässä.

Vierailija
57/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät takanani ymmärrä, miksi en typerissä tilanteissa lähde ohittamaan. Jos edessä menee joku rekka, näkyvyys on huono ja keli on pasha, niin miksi ihmeessä minun pitäisi lähteä ohittamaan? Heti sopivassa kohdassa ajan bussipysäkille tai levikkeelle päästääkseni takana olevan ohi, mutta en lähde ohittamaan huonolla näkyvyydellä jotain rekkaa vain siksi, että joku roikku takapuskurissani kiinni.

Vierailija
58/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoihin ja risteyksiin unohtuvat haaveilijat. Vaikka harvoin on itsellä liikenteessä kiire niin joskus jurppii kun  sitä autoa ei saada millään ripeästi liikkeelle kun valot vaihtuvat. Parhaimmillaan ajavat sitten toki itse vielä räikeästi punaisia päin.

Vierailija
59/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikoilla keskellä ajoväylää hitaasti kävelevät ihmiset, jotka ei väistä autoa, vaan korkeintaan mulkoilevat taakseen. Kiva ajella 4 km/h vauhtia perässä.

Minä olin työntämässä ostoskärryjä parkkipaikan lävitse, kun parkkipaikalla ei ole ainuttakaan suojatietä. Olin päässyt invapaikan kohdalle, kun invaruutuun kaahasi auto, vaikka olin ruudun kohdalla kärryineni. Jouduin äkkiä vetämään kärryt pois alta, etteivät jääneet auton alle. Kumpi tuossa tilanteessa teki väärin?

Vierailija
60/71 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on väistämisvelvollisuus ja olet kääntymässä vasemmalle. Oikealta ja vasemmalta tulee paljon autoja ja joudut odottamaan. Takanasi on myös auto. Et halua kiilata tielle vaan odotat että tulee sellainen väli että varmasti pääset turvallisesti kääntymään. Takana oleva autoilija hermostuu odotteluusi ja tööttää.

Argh! Jos minulla on väistämisvelvollisuus niin totta hemmetissä odotan niin kauan että minusta on turvallista kääntyä liikenteen sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän