En ole vuosiin käynyt salilla tai liikkunut säännöllisesti kävelyä lukuunottamatta
Ja haluaisin aloittaa kuntosali harrastuksen. Mies töksäytti että onko sulla varaa salikorttiin. Tuntui pahalta, ihan kuin mun terveys ei olisi tärkeä. Oon siis sairastanut vuosia vaikeaa masennusta
Kommentit (8)
Sehän on pakollista. En tunne ketään kuka ei kävisi salilla.
"Ihana" mies sulla, voi luoja mikä mäntti. Onhan noita jopa ilmaisiakin kokeilujaksoja ja edullisia kaupungin/kunnan kuntosaleja. Ehdottomasti kokeilet niitä asioita, mitkä kiinnostavat.
Niin siis onko sulla varaa siihen? Vai miehenkö se pitäisi maksaa, sekö on ongelma?
Minulla oli myös tuollainen mäntti. Menin salille.
Oon muutenkin miettinyt eroa kyseisestä mäntistä. Ite käyttää rahaa kaikkiin proteiinijauheisiin,kreatiini ym vitamiineihin ja punttailee kotona itsekseen. Ei uskalla mennä salille. Kyseinen Jäntti saanut mustakin ihmispelkoisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon muutenkin miettinyt eroa kyseisestä mäntistä. Ite käyttää rahaa kaikkiin proteiinijauheisiin,kreatiini ym vitamiineihin ja punttailee kotona itsekseen. Ei uskalla mennä salille. Kyseinen Jäntti saanut mustakin ihmispelkoisen.
Ap
Mene ihminen hyvä. Sieltä saa kannustusta, hyväksyntää. Ihmiset on kivoja. Sinun mäntti on niin mäntti että sitä ei taida kukaan haluta mihinkään näkösälle. Ja ota ero. Minäkin otin.
No palstan voimismammoillahan on paljon lihaksiakin koska kävelevät joskus.
Ja mies tietää miten vaikeeta kaikki uudet asiat on mulle..
Ap