Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krääsää väkipakolla..

Vierailija
25.12.2006 |

Ihmettelen erään lapsemme läheisen ihmisen toimintaa tässä lahja-asiassa ;).

Olen useaan otteeseen sanonut lahjatoiveita kysyttäessä, että ei please mitään karmeita muovikrääsäleluja enää meille! Ei vaikka lahjaa ollenkaan mieluummin tai joku vaate, kirja tmv. pieni puuhalehti, tarrat, mikä ikinä käy mainiosti, koska krääsää tunkee joka ikkunasta ja ovesta ulos jo valmiiksi!

Mutta ei niin ei. Nyt lapsi sai tältä ihmiseltä jouluna ison ihanan kirjan, joka itsessään olisi ollut varsin hieno lahja, mutta sen lisäksi piti antaa suht suuri lahja, joka on juuri tätä pikkusäläosastoa, mistä on sanottu, että ei haluta :/. Vähän aikaa sitten kyseinen antaja toi muuten vain tuliaisiksi samaa osastoa olevan paketin.. En tajua, miksi täytyy tunkea sitä rojua tuutin täydeltä, vaikka tietää sitä jo valmiiksi liikaa olevan?! Voisi säästä omat rahansa johonkin fiksumpaan, koska emme ole kauheasti materian perään muutenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA OLLA!

Vierailija
2/9 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitään leluja tms ei tarvita. Sovimme jo etuköteen, että mitä isovanhemmat ostaa, mutta! Siellä sitten olikin varmaan 10 pakettia joissa jokaisessa joku muoviauto, vilkkuva, laulava palikka, nalle jne...

SIKSI en niitä halua, koska niitä EI TARVITA, ne vievät turhaa tilaa. Mielummin yksi laadukas kuin 5 krääsää. Mieluiten kirja tai palapeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SIKSI en niitä halua, koska niitä EI TARVITA, ne vievät turhaa tilaa. Mielummin yksi laadukas kuin 5 krääsää. Mieluiten kirja tai palapeli.

Vierailija
4/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi oikeasti tietää!

Vierailija
5/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli ostanut 21).

Vierailija
6/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tämä nykytrendi, että kaikki pieninkin asia pitää pakata " näyttävästi" täysin turhiin muovilaukkuihin ja nyssyköihin joita on sitten paikat väärällään, kun ei viitsi Ämmäsuollekaan kaikkea viskata.

Vierailija
7/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaatkaas vaan kuinka paljon on sitä pikku sälää: pienen pieniä olkalaukkuja, korva- ja rannekoruja , hiusharjoja, meikkejä (!) oli yhdellä

eli pienen pieniä suteja , puuterirasia etc. Tänään epätoivoisesti etsittiin

luistelija-Bratzin mitalia...

Vierailija
8/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää luonnon takia tämä kaikki...

Vierailija
9/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin tilannu aina jouluks ihan sikana Wishistä kaikkee. Välil tulee sellainen fiilis et hei, et tarviinko tätä oikeesti. Sit katon hinnan ja oon vaan silleen et ei hitto, otetaan tääki kerran sitä vaa eletään. Kaverit myös ollu tosi tyytyväisiä saamiinsa lahjoihin. Nyt on tilauksessa meikkejä sekä joululahjat.