Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olisitte jos kumppaninne olisi päivittäin yhteydessä exäänsä?

Vierailija
21.09.2023 |

Onko suhteessa ok jos ollaan kavereita exän kanssa ja päivittäin yhteydessä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan ok, jos exä on ollut kaveri jo ennen uuden kumppanin löytymistä. 

Vierailija
2/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja minä olen omaan exään ja asia on ok niinkauan, kun se pysyy asiallisena ja neutraalina ja liittyy pääosin lapsiimme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sitä mieltä, että kumppani on edelleen menneessä kiinni eikä valmis sitoutumaan uuteen suhteeseen. Nostaisin siis kytkintä. Toista en rupeaisi kieltämään tai käskemään.

Vierailija
4/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarin virka on ihan jees, jos siihen suostuu.

Vierailija
5/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa varmaan ookoo, mutta käytännössä ainakin itseni olisi vaikea asennoitua noin läheiseen suhteeseen myötämielisesti ellei taustalla ole esim. yhteisen lasten huoltajuus. Lämpimät välit eksään ja tekstailu/soittelu pari kertaa kuussa olisi helpompi sulatettava.

Vierailija
6/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso kysymys tässä nyt se, onko yhteisiä huollettavia. Toki siltikin ihan joka päivä on paljon, mutta kausittain voi olla asioita, jotka vaatii enemmän huomiota.

Vierailija
7/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsista asiaa, niin tietenkin pitääkin olla ok. Mutta jos ei ole lapsia, niin tuollainen olisi outoa enkä kyllä jäisi katsomaan. Heidän pitäisi palata yhteen, sitä suosittelisin heille ja sanoisin heipat.

Vierailija
8/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exän kanssa suhteen jälkeen ystävä ja pääsääntöisesti vuosien ajan päivittäin yhteydessä 12 vuotta. Muutama vuosi oli, ettei oltu niin paljon tekemisissä ja ihmissuhde jäi lopulta pois, koska ukko alkoi keskittymään spurguilukavereihin enemmän. Mun kumppanit ja muut miespuoliset kaverit oli ihan hyviä kavereita tuon exän kanssa. Yksi tapailumies ei oikein sulattanut ja tapailumies häipyi, ei se ystävä ex. 

Vierailija
9/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Mitä haaremia se yrittää pitää?

Vierailija
10/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Miksi ihmeessä pitäisi olla yhteydessä exään joka päivä? Ei ole napanuora katkaistu.

Vierailija
11/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsista asiaa, niin tietenkin pitääkin olla ok. Mutta jos ei ole lapsia, niin tuollainen olisi outoa enkä kyllä jäisi katsomaan. Heidän pitäisi palata yhteen, sitä suosittelisin heille ja sanoisin heipat.

Tosi outo käsitys. Jos ei ole mitään seksuaalista yhteyttä ja kanssakäymistä exän kanssa, pitäisikö silloinkin palata yhteen? Eiköhän silloin olla vaan kavereita. 

Vierailija
12/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Miksi ihmeessä pitäisi olla yhteydessä exään joka päivä? Ei ole napanuora katkaistu.

Kokemuksesta voin sanoa, että mulla ja exällä oli yhteinen kaveripiiri sekä yhteisiä harrastuksia, joten me vaan jouduttiin tekemisiin eron jälkeen, halusipa tai ei. Meistä kuitenkin tuli ystävät siinä, vaikka eron jälkeen oli vähän kireää jonkun aikaa. Kyllä me suhteen jälkeen jatkettiin samoissa porukoissa ja yhteisiä harrastuksia. 

Vierailija
13/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että mulla ja exällä oli yhteinen kaveripiiri sekä yhteisiä harrastuksia, joten me vaan jouduttiin tekemisiin eron jälkeen, halusipa tai ei. Meistä kuitenkin tuli ystävät siinä, vaikka eron jälkeen oli vähän kireää jonkun aikaa. Kyllä me suhteen jälkeen jatkettiin samoissa porukoissa ja yhteisiä harrastuksia. 

Joka päivä piditte yhteyttä?

Vierailija
14/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Mitä haaremia se yrittää pitää?

Mulle ainakin kävi niin, että miesystävä tutustui exään ja alkoi pyörimään mun exän kanssa ja mun miesystävä oli usein se, joka pyysi mun exän paikalle. Miesystävä oli myös exänsä kanssa kaveri ja useinkin hänen ex oli käymässä kylässä samaan aikaan, kun minäkin. Oli niinku ex ja nykyinen paikalla. Useinkin tuollaisia tilanteita. Joillekin tuollaiset asiat ei ole ongelma. 

Vierailija
15/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Itse en ole päivittäin yhteydessä kenenkään kanssa, joten mun näkökulmasta tuo olisi todella läheinen suhde. Oletan, että kuvioon ei kuulu lapsia.

Vierailija
16/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä piditte yhteyttä?

Pääsääntöisesti kyllä ja tavattiin monta kertaa viikossa. 

Vierailija
17/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Itse en ole päivittäin yhteydessä kenenkään kanssa, joten mun näkökulmasta tuo olisi todella läheinen suhde. Oletan, että kuvioon ei kuulu lapsia.

On läheinen suhde, mutta exän kanssa kyse yleensä on ystävyydestä. Jos ei ole ystävyyssuhdetta, eihän kukaan jaksa tai viitsi muista syistä olla exän kanssa tekemisissä niin paljon. Ystävät kyllä voi kyllä soitella useinkin, jos on sama elämänpiiri ja vietetään sitä arkea ihan samoissa paikoissa. Silloin useinkin soitetaan ja sovitaan tapaamisaika jonnekin, kun mennään jonnekin paikkaan yhtä matkaa tai samaan aikaan. Puhelut oli enimmäkseen tuollaisia tyyliin, tuutko sinne tai tänne tiettyyn aikaan. 

Vierailija
18/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä joka päivä, vaikka olisi lapsiakin. Jos on vuoroviikot tms. niin ne asiat ehtii hoitamaan silloin kun on vaihtopäivä, ja jos erityistä, silloin voi soittaa. Ei joka päivä. Ja jos ei lapsia, niin sitten näkevät yhteisessä harrastusporukassa, edelleen ei mitään syytä olla päivittäin tekemisissä. Ota asia puheeksi, tiukasti.

Vierailija
19/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi siinä tapauksessa kumppanini. Seurustelen miehen kanssa, jolla on hyvät välit lastensa äitiin. En tiedä kuinka usein ovat tekemisissä, mutta tuskin edes viikottain. Lapset on aikuiset jo.

Vierailija
20/24 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen suhde tai exrouva peeaa ja siksi päivittäin yhteyksissä, että toinen maksaa lasten kulut. Ota puheeksi.