Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lihavuusleikkauksessa (bmi 45) ja nyt sen jälkeen kaveri ehdottelee jatkuvasti ruokatreffejä ja tuo meille ruokaa yllätyksenä

Vierailija
21.09.2023 |

Sain synttärilahjaksi buffetlahjakortin, minulle on leivottu pullaa, pyydetty iltaviinille, kakkukahville ja lounaalle.
Aiemmin ei ole käyttäytynyt näin. Minut leikattiin kk sitten ja ruokailu on edelleen hankalaa. Miksi joku toimii näin?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolme ihmistä, jotka ovat olleet lihavuuslekkauksessa. Jokainen on lihonut takaisin. 

Minä tiedän kaksi ja he olivat nuoria, toinenkin oli leikkauksen aikana ehkä 35 vuotias. Hän sai painoa kivasti alas leikkauksen jälkeen ja oli oikein tekeväinen ja meneväinen nainen, mutta sitten lerpahti ja nyt hän on entistä ehompi. Toinen oli jo viidenkympin lähellä iältään ja hän sanoi heti leikkauksen jälkeen, että ei ole ajatellut muuttaa tapojaan. Hän turposi nopeasti entisiin mittoihin ja pysyi niissä kuolemaansa asti.

Pitäisiköhän noihin leikkauksiin päästää sillä ehdolla, että jos paino ei jatka laskusuunnassa, leikkaus pitää maksaa takaisin? 

Kannatetaan. Sama myös sitten kännissä itsensä teloneille+ leikkaukseen joutuneille: leikkaus+ hoitokulut täysimääräisesti itse maksettavaksi. Tai viinaa käyttäville ei ollenkaan terveydenhoitoa, kuin omakustanteisesti.

Näin sen pitäisikin mennä.

Vierailija
62/63 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolme ihmistä, jotka ovat olleet lihavuuslekkauksessa. Jokainen on lihonut takaisin. 

Minä tiedän kaksi ja he olivat nuoria, toinenkin oli leikkauksen aikana ehkä 35 vuotias. Hän sai painoa kivasti alas leikkauksen jälkeen ja oli oikein tekeväinen ja meneväinen nainen, mutta sitten lerpahti ja nyt hän on entistä ehompi. Toinen oli jo viidenkympin lähellä iältään ja hän sanoi heti leikkauksen jälkeen, että ei ole ajatellut muuttaa tapojaan. Hän turposi nopeasti entisiin mittoihin ja pysyi niissä kuolemaansa asti.

Pitäisiköhän noihin leikkauksiin päästää sillä ehdolla, että jos paino ei jatka laskusuunnassa, leikkaus pitää maksaa takaisin? 

Kannatetaan. Sama myös sitten kännissä itsensä teloneille+ leikkaukseen joutuneille: leikkaus+ hoitokulut täysimääräisesti itse maksettavaksi. Tai viinaa käyttäville ei ollenkaan terveydenhoitoa, kuin omakustanteisesti.

Näin sen pitäisikin mennä.

Kannatetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 5 lihavuusleikkauksessa käynyttä ja yhdellä on tullut paino takaisin, muut ovat laihtuneet ja pysyneet mitoissaan. Itse olen siinä käynyt myös (tosin Virossa ja maksoin sen itse) ja 100 kiloa oli itsellä elopainoa, nykyään puolet siitä painan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän