Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten silmälasit voi muka tilata netistä? Eihän sitä tiedä ollenkaan,

Vierailija
21.09.2023 |

miltä kehykset näyttävät omalla nenällä.

Katsoin juuri kehyksiä netistä ennen kuin menin optikolle sovittamaan, ja olin valinnut muutaman, joista minun piti sitten optikolla valita. Olin varma, että nuo muutamat sopivat minulle. Mutta ei, YHDETKÄÄN eivät sopineet.
Vain fyysisten kehysten sovittaminen optikolla sai minut löytämään parit päälläni oikein mukavannäköiset lasit. Ja tämä vaati kaikkien liikkeen kehysten silmäilyn ja varmaan 20 kehyksen kokeilun.

Eli menkää hyvät ihmiset optikolle, ettei tule virheostoksia ja pettymyksiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favopticilta voi tilata kehyksiä kotiin sovitettavaksi. Sieltä minä olen tilannut useat lasit.

Vierailija
2/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka säätää sitten ne lasit istumaan oikein, ettei paina korvan takaa tai nenän syrjästä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka säätää sitten ne lasit istumaan oikein, ettei paina korvan takaa tai nenän syrjästä?!

Viet ne paikalliselle optikolle ja yrität kinuta ilmaista palvelua, koska pitäähän niiden nyt lasit laittaa kuntoon :-D 

Vierailija
4/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen säätänyt. Usein istuvat valmiiksi melko hyvin ja käsin vähän taivuttaa. Ei siihen mitään lämmittämistä tarvita. Voit käydä silmälasiliikkeissä etsimässä mieleiset kehykset. Mallinumero lukee sangassa ja kokonumerot myös. Sitten googleen esim. Ray-ban rb8415 ja löytyy samat kehykset 100€ mitkä oli suomalaisessa optikkoliikkeessä 299€. Silmälasireseptin haen silmälääkäriltä 5v välein ja silmälasit ostan aina netistä. 200-300€ tulee säästöä.

Vierailija
5/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotiin ilmaisia näytekehyksiä kokeiltavaksi. En nyt muista mistä itse tilasin mutta oliko se että viidet kehykset sai kerralla tilata testavaksi. En tietenkään sokkona tilaisi kehyksiä.

Vierailija
6/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen säätänyt. Usein istuvat valmiiksi melko hyvin ja käsin vähän taivuttaa. Ei siihen mitään lämmittämistä tarvita. Voit käydä silmälasiliikkeissä etsimässä mieleiset kehykset. Mallinumero lukee sangassa ja kokonumerot myös. Sitten googleen esim. Ray-ban rb8415 ja löytyy samat kehykset 100€ mitkä oli suomalaisessa optikkoliikkeessä 299€. Silmälasireseptin haen silmälääkäriltä 5v välein ja silmälasit ostan aina netistä. 200-300€ tulee säästöä.

Itse kokeilin tätä kerran. Linssit oli jotenkin väärin hiottu, koska en pystynyt niitä käyttämään. 

Vierailija
7/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin tätä kerran. Linssit oli jotenkin väärin hiottu, koska en pystynyt niitä käyttämään. 

Voi olla, että keskipiste oli väärässä paikassa.

Vierailija
8/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on virtuaalipalvelu, minne lataat oman kuvasi ja sitten vaan mallailet eri kehyksiä päähäsi

Vierailija
9/9 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on virtuaalipalvelu, minne lataat oman kuvasi ja sitten vaan mallailet eri kehyksiä päähäsi

Ei ole sama asia kuin irl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi